Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Advertisements

snadná tvorba www stránek zadarmo
Obsah prezentace 1.Co je RSS 2.Možnosti využití RSS 3.Popis systému cíleného doručování vědeckých a odborných článků 4.Ukázka systému 5.Závěr.
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Propagace a reklama na facebooku
Pavla Chlebounová 3MA381. Webové stránky Internetový obchod Internetová reklama Tištěná propagace.
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Jak naučit zákazníky, aby měli rádi vaši online samoobsluhu Marta Drahovzalová eBusiness manager T-Mobile Konference WebTop
Tutoriál EDS možnosti přizpůsobení Pro administrátory support.ebsco.com.
CSS a HTML 5. HTML 5 HTML5 je nová verze specifikace značkovacího jazyka HTML, která přináší podstatné změny v technologiích webových stránek. HTML5 umožňuje.
Návod k registraci CIS (zákaznický informační systém)
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
 Search engine optimization  Jeden z prvních kroků při tvorbě obsahu webových stránek  Výrazně ovlivňuje dohledatelnost, návštěvnost a tím i úspěšnost.
Analytická studie Datový model Funkční model Scénáře použití
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
– personální server Dobrý den, dovolujeme si Vám touto cestou představit personální server HledámPráci.cz. HledámPráci.cz.
Národní informační portál s podporou call centra (NIP) Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
Praha6.cz Nové trendy v e-publishingu Statické stránky, mapa stránek, menu a fulltextové vyhledávání.
a aktuální trendy v činnosti realitního portálu HyperReality.cz
Internetový portál AT Konference 2011 Filip Škuta.
Představujeme službu Samepage
Představení administračního systému WebSunTool WebSun.eu.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Tomáš Janda
SIPVZ – Státní informační politika ve vzdělávání w w w. e - g r a m. c z E-gram E-gram Informační a komunikační web SIPVZ 1. Původní web:
Budování mini webů pro získávání nových klientů CK je tak snadné.
Jiří Štěpán, duben 2010 Vlastnosti úspěšných webových prezentací.
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Aktualizace obsahu a redakční systémy Miroslav Knápek PAREXPO.
Nové funkce v novém Skliku
WWW – hypertextový informační systém
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
2 Petr Žitný znalosti.vema.cz 3 Báze znalostí Nová služba zákazníkům ▸Báze naplněná informacemi, ke které mají uživatelé přímý přístup Základní cíl ▸Poskytovat.
© 2000 VEMA počítače a projektování spol. s r. o..
Case Study: Jak se nám podařilo zvýšit konverzní poměr o 21 %
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
Speciální nabídka pro Cestovní kanceláře Naší dobře pracující smluvní Agenti dosahují průměrného zisku z této činnosti v rozmezí ,- až ,- Kč.
Školení WordPress a publikování na webu Mgr. Pavel Krejčí
KURZ ZÁKLADY PRÁCE S POČÍTAČEM 1 Vyhledávání na internetu Autor: Mgr. Aleš Kozák.
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
SEO – optimalizace pro vyhledávače Tereza Balabánová
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
ANALYTICKÉ NÁSTROJE A JEJICH VYUŽÍVÁNÍ …CO LZE VYČÍST ZE STATISTIK NÁVŠTĚVNOSTI SEMINÁŘ K SOUTĚŽI PARÁDNÍ WEB 18. ÚNOR 2015 Ing. Kamil Válek, tajemník.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Jiří Prášek WLM: Mail: Web:
 = jedná se o vzájemné propojení lokálních počítačových sítí pomocí vysokorychlostních datových spojů  vznikl spojením mnoha menších sítí  v každé.
Bradáčová, Šaková.  Velmi jednoduchá stránka, jejímž účelem není přímá podpora prodeje zboží, ale marketingová komunikace.  Technické problémy: 
Zahradnická fakulta v Lednici S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 23. – 25. dubna 2008 S 4 U – Seminář o Univerzitním informačním systému.
SEO konzultant 3 pilíře úspěchu SEO pro B2B v praxi Sova Konference,
1 Kurz XHTML a CSS Část 1: Náš první XTHML dokument a jeho publikace na internetu.
Přehled změn na portálu upgrade redakčního systému Marwel, nasazení modulu pro správu souborů a fulltextové vyhledávání
23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Hotel Tatra, Velké Karlovice Portlety, navigace a personalizace UIS Milan Šorm.
Tribuna českého obchodu TZB
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové služby – Redakční systém Číslo DUM: III/2/VT/2/2/40 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika.
STORE B2B je nový efektivní nástroj mezi B2B partnery
Přehled změn na portálu
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Přehled změn na portálu
Využití sociálních sítí v komunikaci organizace
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
WORDPRESS AFFILIATE DATA V XML.
Transkript prezentace:

Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1

Proč Microsites? 2

1. Více objednávek = Vyšší Zisk! Microsites jsou speciální weby určené k propagaci konkrétních produktů nebo služeb. Jednotlivé malé weby vytvoří na internetu síť, jejímž cílem je zachytit a oslovit co nejvíce potenciálních klientů. Microsites jsou pomyslným trychtýřem, který přivádí více klientů přímo k objednávce konkrétního produktu nebo služby. Mini stránky jsou zároveň dimenzovány tak, aby byly uživatelsky příjemné. Jsou projektovány tak, aby návštěvníci objednávali! Zvyšte svůj zisk! 3

2. SEO Friendly = Buďte první, prosperujte! Proč Microsites ? Microsites od SEO EXPERTA jsou naprogramovány nejlepšími odborníky na SEO. Naši experti je ušili na míru vyhledávacím robotům. Jednotlivé satelity se snadno dostávají na přední pozice v organických výsledcích hledání. Umožňují snadno cílit konkrétní klíčová slova a tedy cílové zákazníky. S microsites budete na prvních pozicích. Microsites k Vám přivedou více klientů. Satelitní weby zvýší počet objednávek! Zvyšte svůj zisk! 4

3. Branding Síť patnácti nebo třiceti microsites zvýší povědomí o Vaší značce. Podpoří Vaši reklamní kampaň, podrobně a velmi výrazně představí Váš produkt. Proč Microsites ? 4. Linkbuilding: Navíc vytvoříte strukturu relevantních zpětných odkazů, díky kterým získáte lepší hodnocení domovské stránky ze strany vyhledávacích robotů. Microsites jsou vzájemně propojené, přivedou klienty i na ostatní stránky. 5

Proč Microsites ? 5. Administrace: snadněji už to nejde! Microsites od SEO EXPERTA jsou vybaveny unikátním CMS administračním systémem. Novou stránku vytvoříte jediným klikem, CMS sám navrhne vhodnou URL adresu. Systém umožňuje až devět menu na každé stránce, editaci diskusí, komentářů, článků, recenzí a jejich automatické rozesílání přes RSS. Editace textů, fotek nemůže být jednodušší. Jednotlivé designy se liší jen CSS, HTML zůstává stejné. Neztrácejte čas, vydělávejte peníze! 6

6. Cena – snižte náklady na reklamu! Proč Microsites ? Cena MICROSITES při koupi třiceti kusů je Kč s 5 různě barevnými designy Kč je částka za 15 microsites se dvěma designy. To je ve srovnání s pořizovacími náklady na nový web částka více než výhodná. Cena za SEO začíná na Kč za měsíc za každou mikrositu, tj. při systému 30 mikrositů je to Kč měsíčně. Na každé stránce je umístěna Expert Lišta s cílením až na 3 klíčová slova. WEBHOSTING zdarma v rámci SEO správy, REGISTRACE domén.cz je také v ceně SEO správy. Poskytujeme licenci na užívání microsites. 7 Snižte náklady, vydělávejte!

Využití microsites 8 Zvýšení návštěvnosti Vašeho cílového webu Přivedení dalších klientů na detaily Vašich produktů Rozšíření informací o Vašich produktech a službách Usnadnění orientace klientů ve Vašich produktech a službách

9 Využití microsites Každá z domén je zaměřena např. na určitou destinaci nebo zemi, obsahuje zejména informace o daných lokalitách, počasí, kurzy, fotky, videa. Mini stránky doplňují recenze a články, jejímiž autory mohou být sami uživatelé. Obsahují výpis zájezdů a proklik pro objednání na detail zájezdu, výběrem termínu a rezervaci. 1. Zájezdy – cestovní portál Kvalitní obsah a zpětné odkazy zajistíme v rámci SEO

10 Každá z domén je zaměřena na určitý sortiment produktů, např.lednice, pračky, kávovary atp. Stránka obsahuje podrobné informace a rádce pro výběr produktu, který může být doplněný o recenze a zpětnou vazbu uživatelů. Vše spolu s výpisem produktů a proklikem pro objednání na detail produktu na eshopu klienta. Využití microsites 2. Internetový obchod Kvalitní obsah a zpětné odkazy zajistíme v rámci SEO

11 Využití microsites Každý doména je zaměřena jen na jediný propagovaný produkt, např. hliníkové haly, skleněné haly atp.. Microsites obsahuje podrobný popis daného produktu, reference zákazníků, kontaktní nebo objednávkový formulář. Tagy na domovskou stránku a ostatní microsites. 3. Podpora webové stránky Kvalitní obsah a zpětné odkazy zajistíme v rámci SEO

12 Možnosti microsites Moduly Importy

13 Možnosti microsites Články, aktuality, recenze, hodnocení, komentáře, informační stránky s wysiwig editorem s možností nahrávání fotografií, jazykové mutace (různé jazyky na různých doménách, jazykové pojmy si zákazník překládá sám), tagování, videogalerie, fotogalerie a kontaktní/poptávkový formulář, zobrazení dat z importu ve výpisech, detailech… Moduly

14 Mikrosites mají napojení na data, např. import zájezdů či produktů tak, aby je bylo možné dynamicky zobrazovat ve formě výpisu a detailu s parametry. Data lze napojit v XML formátu, aktualizují se několikrát denně. Možnosti microsites Importy

Microsites budou pracovat pro Vás! 15