a získat tak vše pomocí vytváření sítí Jak vytvářet všestranně prospěšné vztahy.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Služby pro rodiny v ČR výzvy a perspektivy
Advertisements

Abyste si mohli vydělat již za měsíc hodně peněz - musíte tyto informace odeslat dál a naučit je odesílat ještě dál…
Propagace ve firmách Zlínského kraje – FINCLUB plus, a.s.
 35 Longbrook Street, Exeter, Devon, EX4 6AW O firmě  Druh společnosti: Sole proprietorship  Právní forma podnikání: Sole proprietorship  Předmět.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Kupovat na splátky, nebo na úvěr ? Pokud si chceme pořídit nějakou věc nebo službu a nemáme na ni dostatek hotovosti, můžeme ji koupit na splátky nebo.
Chování domácností. Úvod n Jak a čím jsou domácnosti ovlivněny.
Prezentace o tom co nám FYZIKA dala a vzala
FINANČNÍ OHODNOCENÍ – ZPŮSOB ODMĚŇOVÁNÍ Platné od 1.května 2012.
Koncepce marketingového řízení
Vaše budoucnost s FM GROUP
WINALITE prodej MALOOBCHOD Kč ZISK Kč I II III IV 1 set = Kč distributor STŘÍBRNÝ 5 setů = Kč (jednorázový.
Asertivita.
Phyto Life ™ - Chlorophyll (chlorofyl)*
Ochrona praw autorskich © sierpień PLÁN MARKETINGU A SPOLUPRÁCE - základy.
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Naše společenství vzniklo jako reakce na neuspokojivou situaci ve státě, jako je…… Nezaměstnanost Zdražování produktů, služeb a energií Konkurenční nevyváženost.
Jak být mladí, zdraví, půvabní a bohatí,
Marketing v pojišťovnictví března 2007 E : :00 hod.
2014 / 2015 COLLEGIUM Jak pomoci rádc ů m s budováním autority Má ň a 2.víkend: Collegium.
2012 / 2013 Hospodaření Kateřina Hrdličková - Matýsek Fiscus.
KAŽDÝ Z VÁS SE NARODIL JAKO VÍTĚZ! VZPOMEŇTE SI NA SVÉ SNY, NIC NEBYLO NEMOŽNÉ!
Kristýna Balátová Diagnostické metody v SP Etika.
Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět:Finanční gramotnost Tematický.
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět:Finanční gramotnost Tematický.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová Název: VY_62_INOVACE_1701_ODLIŠNÁ CENA Téma: Pojem F. G._ ODLIŠNÁ CENA TÉHOŽ ZBOŽÍ.
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
Období vzniku: duben _inovace_FG.9.48 Autor : Vladimír TesaříkČlověk a svět práce, finanční gramotnost, nové auto.
ERIK Einsteini. ERIK Je mi 28 let. Jsem svobodný a bezdětný. Jmenuji se.
Mezinárodní obchodní zastoupení Právní forma pro zprostředkování odbytu jak v mezinárod., tak vnitrost. obchním styku Nepřímý obchod = do procesu kontraktace.
VZNIK PRACOVNÍHO POM Ě RU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Helena Baculáková Název: VY_32_INOVACE_01_B_08_VZNIK PRACOVNÍHO.
Základní škola a Střední škola CREDO, o.p.s. Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Výukový materiál č.: VY_32_INOVACE_107_Nebezpečí elektřiny Vypracoval:
Jak vydělat na placeném obsahu motejlek.com. Vize Vybudovat internetový mediální dům postavený na nepostradatelných, nezávislých a naprosto seriozních.
Vydělávej peníze on-line prostřednictvím investice do reklamních bannerů!  KAŽDÝ PÁTEK VÝPLATY - VÝBĚR OD 20 EURO !  ZISKY + REFERÁL PROVIZE + ZHODNOCENÍ.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová Název: VY_62_INOVACE_0201_OSOBNÍ R. Téma: FG_OSOBNÍ ROZPOČET Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová Název: VY_62_INOVACE_1702_POJIŠTĚNÍ Téma: Pojem F. G._ Pojištění Číslo projektu:
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová Název: VY_62_INOVACE_0801_ŽIVOTNÍ Ú. Téma: Pojem _ŽIVOTNÍ ÚROVEŇ Číslo projektu:
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ, T. G. MASARYKA 4 Daňová evidence.
Výsledky dotazníkového průzkumu Průzkum názorů obyvatel v obci Křoví proběhl v září 2008 v rámci shromažďování podkladů pro tvorbu Strategického plánu.
TRŽNÍ EKONOMIKA A PODNIKÁNÍ
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
MÁ SMYSL POŘÁDAT KONFERENCE?
Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace
Co znamena Byt silny ?.
STANOVENÍ OSOBNÍCH CÍLŮ A KROKY K JEJICH DOSAŽENÍ
Seminář 1. Předmět ekonomie
Zlaté pravidlo.
2. P marketingového mixu Cena. 2. P marketingového mixu Cena.
Velkoobchod. Velkoobchod Velkoobchod nakupuje od výrobců a prodává firmám a maloobchodům není určen pro konečné spotřebitele přebírá některé funkce.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Zdroje financování majetku - PASIVA
Cena pro nového distributora Profit za nového distributora
Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace
reklama REKLAMA reklama
1. KORINTSKÝM 13 Pro dnešek! Waliczkovi ♫ Zapněte reproduktory
Základy účetnictví změny rozvahových položek
Jsou v životěchvíle , kdy nám přítomnost druhého velmi chybí, a stále by jsme jej chtěli mít při sobě.
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Cena pro nového distributora Profit za nového distributora
Estetika pracovního prostředí 4. S
VYTĚŽTE MAXIMUM ZE SVÉHO SKENEROVÉHO PODNIKÁNÍ
SLOVO ŽIVOTA Duben 2019.
Projekt Karmelka: Školní kiosek
Transkript prezentace:

