New Marketing Media Michal Pilík.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zkušenosti s CMS Moodle na OPF SU František Koliba prezentace: Petr Korviny.
Advertisements

1. Setkání – Program seminářů, požadavky k zápočtu, požadavky ke zkoušce.
Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně E-learn 2002 Žilina 5. – 6. února 2002 E-learn.
INTEGROVANÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Ing. Daniel Konczyna U MARKETING Ing. Daniel Konczyna U
Akademický rok 2011/12 1. ročník – LS 1. cvičení
Případová studie – práce ve skupinách Ing. Jan Škurek, PhDr. Michaela Kubištová Seminář PPP projekty v praxi, Uherské Hradiště 2009.
Využití počítačové techniky a internetu ve výuce ZSV Seminář pro učitele základů společenských věd a občanské výchovy.
Úvod do managementu 1. seminář
Makroekonomie - podmínky Přednášky, cvičení: Mgr. Hana Grzegorzová Kontakt: Cvičení: Ing. Hana Tichá – info.
Management a rozvoj obcí
Zkušenosti s elektronickou podporou výuky
Management PAE DS 5. ročník. Témata přednášek Vývojové tendence managementu, charakteristika strategického řízení. Poslání podniku, podnikové cíle, identifikace.
Úvod do managementu 1. seminář
Organizační chování Harmonogram cvičeních Podmínky pro zápočet Informační zdroje.
VÝŽIVA A REGENERACE kpt. Miroslav OVESNÝ ovesny.mypage.cz
122 - Katedra ekonomiky a řízení ve stavebnictví Teorie řízení.
Administrativní technika. Struktura předmětu Přednášky: –Úvod, struktura předmětu –Procesy v organizaci, jejich charakteristika –Administrativní procesy,
1. Setkání – Program seminářů, požadavky k zápočtu, požadavky ke zkoušce.
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
EKONOMIKA BYDLENÍ úvod
1.1. Podpora prodeje TUTORIAL Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
Strategie prodeje textilního zboží
Globální retailing v Evropě
Logistika 1. cvičení.
ÚVOD, MANAGEMENT, STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ
APLIKOVANÁ STATISTIKA
Globální retailing v Evropě
Public relations Obsah a struktura inovovaného předmětu Projekt 1098/ inovace výuky studijního předmětu public relations financovaný z prostředků.
Prof. Ing. Jaroslav Jakš, DrSc.
Z0076 Meteorologie a klimatologie
Sociální ekonomika PhDr. Jaroslava Šťastná, PhD. Předmět představuje studentům koncept sociálního podnikání, jeho zásadní principy, včetně praktických.
Firemní bankovnictví Corporate Banking
Geografický výzkum periferních oblastí Česka 1. Úvod do tématu, cíle přednášky, organizační záležitosti.
Základy výživy ve sportu
ŘÍZENÍ INOVACÍ A ZMĚN Katedra managementu Ing. Patricia Jakešová
N_MaEk Manažerská ekonomika 12. cvičení Cizoměnové operace (finanční deriváty – forwardy, futures, opce) léto 2014 Skupiny: N_MaEk/R3PH.
BPH_EKOR Ekonomika organizací podzim 2011
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Marketing ve veřejném sektoru Základní studijní text Základní studijní text – pracovní verze ve Wordu DSO umístěná na :
Moderní personalistika DS 2009/ Hlavní úkoly moderní personalistiky   Zařazení správného člověka na správné místo (a ve správný čas)
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
1 Neziskové organizace Neziskovky jsou nedělitelnou součástí občanské společnosti a jako takové mají nezastupitelnou roli v rozvoji demokracie a řešení.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Základy managementu Ing. Alena Šafrová Drášilová
Katedra managementu ŘÍZENÍ INOVACÍ A ZMĚN Ing. Patricia Jakešová
Sociální ekonomika PhDr. Jaroslava Šťastná, PhD. Předmět představuje studentům SOuhrnkoncept sociálního podnikání, jeho zásadní principy, včetně praktických.
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – II. přednáška Zásady a osnova DP Plán zpracování DP.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Katedra managementu ŘÍZENÍ OBCHODU – SEMINÁRNÍ PRÁCE Nesplněná docházka Ing. Patricia Jakešová
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Marketing I.  Monika Horehleďová  kabinet 307 Pod lesem  konzultační hodiny: čtvrtek 12:40 kabinet 307 Pod lesem 
Logistika 1. cvičení.
Seminární práce – splněná docházka
Zdravotnický management
Tiskový mluvčí ZUR 295 Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU
Marketing sportu bp 2086.
Osnova přednášek Předmět Abeceda mzdových systémů
Potravinářské zbožíznalství
Zdravotnický management
Zdravotnický management
Doc. Ing. Petr Suchánek, Ph.D.
Manažerský koučink MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková
MEZINÁRODNÍ OBCHOD 2016.
Sociální ekonomika PhDr. Jaroslava Šťastná, PhD.
BA008 Konstruktivní geometrie
Zdravotnický management
Kurz 1FU191 Metodologický seminář
BA008 Konstruktivní geometrie
BPP114C – Bankovní a pojišťovací právo Mgr. et Mgr. Michal Tuláček
Transkript prezentace:

