Co je komunikace? Proč je komunikace(nejen) pro policejní službu tak zásadní? Jaké nároky jsou s komunikací spojeny? Mohou občané kontrolovat veřejný výkon.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Průvodce rozřazovacím testem z angličtiny. Tato prezentace Vás provede rozřazovacím testem z angličtiny na příkladu testu pro kombinované bakalářské studium.
Advertisements

Zkušenosti s CMS Moodle na OPF SU František Koliba prezentace: Petr Korviny.
Psychologie pro manažery Projekt ESF v Opatření 3.3 Rozvoj celoživotního učení Registrační číslo projektu: CZ / /0018.
1 Projekt Akademie distančního vzdělávání Monika Všetulová, Miroslava Dvořáková Olomouc 2007.
Learning management system Zdeněk Jelínek. Learning management systém LMS- systém řízení studia – Learning management systém Je to soubor nástrojů pro.
Registrace v LMS MOODLE Mgr. Milan Šimek
PREZENČNÍ INFORMAČNÍ SEMINÁŘ PRO VEDOUCÍ ZAMĚSTNANCE.
Distanční studium na OPF SU František Koliba Petr Korviny.
MŠMT - Odbor 32 Financování výzkumu a vysokých škol Ing. Petr Valášek
PARTNEŘI PROJEKTU ING.SLADKÝ PAVEL + RENTEL PŘEDSTAVUJÍ E-LEARNINGOVÝ SYSTÉM JAKO POMŮCKU PRO ZAVÁDĚNÍ “KVALITNÍHO MANAGEMENTU VE VZDĚLÁVÁNÍ”
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Ostrava,
LETNÍ ŠKOLA PRO TUTORY Monika Všetulová Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci akademie distančního vzdělávání.
Co znamená požadavek rovných příležitostí? Jak se rovné příležitosti zohledňují ve vztahu k věku, pohlaví nebo zdravotnímu postižení? Jak by měli policisté/ky.
Mgr. Gabriela Trojánková :: Vyšší policejní škola Ministerstva vnitra v Praze :: vedoucí oddělení německého jazyka Úsek dalšího profesního vzdělávání.
Co jsou LP a odkud se berou? Proč jsou LP (nejen) pro policejní službu tak zásadní? Jaké povinnosti a nároky jsou s LP spojeny? Kdo může kontrolovat váš.
Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a státním rozpočtem České republiky Pilotní ověřování studijních opor a přidělení ISBN.
DRMS Forum září 2009 GORDIC řešení datových schránek organizace Bc. Pavel Prchal Ing. Vladislav Korecký.
Jak lze studovat psychologii Ψ?
Informace o projektech MVČR v oblasti vzdělávání ve veřejné správě 20. června 2011 Odbor řízení lidských zdrojů Oddělení rozvoje a vzdělávání.
1)Získání odborné způsobilosti v kurzech V-40. 2)Možnost získání odborné způsobilosti v kurzu V-40 formou e-learningu. 16 hod. výuky pomocí prezentací.
Studijní programy a LMS František Koliba Petr Korviny Katedra Informatiky OPF v Karviné SU v Opavě
On-line forma výuky Cvičení z techniky a technického vzdělávání Zpracoval: Jan Drobný (209671)
Pilotní ověřování studijních opor Projekt je spolufinancován Evropskou unií a Státním rozpočtem České republiky.
e-learning Lucie Rohlíková
E-learningový kurz ÚK PdF bilance ročních zkušeností.
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci nabízí distanční kurz s e-learningovou podporou DISTANČNÍ MINIMUM.
Úvodní setkání Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, Ph.D.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Jak řídit a monitorovat projekt v podmínkách SF EU? Jak probíhají audity a kontroly projektů? Jak vyhodnotit dopady negativních nálezů kontrol u projektů.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
Lucie Rohlíková Jana Vejvodová ZČU v Plzni
Jak připravit projektový záměr? Jak se plnohodnotně zařadit do projektových týmů realizujících projekty v podmínkách rezortu? Jak řídit a administrovat.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Distanční kurz Základy fyziky v kombinované formě studia J. Kopečný, M. Kopečná, H. Tomečková, J. Trojková VŠB -Technická univerzita Ostrava,
Environmentální výchova a
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA Mgr. Monika Všetulová.
JEDEN CÍL, SPOLEČNÁ CESTA Ministerstvo vnitra České republiky e-Learning na Portálu veřejné správy Renata Brožková, Jiří Průša Ministerstvo informatiky.
STRATEGIE ROZVOJE SLUŽEB ICT VE ŠKOLE ICT VE ŠKOLE listopad 2006 (c) Radek Maca.
Internetové poradenství na portálech e-Governmentu Jana Andrýsková, Jiří Hřebíček Provozně ekonomická fakulta, MZLU Brno.
2. LMS Unifor. E-learning vzdělávací proces, využívající informační a komunikační technologie k tvorbě kurzů, k distribuci studijního obsahu, komunikaci.
1.1. Podpora prodeje TUTORIAL Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
Studium eLearningovou formou na Obchodně podnikatelské fakultě Slezské univerzity v Karviné Petr Korviny, Jaroslav Ramík
Příklad ze života: portálová aplikace pro občany Prahy portálová umožňující občanům a organizacím sledovat a kontrolovat vyřizování provedených podání.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
LIGS University a €PA Praha, Historie LIGS University v České republice od roku 2006 mateřská universita v USA, na Hawaii držitelka akreditací,
PORTÁL E-LEARNINGOVÝCH KURZŮ Internetová adresa (LMS eDoceo)
Kombinovaná forma studia Východiska k realizaci. Kombinovaná forma studia Podle VŠ zákona – kombinace prezenční a distanční formy Obsahuje tedy prvky.
Informační systémy na FHS UK
Publikování prostorových dat na Internetu (prezentace pro VLE Dílna) Ing. Jan Růžička Institut geoinformatiky VŠB-TU Ostrava, HGF tř. 17.listopadu
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DMPRA0509) Tutor: Mgr. Monika Všetulová Olomouc,
Co lze vlastně považovat za korupční jednání? Jak souvisí korupce s mravností a policejní subkulturou? Co mohou vedoucí pracovníci učinit pro prevenci.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Ostrava,
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
E-learning z druhé strany: pohled studentů Jiří Zounek Ústav pedagogických věd FF MU A. Nováka Brno
E-LEARNING VPŠ MV v Praze „Implementace nové integrovatelné e-learningové infrastruktury do resortu MV prostřednictvím videokonferenčního řešení“ 1. 6.
Kancelář ombudsmana Policie ČR a Hasičského záchranného sboru ČR Třešť Mgr. Blanka Besserová.
Informační a poradenské centrum ZČU Informační a poradenské centrum ZČU Komplexní služby v oblasti studijního, psychologického, právního, sociálního a.
Vzdělávací programy projektu „Implementace nové integrovatelné e- learningové infrastruktury do rezortu MV prostřednictvím videokonferenčního řešení“ Registrační.
Monitoring, audit a kontrola
Monitoring, audit a kontrola
Projekt Centra společných služeb(CSS) realizovaný Svazem měst a obcí ČR Projekt Centra společných služeb č. CZ /0.0/0.0/15_019/ Operační.
ÚVODNÍ SETKÁNÍ SE STAROSTY
a management projektů SF EU
specifických situací s občany
POLICIE ČESKÉ REPUBLIKY
Celoživotní vzdělávání z pohledu UIS
„IS není složitý, IS je pouze obsáhlý.“
SEMINÁŘ pro poskytovatele v rámci projektu: „Vybrané služby sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato akce je financována z Evropského.
„IS není složitý, IS je pouze obsáhlý.“
a management projektů SF EU
Transkript prezentace:

