Identifikátor materiálu: Přírodní vědy - 1/47 Anotace Přemyslovské knížectví – Obrázky z našich dějin – žák popisuje jednotlivé obrázky, uvědomuje si souvislosti.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Advertisements

AnotaceMateriál tvoří prezentace. Vyjádření vlastnictví, popsat předmět, určit barvu. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Naučit.
ČESKÝ STÁT 11. – 12. STOLETÍ Přemyslovské Čechy.
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
Identifikátor materiálu: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceZemědělství Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní informace.
ICT VL Naše okolí 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
ICT M 5.R. Zlomky Anotace: Prezentace obsahuje práci s pomůckou k pochopení učiva o zlomcích. Prezentace je prezentována interaktivně na tabuli.
Svatý Václav.
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceSv. Václav, sv. Ludmila Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje informace.
Anotace Žák se orientuje v záznamových médií (zařízení) Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže rozdělit záznamová média Speciální vzdělávací.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceNerostné suroviny Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní nerostné.
Identifikátor materiálu: Přírodní vědy - 1/40 Anotace Dávní Slované – Obrázky z našich dějin – žák popisuje jednotlivé obrázky, uvědomuje si souvislosti.
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly II Anotace: Prezentace obsahuje příklady k procvičení učiva počítáme s velkými čísly. Prezentace je prezentována.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
Anotace Žák se seznámí s aplikací MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže spustit aplikaci MS Word Speciální vzdělávací potřeby.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceKníže Břetislav a sv. Vojtěch Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci jsou schopni zrekapitulovat.
Identifikátor materiálu: Přírodní vědy - 1/52 Anotace Za vlády Lucemburků – Obrázky z našich dějin – žák popisuje jednotlivé obrázky, uvědomuje si souvislosti.
START HISTORICKÁ DESÍTKA DOBA SVATÉHO VÁCLAVA HODNĚ ŠTĚSTÍ.
ICT M 5.R. Písemné násobení a dělení
Identifikátor materiálu: Přírodní vědy - 1/55 Anotace Husité a husitské války – Obrázky z našich dějin – žák popisuje jednotlivé obrázky, uvědomuje si.
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
Identifikátor materiálu: Přírodní vědy - 1/48 Anotace Přemyslovské království – Obrázky z našich dějin – žák popisuje jednotlivé obrázky, uvědomuje si.
jméno autora Mgr. Lenka Čechová název projektu
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Anotace Žák se seznámí s textovými editory Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže vysvětlit pojem textový editor a ví jeho funkci Speciální.
Identifikátor materiálu: Přírodní vědy - 1/1 Anotace: Poloha Evropy – žák ukáže hranice Evropy, pojmenuje a nalezne poloostrovy a ostrovy Autor: Mgr. Lubomír.
Identifikátor materiálu: Přírodní vědy - 1/28 Anotace Státy Evropy a jejich hlavní města – žák vyhledá státy jižní Evropy a jejich hlavní města, vyhledá.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotacePamátná místa naší vlasti Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje historii,
Identifikátor materiálu: Přírodní vědy - 1/9 Anotace: Vodstvo Evropy – žák vyhledá řeky a jezera a správně je pojmenuje Autor: Mgr. Lubomír Šára Jazyk:
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceCyril a Metoděj Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní informace.
Anotace Žák se seznámí s prostředím aplikace MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Orientuje se v prostředí aplikace MS Word Speciální.
ČECHY V DOBĚ KNÍŽECÍ.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
ICT VL Naše okolí 5.R.  Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět  Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět  Tematický okruh: Místo, kde žijeme  Anotace:
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceSvětadíly a oceány Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně je schopen rekapitulovat jednotlivé.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Stavba těla živočichů Savci
ANOTACE Šablona: ICT PRV ČAJZ Silnice Anotace: zásady bezpečného chování na silnici Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová Jazyk :Čeština Očekávaný výstup:
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
ICT M 5.R. Desetinná čísla kolem nás
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Český stát za prvních Přemyslovců
Parní stroj VY_32_Inovace_09KR-3
Jan Amos Komenský VY_32_Inovace_07KR-3
Vláda přemyslovských knížat
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Královské Čechy VY_32_INOVACE_D
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Přemyslovská knížata Vlastivěda 4. ročník
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
Transkript prezentace:

Identifikátor materiálu: Přírodní vědy - 1/47 Anotace Přemyslovské knížectví – Obrázky z našich dějin – žák popisuje jednotlivé obrázky, uvědomuje si souvislosti a vzájemné vztahy Autor Mgr. Lubomír Šára Jazyk Čeština Očekávaný výstup Pracuje s časovými údaji a využívá zjištěných údajů k pochopení vztahu mezi ději a jevy. Rozeznává současné a minulé a orientuje se v hlavních reáliích minulosti. Objasňuje historické důvody pro zařazení státních svátků a významných dnů do kalendáře. Speciální vzdělávací potřeby - žádné – Klíčová slova Přemyslovci, kníže, patron, pověst Druh učebního materiálu Prezentace obrazů Druh interaktivity Aktivita Cílová skupina Žák Stupeň a typ vzdělávání základní vzdělávání – první stupeň Typická věková skupina 9 let / 4. ročník Celková velikost 11 MB – soubor.ppt Fotografie obrazů: Lubomír Šára ( ceska/historicke-obrazky/premyslovsky-stat-historicke-obrazky)

Obrázky z našich dějin Mgr. Lubomír Šára

Ludmila, Václav a Drahomíra. Po smrti knížete Vratislava se výchovy jeho syna Václava ujala babička Ludmila.

Zavraždění Ludmily.

Zavraždění knížete Václava.

Blaničtí rytíři v čele s Václavem.

Zavraždění biskupa Vojtěcha.

Oldřich a Božena.

Kníže Břetislav se ujímá trůnu.

Břetislav připojuje k Čechám Moravu. Zde truchlí na zříceninách chrámu na Velehradě.

Přenesení ostatků biskupa Vojtěcha z Polska.

Únos Jitky z kláštera.

V roce 1083 dobyla česká vojska Řím jako součást německých vojsk Jindřicha IV.