New Marketing Media Michal Pilík
Osnova předmětu Nové perspektivy v rozvíjení marketingových strategií Internet a jeho využití pro marketing Uživatelé Internetu a jejich nákupní chování E-mailový marketing Vztahový marketing a rozvoj jeho významu v digitálním světě Databázový marketing On-line branding strategie Etické aspekty on-line marketingu E-marketingové strategie: Výrobek a cena v digitálním světě Marketingová komunikace v e-prostředí Internet jako distribuční cesta Ostatní elektronické formy marketingu a jejich význam pro vývoj marketingu
Časový harmonogram 9. 2. 2010: úvodní hodina 16. 2. – 23. 3. 2010: přednášky 30. 3. – 27. 4. 2010: semináře 4. 5. 2010: udělování zápočtů 11. 5. 2010: předtermín
Podmínky pro udělení zápočtu Týmová prezentace na zvolené téma Tým 7 studentů Vedoucí týmu + 6 členů týmu Prezentace proběhnou 30. 3. – 27. 4. 2010 Délka prezentace: 45 minut / 1 téma Vedoucí týmu předá před každou prezentací přednášejícímu bodové ohodnocení každého člena týmu za aktivitu, kterou na přípravě tématu prokázal (0 – 10 bodů) Hodnocení samotné prezentace provedou studenti v den prezentace na základě stanovených kritérií
Podmínky pro udělení zápočtu Struktura prezentace Cíl práce Teoretická východiska Praktické využití (příklady, ukázky, videa …) Závěr (Co je užitečné si zapamatovat pro kolegy?) Diskuze
Podmínky pro udělení zápočtu Týmová prezentace na zvolené téma SecondLife jako marketingové médium Buzz marketing Blog marketing Facebook jako marketingové médium Politický marketing a nová média Tradiční média se neztratí Finanční krize a její dopad na marketing (tradiční, on-line) Cílová skupina: Teenageři Cílová skupina: Senioři (60+) Social Media Marketing (YouTube, MySpace, chat, IRC …)
Zkouška Písemný test (60 %) + ústní dozkoušení
Doporučená literatura HART, S. Marketing Changes. London : Thomson Learning, 2003. 360 p. ISBN 1-86152-673-3. HARRIS, L.; DENNIS, CH. Marketing the e-Business. London : Routledge, 2002. 355 p. ISBN 0-415-25601-1. RANCHHOD, A. Marketing Strategies: A Twenty-first Century Approach. Essex : Pearson Education Limited, 2004. 239 p. ISBN 0-273-65192-7. STRAUSS, Judy; EL-ANSAY, Adel E-marketing. ISBN 0-13-148519-9. URBAN, G. Digital marketing strategy. Text and cases. ISBN 0-13-183177-1. VAREY, R. J. Relationship Marketing – Dialogue and Networks in the E-Commerce Era. Chichester : John Wiley & Sons, 2002. 217 p. ISBN 0-470-84341-1. BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu – Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. Praha : Grada Publishing, 2005. ISBN 80-247-1095-1. STUCHLÍK, P.; DVOŘÁČEK, M. Marketing na internetu. Praha : Grada Publishing, 2000. ISBN 80-7169-957-8. SEDLÁČEK, J. E-komerce – internetový a mobil marketing od A do Z. Praha : BEN, 2006. ISBN 80-7300-195-0. Trend Marketing
Kontakty Michal Pilík Fakulta managementu a ekonomiky Mostní 5139, 760 01 Zlín Kancelář U2/302 Konzultační hodiny: středa 13 – 15 h Tel.: 576 032 302 E-mail: pilik@fame.utb.cz