a získat tak vše pomocí vytváření sítí Jak vytvářet všestranně prospěšné vztahy

„Kdyby každý člověk věděl, jak úspěšně vytvářet a využívat sítě, jistě bychom všichni společně vstoupili do zlatého věku hojnosti, klidu a míru. Místo soupeření bychom spolupracovali…“ Mark Viktor Hansen Autor knihy Slepičí polévka pro duši a mistr motivace, řečník a úspěšný podnikatel

Vztahový marketing & Internet Nejv ě tší radostí v život ě je vzájemné p ř isp ě ní a pomoc. Prvním č lov ě kem, kterému musíte pomoci, jste vy sami Pokud skloubíme oba faktory, m ů žeme si všichni vybudovat p ř íjemný aktivní i pasivní p ř íjem „Vztahový marketing“ vyžaduje 1.Pomoci sob ě PLUS 2.Pomoci druhým

Pokud nakupujete p ř ímo od dodavatele, získáte nejen slevu na nákup svého zboží, ale m ů žete dostávat od dodavatele za jeho ší ř ení odm ě nu. Vyhrávají všichni: Dodavatel ušet ř í za reklamu + platí provize až z prodaného zboží + získá stálé odb ě ratele (zákazníky) Odb ě ratel v každém p ř ípad ě ušet ř í, a když si nenechá informaci pro sebe, m ů že si na své nákupy vyd ě lat nebo si m ů že vybudovat prosperující živnost nebo dokonce „pen ě zovod“, a tím se osvobodit od finan č ních problém ů Vztah „výhra - výhra“

? Doporu č ili jste n ě kdy n ě co? Pro č ? Um ě li byste poradit, kde se dob ř e va ř í? Dostanete odm ě nu za vaše doporu č ení? Pokud ne, pro č to d ě láte? Nakupujete? Jste za to placeni? Pro č nenakupujete tam, kde vám za to zaplatí? Byli byste ochotní pod ě lit se o své tajemství jak si vyd ě lávat nakupováním s ostatními? … Pokud ANO, m ů žete se stát „profesionálním doporu č ovatelem“

Atd. 4. …i oni mají známé … atd. 3. jejich známí 2.známí známých 1. OKRUH = vaši známí Každý má kolem sebe OKRUH p ř íbuzných a známých … VY 5 x5 +25 x x x x5 … P ř íklad sí ť ového efektu, kdy p ř íležitost pochopí 5 vašich známých… OKRUH, též LINIE nebo GENERACE nebo ÚROVE Ň Celkem na p ě ti úrovních nakoupilo 3905 lidí, ale vy jste poslali nabídku jen p ě ti

Každá dodavatelská firma Jiný plán odm ěň ování: 1. Nejjednodušší formou jsou provize z obratu podle úrovní, firma ur č í výši procent a po č et úrovní. 2. Velmi zastaralým a pracným p ř íkladem jsou tzv. „rozdílové provize“ – rozd ě lujete si procenta 3. Ideální je kombinace 4. Nebezpe č ná je lákavá nabídka rychlého zisku formou „binárního systému“ – nikdo vám nevysv ě tlí tzv. „vyvažování“ – v podstat ě v ě tší č ást vaší práce jde jen na dodavatele

penězovod & nakupování = Nejjednodušší varianta: Nakupujete b ě žné zboží místo v klasickém obchod ě tam, kde nejen šet ř íte, ale kde vám zaplatí za p ř ípadné doporu č ení. P ř i registraci do obchodu získáte mailem sv ů j unikátní „referen č ní kód“ a p ř ístup do své „virtuální kancelá ř e“ Doporu č ujete výhodné nakupování = ší ř íte „referen č ní odkaz“ a získáte odm ě nu za každý další nákup ve své síti P ř íklad:

penězovod & péče o zdraví a vzhled = Nejjužitn ě jší varianta: Nau č íte se pe č ovat o své zdraví a vzhled a investujete trochu pen ě z do výhodného nákupu (za VC) unikátních produkt ů, které vaši snahu výrazn ě podpo ř í Pod ě líte se o své zkušenosti a doporu č íte bu ď produkt (prodáte) nebo Doporu č íte obchod = možnost vytvo ř it si také sv ů j pen ě zovod založený na pevném zdraví P ř íklad:

Doporučená literatura Anne Boe: Úsp ě šný networking (Alman.cz) Burke Hedges: Duplikování v marketingu. (Internet Services Corporation, CR) další tipy najdete na