Soví čtyřka Hry s podstatnými jmény ze čtyř písmen.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Prezentační manažer Kapitola 2.0 (První prezentace)
Advertisements

Prohledávání stavového prostoru
Přechody a animace Tomáš Prejzek
VYHLEDÁVÁNÍ V DIGITÁLNÍ KNIHOVNĚ VYSOKOŠKOLSKÝCH KVALIFIKAČNÍCH PRACÍ DSPACE.
Vzdělávací technologie Wonderware Historian Clients QUERY.
Martin Adam Švadlenka. Úvod Téma Desková aplikace Zadání Vytvořit funkční deskovou aplikaci, která by dokázala spustit hru Lodě, podobnou těm které známe.
58. ročník MO Soustředění řešitelů Kategorie A Nadreálná čísla Jiřetín 2008.
Oddělení metodiky OP Rybářství (SZIF) ŘO OP Rybářství (MZe)
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Hra – riskuj – Objem a povrch krychle a kvádru – 2
Výukové programy pro předmět český jazyk a literatura
Oborová informační brána KIV Jak ji využívat. Bránu KIV vytvořili Hlavní garant: Knihovnický institut NK ČR Technologie: Ústav výpočetní techniky UK v.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Zápatí a záhlaví, okraje stránky, číslování stránek
Radion Drozdov.  První hry se objevují v roce  Thomas Goldsmith si nechal patentovat tento nápad a vymyslel tak první hru.  Hra se odehrávala.
VY_42_INOVACE_382_DĚLITELNOST Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM prosinec 2011 Ročník použití VM 6. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
Vítejte při prezentaci některých zajímavých vlastností slovníků Lingea Lexicon. Mezi stránkami můžete přecházet pomocí kláves, myší nebo počkat na automatické.
Jak pracovat s miniprojekty Metodický návod Zpracovala: PhDr. Alena Štěpánková.
POWER POINT 1 Základní pojmy Power Point - základní pojmy.
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studií Tento materiál vznikl v rámci projektu ESF CZ.1.07/2.2.00/
Jak mohu kontrolovat své aktuální výpůjčky z Knihovny PA ČR a termíny jejich vrácení.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Praktická ukázka nových výukových textů deskriptivní geometrie RNDr. Hana Šafářová Mgr. Jan Šafařík Ústav.
TISKOVÉ SESTAVY Michaela Žítková, 4. Y. Úkol: Vytvoření seznamu studentů pro hromadný výlet Úvod Program WinBase Postup při vytváření Závěr.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Anopress: nová grafika, nové možnosti Mgr. Daniela Uhrová září 2010.
Zoner Callisto V této prezentaci najdete různé návody a rady jak pracovat s programem Zoner Calisto.
Vzdělávací technologie Ing. Kateřina Kostolányová, Ph.D.
DRMS Forum září 2009 Elektronický vzdělávací systém Jan Pavlica.
Krycí list. Komentář - Popis objektu Prostorové parametry.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
CODEXIS Mgr. Alena Doláková Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
Návrh a realizace multiuživatelské hry Tomáš Wasserbauer České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická.
26. uživatelská konference 28. – 29. května 2015, Deštné v Orlických horách ORSOFT OPEN / OR-SYSTEM OPEN OD TEORIE K PRAXI Odvážný prezentátor.
Ročník:3./4. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Předmět: Software hotelového provozu Tematický okruh: Práce s HSW Téma: HSW Pracovní list kalkulace.
Výchova ke zdraví Projekt POHYB.
Diář 1 Kalendář. Diář Základem diáře je kalendárium, ve kterém můžeme prohlížet jednotlivé měsíce Základem diáře je kalendárium, ve kterém můžeme prohlížet.
Maturita ► Společná část  2 zkoušky ► Profilová část  3 zkoušky.
Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Roman Havlíček Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova 1.1 Brennball.
Slovní úlohy HRA. Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kokory Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Jitka Vystavělová Datum: 14.
Seznamy (databáze) v tabulkových kalkulátorech (Microsoft Office Excel, Open Office Calc, …)
Základy úpravy digitální fotografie Seznámení s program Zoner PhotoStudio.
Otterwave – nácvik výslovnosti Výuková prezentace.
PENTOMINO - HLAVOLAM NÁZEV ŠKOLY: ZŠ KOLÍN V., Mnichovická 62 AUTOR: Ing. Martina Šťastná NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_M8_PENTOMINO TEMA: PENTOMINO - HLAVOLAM.
Větný rozbor věty jednoduché krok za krokem. Na úvod Zopakujeme si postup při rozboru věty jednoduché.
Vypracováno kolektivem autorů České společnosti pro technickou normalizaci Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
Vzdělávací oblast: Stupeň základního vzdělávání: Vzdělávací obor: Tematický okruh: Téma: Autor: Období vzniku: Určeno pro ročník: Anotace: 1. INFORMAČNÍ.
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu:
Množina bodů dané vlastnosti
Užití poměru (graficky)
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Návrh přípravku pro měření pomocí programu EAGLE
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Zlomky Sčítání zlomků..
Druhy trojúhelníků, těžnice, výšky, střední příčky
Užití poměru (graficky)
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_HOP_139
Anglický jazyk – Cvičení na podporu konverzace
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Informační a komunikační technologie
Množina bodů dané vlastnosti
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Volba bloku a VP ve 2. ročníku
Hra k zopakování či procvičení učiva:
Množina bodů dané vlastnosti
OECD iLibrary Centrum informačních a knihovnických služeb
Rozložení nadpisu Podnadpis.
Německý jazyk – Cvičení na podporu konverzace
VY_32_INOVACE_42_Slovni_druhy_jinak
Rozložení nadpisu Podnadpis.
Transkript prezentace:

