Podmínky života na Zemi

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
Advertisements

Neživá příroda – Slunce
VY_32_INOVACE_CH VODA- prezentace
Kyselost, zásaditost, pH
ZNAKY ŽIVOTA ROSTLIN.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_325_Pověsti AUTOR: Mgr. Šárka Kubáčková ROČNÍK, DATUM: 7.,
Podmínky života na Zemi 5.ročník
Rostliny - význam a jejich dělení.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.02 Anotace: Prezentace seznamuje s nejdůležitějším jevem na Zemi. Vzdělávací oblast: Organismy se schopností fotosyntézy Autor:
Autor: Mgr. Helena Koždoňová
LES ŘASY.
Autor: Mgr. Helena Uhříková
Člověk a jeho svět 4. ročník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_175_Těžiště tělesa AUTOR: Ing. Gavlas Miroslav ROČNÍK, DATUM:
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
VY_V/2_INOVACE_09_Slunce Slunce Miroslav Kaňok. OBSAH SlunceSlunce Slunce - fotografieSlunce - fotografie Použité zdrojePoužité zdroje.
Člověk – životní podmínky, lidské tělo
Oběhová soustava a krev
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV:VY_32_INOVACE_125_Složení a třídění směsí AUTOR: Igor Dubovan ROČNÍK, DATUM:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_208_Bakterie AUTOR: Jana Harbichová ROČNÍK, DATUM: 6., 7.
Tropický pás savana a poušť
Fotosyntéza a dýchání Fotosyntéza Dýchání
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Tematická oblast: Život na Zemi Téma: Podmínky života na Zemi Předmět: Přírodověda Ročník: 5. Autor: Mgr. Alena Hrušková Datum: Druh výstupu:
 AUTOR: Ing. Tereza Kovalská  NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_Projevy života  ROČNÍK: 6. ročník ZŠ  VZDĚLÁVACÍ OBLAST:Člověk a příroda  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Přírodopis.
Předmět:chemie Ročník: 3. ročník učebních oborů Autor: Mgr. Martin Metelka Anotace:Materiál slouží k výkladu učiva o fotosyntéze. Klíčová slova: fotosyntéza,
Planety sluneční soustavy VY_32_INOVACE_03_planetyslunecnisoustavy Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení.
NEŽIVÁ PŘÍRODA.
Rostliny.
Třídění přírodnin.
Metabolismus (přeměna látek a energií) Výživa U/49
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_112_List
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
PAMÁTNÉ STROMY PARDUBICKÉHO KRAJE
Jazyk a jazyková komunikace Weather Počasí – angličtina 5. ročník Mgr
DŮLEŽITÁ TELEFONNÍ ČÍSLA ZÁCHRANNÁ SLUŽBA
ČLOVĚK A JEHO SVĚT Zelenina Radka Smetanová VY_32_INOVACE_zelenina_01
6. ATMOSFÉRA VY_32_INOVACE_11_Z4
ATMOSFÉRA atmosféra a její vlastnosti
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Autor: Mgr. Zdeněk Hanuš VY_32_INOVACE_02_Střídání dne a noci
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
ŽIVÁ PŘÍRODA Anotace: Materiál je určen k výuce přírodovědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními znaky a dělením živé přírody.
Podmínky života na Zemi
Poznáte, které místo je schováno v puzzle?
PARDUBICE – VLASTNÍ NÁZVY
VY_32_INOVACE_08_VÝROBA KYSLÍKU PŘI VÝŽIVĚ ROSTLIN
VY_52_INOVACE_21_ Vlastnosti rostlin
ROSTLINY - ŘASY Přírodopis VI..
Polární pás – Antarktida
Jehličnaté stromy Borovice obecná Smrk ztepilý Jedle bělokorá
NEŽIVÁ PŘÍRODA voda vzduch teplo a světlo horniny a nerosty půda.
Mgr. Iva Štancíková Člověk a jeho svět Vlastivěda národní obrození 5
Rostliny - význam a jejich dělení.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
VY_52_INOVACE_19_ Živá a neživá příroda
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_25
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_inovace 2_67
Autor: Mgr. Zdeněk Hanuš VY_32_INOVACE_13_Zvětrávání
Autor: Mgr. Zdeněk Hanuš VY_32_INOVACE_15_Atmosféra
Živé organismy.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Jazyk a jazyková komunikace Roční doby – angličtina 5. ročník Mgr
ZELENINA TEST POZNÁŠ VŠECHNY DRUHY ZELENINY ?
Transkript prezentace:

Podmínky života na Zemi VY_V/2_INOVACE_01_Podmínky života na Zemi Podmínky života na Zemi Miroslav Kaňok

OBSAH Podmínky života na Zemi Fotosyntéza – podmínky fotosyntézy Použité zdroje

PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI Základní podmínky života na Zemi jsou: Světlo Teplo Voda Živiny (z půdy je čerpají rostliny) Vzduch (fotosyntézou uvolňují rostliny kyslík)

FOTOSYNTÉZA PODMÍNKY FOTOSYNTÉZY Divizna velkokvětá světlo voda Rostliny mění látky neústrojné (součásti neživé přírody) na látky ústrojné (součásti živé přírody). světlo KYSLÍK voda PODMÍNKY FOTOSYNTÉZY Oxid uhličitý sluneční energie zelené listové barvivo oxid uhličitý voda Divizna velkokvětá

POUŽITÉ ZDROJE Kholová H. Přírodověda pro pátý ročník – Život na Zemi. Praha: Alter, 1997. 64 s. Divizna velkokvětá. In Wikipedia : the free encyclopedia [online]. St. Petersburg (Florida) : Wikipedia Foundation, 26.11.2008, last modified on 7.6.2011 [cit. 2011-07-09]. Dostupné z WWW: <http://cs.wikipedia.org/wiki/Divizna_velkokvětá>. [e-příspěvek]