New Marketing Media Michal Pilík

Osnova předmětu Nové perspektivy v rozvíjení marketingových strategií Internet a jeho využití pro marketing Uživatelé Internetu a jejich nákupní chování E-mailový marketing Vztahový marketing a rozvoj jeho významu v digitálním světě Databázový marketing On-line branding strategie Etické aspekty on-line marketingu E-marketingové strategie: Výrobek a cena v digitálním světě Marketingová komunikace v e-prostředí Internet jako distribuční cesta Ostatní elektronické formy marketingu a jejich význam pro vývoj marketingu

Časový harmonogram 9. 2. 2010: úvodní hodina 16. 2. – 23. 3. 2010: přednášky 30. 3. – 27. 4. 2010: semináře 4. 5. 2010: udělování zápočtů 11. 5. 2010: předtermín

Podmínky pro udělení zápočtu Týmová prezentace na zvolené téma Tým 7 studentů Vedoucí týmu + 6 členů týmu Prezentace proběhnou 30. 3. – 27. 4. 2010 Délka prezentace: 45 minut / 1 téma Vedoucí týmu předá před každou prezentací přednášejícímu bodové ohodnocení každého člena týmu za aktivitu, kterou na přípravě tématu prokázal (0 – 10 bodů) Hodnocení samotné prezentace provedou studenti v den prezentace na základě stanovených kritérií

Podmínky pro udělení zápočtu Struktura prezentace Cíl práce Teoretická východiska Praktické využití (příklady, ukázky, videa …) Závěr (Co je užitečné si zapamatovat pro kolegy?) Diskuze

Podmínky pro udělení zápočtu Týmová prezentace na zvolené téma SecondLife jako marketingové médium Buzz marketing Blog marketing Facebook jako marketingové médium Politický marketing a nová média Tradiční média se neztratí Finanční krize a její dopad na marketing (tradiční, on-line) Cílová skupina: Teenageři Cílová skupina: Senioři (60+) Social Media Marketing (YouTube, MySpace, chat, IRC …)

Zkouška Písemný test (60 %) + ústní dozkoušení

Doporučená literatura HART, S. Marketing Changes. London : Thomson Learning, 2003. 360 p. ISBN 1-86152-673-3. HARRIS, L.; DENNIS, CH. Marketing the e-Business. London : Routledge, 2002. 355 p. ISBN 0-415-25601-1. RANCHHOD, A. Marketing Strategies: A Twenty-first Century Approach. Essex : Pearson Education Limited, 2004. 239 p. ISBN 0-273-65192-7. STRAUSS, Judy; EL-ANSAY, Adel E-marketing. ISBN 0-13-148519-9. URBAN, G. Digital marketing strategy. Text and cases. ISBN 0-13-183177-1. VAREY, R. J. Relationship Marketing – Dialogue and Networks in the E-Commerce Era. Chichester : John Wiley & Sons, 2002. 217 p. ISBN 0-470-84341-1. BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu – Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. Praha : Grada Publishing, 2005. ISBN 80-247-1095-1. STUCHLÍK, P.; DVOŘÁČEK, M. Marketing na internetu. Praha : Grada Publishing, 2000. ISBN 80-7169-957-8. SEDLÁČEK, J. E-komerce – internetový a mobil marketing od A do Z. Praha : BEN, 2006. ISBN 80-7300-195-0. Trend Marketing

Kontakty Michal Pilík Fakulta managementu a ekonomiky Mostní 5139, 760 01 Zlín Kancelář U2/302 Konzultační hodiny: středa 13 – 15 h Tel.: 576 032 302 E-mail: pilik@fame.utb.cz