ISSS 3.4.2007 Pavel Kopecký, Zlínský kraj Václav Mařík, Marbes consulting s.r.o.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Spisová služba pro organizace zřízené Olomouckým krajem
Advertisements

Stránka 1, © Vema, a. s.. Stránka 2, © Vema, a. s. Podnikové aplikace  Integrovaný podnikový systém (Integrated Business System):  komplex aplikací.
I. Dálkový přístup k postupům řešení životních situací Krajský úřad Plzeňského kraje Václav Koudele.
Spisová služba a její vazba na datové schránky
Právní rámec Nařízení vlády ze dne (č.304/2001 Sb.) a zákon č.227/2000 Sb. o elektronickém podpisu Standard ISVS pro provoz elektronických podatelen.
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
Plně automatická linka pro produkci malonákladových knih
IISPP ■ pojem definován v letech v rámci přípravy výzkumných záměrů NPÚ na roky ■ dlouhodobý projekt na vybudování nového komplexního.
STUDIE PROVEDITELNOSTI PRO PROJEKT „Technologické centrum“ Zpracovatel: EUNICE CONSULTING a.s. 1.
Dopravní informace Plzeňského kraje Martin Schejbal Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky.
Management telekomunikačních systémů
Řízení přístupových práv uživatelů
NET Genium software pro výstavbu a provoz informačního portálu Martin Vonka
Popis systému DBMAN. Obecná charakteristika Systém DBMAN vychází ze snahy maximálně zobecnit přístup k datům v jednoduchých databázích. Původním záměrem.
Informační technologie pro IZS a krizové řízení
ESTUP – Elektronické STUdentské Práce, Martin Pešava 2006, Brno Systémy pro zpřístupňování VŠKP: zkušenosti, možnosti, nabídky, potřeby... Systém pro eVŠKP.
2 Jan Tomíšek Nová organizace služeb 3 Základní typy služeb poskytovaných společností Vema operativní hotline konzultace školení implementační implementace.
Projekty krajů a Ministerstva vnitra
Krajský úřad Plzeňského kraje Václav Koudele Projekt „Malá integrace“
Praktická ukázka použití v podmínkách ZK Krajský rok informatiky Zlín, Pavel Novotný & Pavel Kopecký, Zlínský kraj.
Krajský rok informatiky České Budějovice 26. –
Celní služby 2000 Radek Sedláček TranSoft a.s Radek Sedláček TranSoft a.s
LiveContent Univerzální Formulářové Řešení Michal Petrtýl, Marek Beneš.
Outsourcing ICT systémová a aplikační integrace v pojetí O2 Projekt Integrace sítě Ministerstva zemědělství.
CIS Cizinecký informační systém
1 Elektronická evidence paleontologických sbírek na příkladu paleontologických kolekcí České geologické služby Pavel Bokr, Petr Budil, Jan Sedláček, Marika.
1 E - S V Ě T S E T O Č Í S T Á L E R Y C H L E J I. S T A Č Í T E M U ? Regionální a municipální informační systém RAMIS Kamil Svoboda.
Prezentace Internetový portál Plzeňského kraje jako komunikační nástroj Plzeňský kraj Odbor informatiky Ing. Jaroslav Antoš, Ph.D.
DRMS Forum září 2009 nadpis Spisová služba Ministerstva zdravotnictví ČR František Riedel vedoucí projektu MZCR,
Elektronický registr oznámení Zpracoval(a): Mgr. František Rudecký
organizační struktury Implementace EOS III na Olomouckém kraji Pro:Krajský rok informatiky 2005 Autor:Jan Kadlec Datum:
MV ČR 1 Nové podmínky pro krajské projekty Ing. Jaroslav Svoboda MV ČR.
Digitalizace a archivace dokumentů státní sociální podpory
Inspirační databanka pro podporu strategického řízení rozvoje lidských zdrojů v krajích Národní vzdělávací fond, o.p.s. M. Mandíková, Z. Palán, I. Sládková,
2004 KEVIS & HelpDesk Konference ISSS 2004 Autor:Jan Ježek Datum: MARBES CONSULTING s.r.o. Palackého nám. 26.