Soví čtyřka Hry s podstatnými jmény ze čtyř písmen

Hlavní menu programu Nejprve si projdeme Slovo úvodem: v programu jsou tyto obrazovky rozloženy na několik fází, zde vidíte až jejich závěrečný vzhled Úvodní slovo slouží jen k prvotnímu seznámení se zásobou slov

Slovník Prohlížení slov z volby probíhá ve stejném režimu, jen zásoba slov se mění, v 1. případě je k dispozici celý soubor, ve 2. a 3. lze prohlížet jen na zadaný výběr

Slovník Slovník naruby C Tato hra má úroveň obtížnosti C; úrovně obtížnosti jsou od A - jednoduchý po E - velmi obtížný

Hry Seznámení se s hrami započneme ukázkou z Hledání 1.písmene, a to v celé slovní zásobě Hra už je rozehraná, máme za sebou alespoň jedno kolo. Tentokrát hledáme tři slova, první jsme už našli, na druhé máme nápovědu, třetí na nás teprve čeká :

Následují ukázky z dalších her Každá je v prezentaci uvedena samostatnou obrazovkou :

Přetváření slov Výměna 1. písmene úroveň obtížnosti B

Přetváření slov Výměna písmene úroveň obtížnosti D

Přetváření slov Změna diakritiky úroveň obtížnosti A

Přetváření slov Výměna libovolného písmene úroveň obtížnosti C

Domino Poloviční domino úroveň obtížnosti C Uvidíte tutéž hru postupně ve třech různých fázích :

Domino Malé domino pro okruhy úroveň obtížnosti D Hru uvidíte postupně na 6 obrazovkách :

Zkracování O první písmeno úroveň obtížnosti C Z této hry uvidíte celkem 3 fáze :

Zkracování O poslední písmeno úroveň obtížnosti C Druhý typ zkracování už jen ve dvou obrazovkách :

Přesmyčky úroveň obtížnosti C Přesmyčky jsou poslední hrou. Rozfázovali jsme je podrobně na 7 obrazovek :

Všetečné otázky Prezentaci zakončíme ukázkou z 2. strany všetečných otázek, uvidíte ji postupně ve třech fázích :

Děkujeme Pokud vás program zaujal, objednejte si jeho ostrou verzi, popř. jeho časově omezenou verzi. Více na