Co je komunikace? Proč je komunikace(nejen) pro policejní službu tak zásadní? Jaké nároky jsou s komunikací spojeny? Mohou občané kontrolovat veřejný výkon služby a poté si stěžovat na nevhodnou komunikaci? S těmito a s celou řadou dalších otázek se můžete setkat v kurzu s tutorskou podporou Komunikace a řešení specifických situací s občany. Následuje ukázka ze studijní opory kurzu a několik dalších informací …

Několik důležitých otázek a odpovědí  Patřím do cílové skupiny kurzu? Jen pokud jste příslušník/ce nebo zaměstnanec/kyně Policie ČR. Studium je určeno zvláště pro policisty v přímém výkonu služby.  Budu muset kvůli studiu někam dojíždět? Pouze na 2 dny: studium je přes e-learningový portál na internetu, pak následuje prezenční setkání (tutoriál) na VPŠ MV v Praze  Kolik budu mít na studium kurzu času? Maximálně dva měsíce na studium e-learningové části.  Co je nutné udělat pro absolvování kurzu? Především se přihlásit, prostudovat si studijní oporu kurzu na portálu, vypracovávat práce opravované tutory a účastnit se prezenčního tutoriálu (s modelovými situacemi).  Bude mě studium něco stát? Studium je poskytováno zdarma. Bude vás to ale stát několik hodin vašeho času, trpělivost a myšlenkové úsilí.  Kde se dozvím více? U manažerky vzdělávání: Mgr. Radka Mlejnková (internet): tel