Krajský úřad Libereckého kraje
Informační systém plzeňského kraje ( principy stavby - zajímavé prvky) Krajský úřad Plzeňského krajePlzeňský holding, a.s. Václav Koudele Martin Vimr.
Portálová řešení pro kraje a obce Jan Toman zástupce pro školství a samosprávu společnost Microsoft v ČR a SR Miloš Sobotka systémový inženýr společnost.
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. PŘEDSTAVENÍ SKUPINY Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
1 Regionální a municipální informační systém RAMIS PVT, a.s., Kovanecká 30/2124, Praha 9 tel.: , fax:
Portál veřejné správy Stav projektu, služby zajišťované Českým Telecomem Pavel Paták.
ISSS IS HN/SS Softwarová architektura informačního systému hmotné nouze a sociálních služeb Jindřich Štěpánek
ISSS 2003 Koncept využitelných stávajících datových zdrojů pro Portál veřejné správy ISSS 2003 Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky Václav Koudele.
P R O X I O konfigurovatelné řešení pro veřejnou správu
1 E - S V Ě T S E T O Č Í S T Á L E R Y C H L E J I. S T A Č Í T E M U ? Spisová a archivní služba (SAS) – pořádek v písemnostech a dokumentech.
E-Government Moravskoslezského kraje (II. – VI. část výzvy) Projekt Vnitřní integrace úřadu Odbory informatiky, kancelář ředitele, investiční a majetkový,
Správní a dopravně správní evidence - IISSDE RNDr. Jiří Malátek Zástupce ředitele OIVS MV
1 E - S V Ě T S E T O Č Í S T Á L E R Y C H L E J I. S T A Č Í T E M U ? Regionální a municipální informační systém RAMIS Ing. Petra Mikulecká,
Zpracoval: Ing. Tomáš Vašica, Elektronické schvalování v praxi Moravskoslezského kraje Zpracoval: Ing. Tomáš Vašica Datum:
Systém evidence nemovitého majetku kraje Vysočina
ISSS 2003 ePUSA Elektronický portál územních samospráv – stav projektu Ostrava
1 E - S V Ě T S E T O Č Í S T Á L E R Y C H L E J I. S T A Č Í T E M U ? Fenix II –IS na platformě.NET Michal Varga.
ISSS 2003 ePUSA – Elektronický portál územních samospráv – stav projektu ISSS 2003 Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky Václav Koudele.
Popis systému DBMAN (KEVIS). Obecná charakteristika Systém DBMAN vychází ze snahy maximálně zobecnit přístup k datům v jednoduchých databázích. Původním.
Návrh systému sdílení GIS dat v rámci společnosti MND,a. s. Vedoucí Ing. Jan Růžička Ph.D.
YOUR SYSTEM, spol. s r. o. Ing
Tomáš Režňák 5. dubna 2005 webmasterské setkání v rámci konference ISSS Centrum dopravního výzkumu Brno Intranet jako pomocník webmastera.
Helios Orange - Implementace systému
Krajský rok informatiky 2006 Václav Koudele vedoucí projektu.
Územně analytické podklady správních obvodů obcí s rozšířenou působností v území Jihomoravského kraje třetí / čtvrtá úplná aktualizace Územně analytické.
Spisová služba e-spis LITE máme řešení pro každého Pavel Machánek, ICZ a.s , Ostrava 1.
Datové centrum sociálních služeb v Libereckém kraji Interaktivní softwarový program určený pro poskytovatele sociálních služeb, zadavatele a také pro.
Legislativní helpdesk Projekt: Úprava Informačního systému ODok Reg. č.: CZ.1.06/1.1.00/
Budování Integrovaného informačního systému Národního památkového ústavu Petr Volfík, NPÚ ÚP
Systém elektronické podpory obchodování (SEPO)
Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky Václav Koudele
Helpdesk a jeho využití na KrÚ Vysočina
Projekt krajských evidencí
Informace pro externí administrátory
Plně automatická linka pro produkci malonákladových knih
Transkript prezentace:

