Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ohře – cíl turistů v Karlovarském kraji
Advertisements

Rostliny našich rybníků 4.ročník
Půdy:.
Kurz vodní turistiky doplňující informace k bezpečnosti provozu aj.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka Projekty SIPVZ Multimediální svět Projekt SIPVZ 2006.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Doba Jana Amose Komenského
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
příklady státních hranic
Projekt: UČÍME SE V PROSTORU Oblast: Elektrotechnika Název předmětu: AUTOMATIZACE (INTELIGENTNÍ BUDOVY - ZABEZP. SYSTÉMY) Název a ID tématu: ELEKTRICKÁ.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
RYCHLOSTNÍ KANOISTIKA
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
HISTORIE LYŽOVÁNÍ V ČECHÁCH
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Česká republika: Řeky Hospodářský zeměpis
Hospodářská úprava lesa
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Uganda Zš a Mš Křesetice Únor 2012 Vypracovali: Štěpánka Henzlová,
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Tato prezentace byla vytvořena
Ptáci břehů tekoucích vod
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Štěpánková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Tato prezentace byla vytvořena
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Tato prezentace byla vytvořena
Čas na Zemi Jan Dušek.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Členění států světa podle stupně hospodářského rozvoje
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Tato prezentace byla vytvořena
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Tato prezentace byla vytvořena
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Vodácký kurz 9.ročníků – TRASA 1. den: Kácov (kemp "Pod mostem") – Český Šternberk (13 km) 2. den: Český Šternberk – Sázava (kemp Pod.
Tvůrce: Mgr. Alena Výborná
Písemná forma zkoušení z klinické biochemie ÚBAP 3.LF UK Laburda M., Čechák P., Hátle K., Nováková H.
Půdy, pedologie, pedogeografie
Hustota ƍ je dána poměrem hmotnosti „m“ k objemu „V“ homogenní látky při určité teplotě.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Zeměpis Autor: Mgr. Miluše Džuberová Sladká voda přehradní nádrž jezero řeka.
Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Iveta Votápková Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova Horská turistika.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ,Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková org. AUTOR: Mgr. Jana Hyklová VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_12_Vlastivěda_23_Hranice, sousední.
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_16_22_VODSTVO EVROPY. Anotace: Prezentace může sloužit jako výkladové, opakovací učivo Autor: Mgr. Martin Palát Jazyk: Čeština.
Název školy: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV Autor: Mgr. Pavla Zrzavecká Datum: Název: VY_32_INOVACE_01_ZEMĚPIS Téma: Německo Ročník: 8. Číslo projektu:
DOPRAVNÍ VÝCHOVA CYKLISTA VYBAVENÍ JÍZDNÍHO KOLA VYBAVENÍ CYKLISTY.
Název školy ZŠ J. E. Purkyně Libochovice a ZUŠ Autor Bc. Jiří Grüner
Směrnice č. V-2/2012 Směrnice upravující postupy Ministerstva dopravy, investorských organizací a Státního fondu dopravní infrastruktury v průběhu přípravy.
ČÍM BYCH CHTĚL BÝT AŽ VYROSTU?
Ekosystém rybník Rostliny
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 4/07 
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Libhošť 90, příspěvková organizace Autor: Mgr. Monika Hanzelková Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Tato prezentace byla vytvořena
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE  4/13
Vzdělávací materiál: Povrchová voda Operační systém:
Vodácký kurz 9.ročníků –
Prof. MUDr. Vladimír Vondra, DrSc.
Transkript prezentace:

Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu

Základní pojmy vodní turistiky- rozdělení obtížnosti řek, vodácké vybavení apod OB21-VVP-HUM-TV-JAN-M

Klasifikace vodácké obtížnosti řek Ve světě se používá několik klasifikací, ale u nás se rozšířilo tzv. alpské hodnocení řek. Stupeň obtížnosti se stanovuje podle nejtěžších míst na daném úseku 1.Proudící voda2. Divoká voda

1.Proudící voda Označuje se zkratkou ZW (z německého Zahmwasser, tj. „mírná voda“) Klidné až mírně proudící řeky nebo jezera a přehrady

2. Divoká voda Označuje se zkratkou WW (z německého Wildwasser, tj. „divoká voda“) a římskými číslicemi se rozlišují stupně Některé zdroje uvádějí také (z anglického White watter, tj. „bílá voda“) Rychle tekoucí až divoké řeky mají šest stupňů – WW I –WW VI

Obtížnost Znalost ovládání lodě Vybavení WW I lehká základní řízení lodě všechny typy lodí, vesty, přilby WW II mírně těžká dobré řízení, umět „číst“ vodu otevřené lodě na obtížnější vodu, vesty, přilby WW III těžká velmi dobré ovládání rafty nebo uzavřené lodě, neoprén, vesty, přilby WW IV Velmi těžká velmi dobré ovládání, fyzická kondice rafty nebo uzavřené lodě, neoprén, vesty, přilby WW V Mimořá dně těžká velmi dobré ovládání, fyzická kondice, trénovanost rafty nebo uzavřené lodě, neoprén, vesty, přilby WW VI Hranice sjízdnosti velmi dobré ovládání, fyzická kondice, trénovanost rafty nebo uzavřené lodě, neoprén, vesty, přilby

Druhy lodí

1.RAFTY

2.KÁNOE a)pevná-plastová b)nafukovací-gumová

3.KAJAK

Další vodácká výbava

VESTA A PŘILBA

NEOPRÉN, NEOPRÉNOVÁ OBUV