Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Konstrukce kosodélníka
Advertisements

Konstrukce kosočtverce
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
GEOMETRICKÉ TVARY v rozsahu učiva 1. stupně ZŠ
GEOMETRICKÉ TVARY v rozsahu učiva 1. stupně ZŠ
Konstrukce lichoběžníku
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
VY_32_INOVACE_M-Ge 7.,8.09 Konstrukce obecného čtyřúhelníka Anotace: Prezentace zopakuje vlastnosti obecného čtyřúhelníka. Ukazuje postup při řešení konstrukčních.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Autor: Mgr. Lenka Šedová
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Autor: Mgr. Lenka Šedová
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Geometrie Ročník :
Jednotky času - procvičování
VY_42_INOVACE_425_ROVNOBĚŽNÍKY
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním a doplněním znalostí o mnohoúhelnících – první část. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
33.1 Úhlopříčky čtverce a obdélníku, jejich vlastnosti
Obvod čtverce a obdélníka ICT2_1/1
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_465_Konstrukce obdélníku AUTOR: Mgr. Martina Ringová ROČNÍK,
Vyvození a procvičení učiva
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_265_2TR_M Autor: Mgr. Iveta Ondruchová.
ÚHLOPŘÍČKY ČTVERCE A OBDÉLNÍKA
PRAVOÚHLÝ TROJÚHELNÍK
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Vzájemná poloha dvou kružnic
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Vyvození a procvičení učiva
AnotacePrezentace, která se zabývá konstrukcí rovnoběžníka. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci konstruují rovnoběžníky. Speciální.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Anotace Prezentace obsahující příklady na procvičení konstrukce trojúhelníku podle věty USU AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci zkonstruují.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_617_5TR_M Autor: Mgr. Iveta Grocholová.
11.1 Obdélník D C Vrcholy obdélníka – A , B , C , D D C A B a D C
10.1 Čtverec D C D C a D C Vrcholy čtverce A , B , C , D
O í é n l k b d Obsah: Úvod Co už víme Konstrukce Úhlopříčky
Vyvození a procvičení učiva žák rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše základní operace s úsečkami; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr.
25.1 Rovnoběžníky Prohlédni si obrázky a pokus se říci, co je spojuje.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace obsahující příklady na procvičení konstrukce trojúhelníku podle věty SSS AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci zkonstruují.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá úvodem do čtyřúhelníků. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozpoznají čtyřúhelníky. Speciální.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním a doplněním znalostí o pravoúhlém trojúhelníku. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci.
VLASTNOSTI ÚHLOPŘÍČEK
AnotacePrezentace, která se zabývá druhy rovnoběžníků. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozpoznají rovnoběžníky. Speciální vzdělávací.
Vyvození a procvičení učiva
Vyvození a procvičení učiva žák vyvodí pojem povrch krychle, vyvodí jeho výpočet; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr. Michaela Suchardová.
Téma Dělení desetinných čísel 10 a 100 Anotace Výpočty dělení desetinných čísel 10 a 100 Autor Mgr. Martina Mašterová Jazykčeština Očekávaný výstup Žák.
TÉMA: Obdélník a čtverec
Čtyřúhelníky Druhy čtyřúhelníků.
Rovnoběžníky a jejich vlastnosti
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
RÝSOVÁNÍ KOLMIC A ROVNOBĚŽEK
Matematika 2 Geometrické útvary.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Oplocení.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Čtverec, obdélník 1) V obou obrazcích vyznač úhlopříčky. a) Doplň: úhlopříčky obdélníku úhlopříčky čtverce b) Napiš vlastnosti úhlopříček čtverce.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_18_rovinné obrazce
TÉMA: Rýsování čtverce
TÉMA: Rýsování rovnoběžníků
Konstrukce kosočtverce
Transkript prezentace:

Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova VY_32_INOVACE_12_07_M Téma Úhlopříčky ve čtverci a obdélníku Anotace Autor Mgr. Martina Mašterová Jazyk čeština Očekávaný výstup Žák si osvojuje termín úhlopříčka Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova Úhlopříčky , čtverec, obdélník Druh učebního materiálu Prezentace Power Point Druh interaktivity Vzdělávání žáků prostřednictvím digitálních technologií. Cílová skupina Žák Stupeň a typ vzdělávání 1. stupeň , 2. období Typická věková skupina 11-12 let Celková velikost 132 kB

ÚHLOPŘÍČKY VE ČTVERCI A OBDÉLNÍKU VY_32_INOVACE_12_07_M

Úhlopříčky čtverce ABCD jsou úsečky AC a BD. N M K L A B Úhlopříčky čtverce ABCD jsou úsečky AC a BD. Úhlopříčky obdélníku KLMN jsou úsečky KM a LN. • Úsečka, která spojuje protější vrcholy čtverce (obdélníku), se nazývá jeho úhlopříčka.

Úkol - Narýsuj: Zadáno: |EF| = 4 cm |GH| = 9 cm Čtverec ABCD tak, aby |AB| = |EF| Obdélník KLMN tak, aby |LM|=|EF| a |MN| = |GH| Vyznač do obou obrazců úhlopříčky. Říkej přitom, jak postupuješ. E F G H D C N M A B K L

PAMATUJ SI ! Vlastnosti úhlopříček : Úhlopříčky ČTVERCE: - jsou na sebe kolmé - mají stejnou velikost - půlí se navzájem Úhlopříčky OBDÉLNÍKU: - mají stejnou velikost - půlí se navzájem

Úhlopříčka čtverce EFGH měří 5 cm. Narýsuj tento čtverec. Příklad 1: Úhlopříčka čtverce EFGH měří 5 cm. Narýsuj tento čtverec. H G Narýsuj úhlopříčku EG Urči její střed S Bodem S narýsuj kolmici na EG Vyznač na ni body F a H Narýsuj čtverec EFGH S E F

Úhlopříčka čtverce ABCD měří 8 cm. Narýsuj tento čtverec. Příklad 2: Úhlopříčka čtverce ABCD měří 8 cm. Narýsuj tento čtverec. D C Narýsuj úhlopříčku AC Urči její střed S Bodem S narýsuj kolmici na AC Vyznač na ni body B a D Narýsuj čtverec ABCD S A B

Úkol 1: Úkol 2: Zadání: Zadání: Kolik najdeš na obrázku trojúhelníků? Rozhodni zda-li: 11 – 13 – 17 Úkol 2: Zadání: Vybarvi všechny obdélníky a vyznač pravé úhly.