ISSS Pavel Kopecký, Zlínský kraj Václav Mařík, Marbes consulting s.r.o.

Cíle projektu vývoj, implementace, provoz a následná podpora systému pro elektronicky podporované postupy hlášení a vyřizování požadavků uživatelů s důrazem na IT procesy systém bude jediným kontaktním místem pro nahlášení požadavku v určených oblastech (IT, metodická pomoc, hospodářská správa,...) tvorba znalostní báze na základě zkušeností získaných z řešení požadavků uživatelské i administrátorské rozhraní přístupné přes webový prohlížeč

Helpdesk centrální úložiště uživatelských požadavků sběr relevantních informací – uzpůsobení vstupního formuláře podle typu požadavku navázání požadavku na podpůrné moduly, možnost využití číselníků externích aplikací modelování procesů – tvorba obecných workflow univerzální využitelnost pro požadavky mimo IT možnost sledování vytíženosti a kvality práce podřízených pracovníků

Helpdesk Zadavatel Řešitelé Znalostní báze

Helpdesk

Znalostní báze centrální úložiště znalostí získaných při řešení požadavků rozdělení báze na uživatelskou a expertní možnost vystavení části znalostní báze na Internetu zcela veřejně nebo registrovaným externím uživatelům diskusní fórum pod každým příspěvkem v bázi prohledání znalostní báze po odeslání požadavku, zobrazení relevantních požadavků centrální znalostní báze sdílená krajskými úřady

Znalostní báze

Moduly HW, SW a spotřební materiál moduly sloužící především pro podporu IT možnost rozšíření aplikace o vlastní moduly snadné zakomponování vlastních evidencí do menu aplikace modul Správa hardware a Správa software –správa IT majetku organizace –vazby na software –napojení na majetkové evidence (cíl) modul Spotřební materiál –sledování spotřeby materiálu pracovníky úřadu –podpora objednání při nedostatečné zásobě

Moduly HW, SW a spotřební materiál

Topologie třívrstvá architektura aplikační server s podporou webových služeb dotazování na data jazykem XPath databáze SQL (MSSQL/MySQL/ORACLE) webový server s podporou PHP (MS IIS/Apache) libovolný webový prohlížeč s podporou JavaScriptu

V současnosti... běžný provoz na krajích ČR neustálý rozvoj systému dodavatelem podle požadavků krajských úřadů krajské úřady rozšiřují systém o vlastní specifické moduly (rozpis z telefonní ústředny, grafické rozmístění IT techniky, monitorování tisku) úřady využívají systém pro komunikaci s externími uživateli (příspěvkové organizace, obce) systém je připraven pro nasazení na další orgány či organizace (zejména obce, města, magistráty a jimi řízené organizace)

Využití Helpdesku na Zlínském kraji Používané moduly: –Helpdesk –Znalostní báze –Hardware, Racky a Switche –Spotřební materiál –Centrální evidence zápisů z porad a úkolů (před dokončením) Používané moduly vytvořené na KUZK: –Přehled hovorného z pevných linek –Přehled hovorného z mobilních telefonů –Přehled tisků

Moduly vytvořené na KUZK

Využití Helpdesku na Zlínském kraji Helpdesk a Znalostní báze používá: –Oddělení informatiky – veškeré požadavky na IT –Oddělení hospodářské správy – požadavky a závady budovy –Odbor tiskový – žádosti o vizitky a propagační materiály –Odbor legislativní a právní – podpora správního řádu obcím II. a III.

Využití Helpdesku na Zlínském kraji Helpdesk v číslech: –Do modulu Helpdesk zadáno cca požadavků (od ) –V modulu HW evidováno: cca zařízení 10 racků 35 switchů –Znalostní báze obsahuje 160 záznamů

Využití Helpdesku na Zlínském kraji Přínosy helpdesku: –Jednotné místo k zadávaní požadavků pro oddělení informatiky –Historizace stavů řešení –Elektronické schvalování, převážně při žádostech o nové zařízení –Přesná evidence HW s možností navázání na racky a switche Změny v evidenci HW jsou předávány na hospodářskou správu –Přehledy hovorného za pevné linky a mobilní telefony Předávání vyúčtování do pokladny za soukromé hovory Statistiky protelefonovaných částek a sledování růstu nebo poklesu nákladů v průběhu roku –Využití znalostní báze pro ukládání návodů, jak pro oddělení informatiky, tak pro ostatní odbory a další subjekty

Kontaktní údaje Řešitel Zlínský kraj Pavel Kopecký Dodavatel Marbes consulting s.r.o. Václav Mařík