MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen 2010 1.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pracovní úrazovost ČR v roce 2007
Advertisements

Míra nezaměstnanosti mírně klesla
Analýza návštěvnosti v SEO/SEM Marek Prokop, H1.cz.
Mobilní display kampaně
Kampaň Nahá celebrita Martin Kožíšek, Manažer pro internetovou bezpečnost.
Oborová brána TECH, tech.jib.cztech.jib.cz specifika, silné a slabé stránky oborové brány: velké množství zapojených zdrojů – knihoven i databází s přístupem.
DUMy.cz Sdílejme společně Internetový portál DUMy.cz Jedinečné místo ke sdílení znalostí
a aktuální trendy v činnosti realitního portálu HyperReality.cz
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Červen
Internetový portál AT Konference 2011 Filip Škuta.
Představení administračního systému WebSunTool WebSun.eu.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Situace na trhu s masem v ČR a EU Miluše Abrahamová Pavel Froněk VÚZE Praha.
FOTOARCHIV ČGS Pavel Bokr Tamara Sidorinová geology
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Září
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Srpen
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Červenec
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Moderní vzdělávací portál Tomáš Tuček a Ondřej Martinek
Současný vývoj koruny k euru a dolaru Aneta Pospíšilová.
 Pokles hodnoty peněz  Koho inflace postihuje  Znehodnocení vkladů a úvěrů  Zdroj: Český statistický úřad:
Vývoj prvních registrací (prodejů) na evropském trhu osobních automobilů Trh osobních automobilů v Evropě naznačuje zlepšení Oproti rekordnímu roku 2007.
Oborová brána TECH tech.jib.cz Seminář „Okna oborů dokořán! Proč a jak využívat oborové brány & jak dál v CPK? “ Praha, NTK PhDr. Lenka Hvězdová.
Zpracovali: Eva Maříková, Michal Tuček tel.: , Září 2011.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Zpracovali: Eva Maříková, Michal Tuček tel.: , ZÁŘÍ 2011.
Zpracovali: Eva Maříková, Michal Tuček tel.: , červen 2011.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Představení portálu Čeknito / přední pozice na slovenském a českém internetu více jak registrovaných uživatelů rychle rostoucí komunita.
Příběh jedné úspěšné akciové investice. 2 ISČS Top Stocks - prezentace pro DIK 14. dubna 2015 Nejdříve trochu teorie...  %výnos = Δ% EPS + Δ% P/E + %
Helena Vorlová Kamasová silvie.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
Zpracovali: Eva Maříková, Michal Tuček tel.: , červenec 2011.
Význam sektoru obchodu v české ekonomice
Zpracovali: Eva Maříková, Michal Tuček tel.: , Srpen 2011.
Zpracovali: Eva Maříková, Michal Tuček tel.: , Červenec 2011.
Zpracovali: Eva Maříková, Michal Tuček tel.: , červen 2011.
Webové stránky AVL Webové stránky AVL www. avlcr.ic.cz www. avlcr.ic.cz.
CO O FACEBOOKU (FB) NEVÍTE
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
MS PowerPoint Pokročilé efekty a práce s multimédii.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Česká ekonomika v prvním pololetí 2011: na prahu nového útlumu? Tisková konference.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Předběžné výsledky za Karlovarský kraj Sčítání lidu, domů a bytů 2011.
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
Zdravotnické ukazatele v ČR. Kromě zcela obecných ekonomických ukazatelů je měření a hodnocení kvality zdravotní péče typické výskytem zcela specifických.
Hospodaření fakultních nemocnic a dalších přímo řízených organizací v roce 2010 (11 FN + IKEM, NNH, MOÚ, ÚPMD)
Analýza a vyhodnocení zdravotního stavu obyvatel města TÁBOR MUDr. Stanislav Wasserbauer MUDr. Miloslav Kodl Hana Pokorná Zdravá Vysočina, o.s. ve spolupráci.
EDUCATION AT A GLANCE 2015 Country Notes a klíčová data pro ČR Převzato dne z internetové stránky ministerstva školství:
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Jak se vyvíjely kraje v minulých letech ? Základní tendence demografického, sociálního.
Analýza sociálně vyloučených lokalit v ČR Tisková konference.
UŽIVATELÉ SOCIÁLNÍCH SÍTÍ V ČR
Poslouchat ženy se vyplatí
Smartphone aplikace využitelné v oblasti pohybové aktivity a sportovního výkonu Marek Balon
Hospodaření obcí v roce 2016
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
POPULAČNÍ VÝVOJ V ČESKÉ REPUBLICE V ROCE & AKTUÁLNÍ ÚDAJE ZA ROK 2005
PODÍL ŽÁKŮ, KTEŘÍ ÚSPĚŠNĚ SLOŽILI MATURITNÍ ZKOUŠKU Z CELKOVÉHO POČTU KONAJÍCÍCH MATURITNÍ ZKOUŠKU (ČISTÁ MÍRA ÚSPĚŠNOSTI) Nebudeme-li uvažovat ty přihlášené.
Dopady oslabení kurzu na ceny potravin a české zemědělství
Přehled o esperantu v českých médiích
Sčítání lidu domů a bytů 2011
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
MUDr. Ján Dudra, Ph.D., MPH RNDr. Eva Šťastná
leden 2010 ZNAČKY Z PORTFOLIA VINAŘSKÉHO FONDU POHLEDEM OBYVATEL ČR
Transkript prezentace:

MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen

Přehled návštěvnosti 2

Základní přehled ŘÍJEN 2010 Celková návštěvnost webu pokračuje v růstu (+3%). Polská verze sice vzrostla také o 3%, vzhledem k počtu návštěv jde o hlavní podíl celkového růstu návštěvnosti. IT verze po předchozím větším poklesu vzrostla o 28%, nejslabší EN verze vzrostla o 32%. Jediný pokles tak zaznamenala DE verze (o 16% méně než v září). Celkové kvalitativní statistiky se od srpna pouze drobně vychylují a zůstávají podobné. 3 Minulý měsíc (Září 2010): NávštěvnostJazyk Unikátní návštěvníci NávštěvyStránek Stránek na návštěvu Průměrná doba na webu (m:s) Míra opuštění webu Nové návštěvy www EN ,503:4947,40%55,01% DE ,130:5965,97%93,48% IT ,630:2977,65%97,90% PL ,181:0165,68%91,60% Celková ,211:0466,05%91,65% NávštěvnostJazyk Unikátní návštěvníci NávštěvyStránek Stránek na návštěvu Průměrná doba na webu (m:s) Míra opuštění webu Nové návštěvy www EN ,12:2055,58%76,35% DE ,030:5670,70%91,74% IT ,470:5065,26%98,17% PL ,131:0866,49%90,60% Celková ,221:0866,30%91,17%

Základní přehled Měsíční návštěvnost webu a jeho jazykových verzí 4 Návštěvnost i nadále pokračuje v růstu. Současně s mírným poklesem německé tak celková návštěvnost nevzrostla tak významně jako v předchozích měsících.

Základní přehled Počet shlédnutých stránek na návštěvu v jednotlivých jazykových verzích 5 Z hlediska počtu stránek na návštěvu jsou DE a IT verze podobné s celkovou průměrnou hodnotou. Vychyluje se tak především EN verze, kde je zaznamenán pokles. Dlouhodobě slabší IT verze v této statistice si v posledním měsíci polepšila nad průměr.

Základní přehled Míra opuštění webu (bounce rate) 6 Z tohoto pohledu lze vidět, že od července je celkový bounce rate na téměř konstantní úrovni a je tvořen především podobnou hladinou dominantní polské verze (většina návštěv). IT verze v říjnu svůj nepříznivý bounce rate významně vylepšila, ve vzrůstající bounce rate od září pokračuje německá verze.

Základní přehled WWW – EN: Denní návštěvnost 7 WWW – CELKEM (Všechny verze): Denní návštěvnost října 1

Základní přehled WWW – IT: Denní návštěvnost 8 WWW – DE: Denní návštěvnost října 1

Základní přehled 9 WWW – PL: Denní návštěvnost října 1

82% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (září 90%, srpen 92%) 15% návštěv vstoupilo na web díky banneru na Google. (září 8%, srpen 5%) Zdroje provozu WWW – Celkem (Všechny verze) Top 5 zdrojů: 10 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:

Prvenství tentokráte získal Facebook, v součtu s aplikací až 41% návštěv přišlo skrze něj. (září 8%) 33% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords. (září 34%, srpen 48%) 7% návštěv vstoupilo na web přímo. (září 30%, srpen 20%) Zdroje provozu WWW – EN Top 5 zdrojů: 11 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:

64% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (září 71%, srpen 82%). 35% návštěv přišlo z banneru na Google. (září 28%, srpen 17%) Zdroje provozu WWW – DE Top 5 zdrojů: 12 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:.

81% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (září 84%, srpen 95%). 15% návštěv přišlo z banneru na Google. (září 14%, srpen 4%) Zdroje provozu WWW – IT Top 5 zdrojů: 13 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:.

88% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (září 98%, srpen 97%) 11% návštěv přivedl banner z Google (září 2%, srpen 2%) Zdroje provozu WWW – PL Top 5 zdrojů: 14 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:.

V přístupu na web z hlediska lokality stále výrazně vede Polsko (73% návštěv, minulý měsíc 71%), dále pak Německo (15%, minule 18%) a Itálie (10%, minule 8%). Země návštěv Země návštěv dle státu (Celková návštěvnost webu - všechny země – říjen 10) Top 10: 15

Vložené objekty – VIDEA 16

V říjnu nepřibylo žádné video. Z některých kategorií národních produktů byla videa odstraněna a zůstala ponechána pouze v relevantních kategoriích. Na webu je stále 27 videí. Poslední sloupeček (X) zachycuje odebrání NP z již vložených videí Počet vložených videí PARTNEŘI: UŽIVATELÉ: Uživatelé nevložili žádné video. 17

Počet vložených videí PARTNEŘI: 18

Počet vložených videí PARTNEŘI: 19

Vložené objekty - FOTOGRAFIE 20

V říjnu bylo přidáno 72 fotografií. Na webu je nyní fotek. Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 21

Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 22

Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 23

Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 24

V říjnu uživatelé vložili 8 fotografií. Počet vložených fotografií UŽIVATELÉ: 25

Počet vložených fotografií UŽIVATELÉ: 26

Počet vložených fotografií UŽIVATELÉ: 27

V říjnu partneři vložili 64 fotografií. Počet vložených fotografií PARTNEŘI: 28

Počet vložených fotografií PARTNEŘI: 29

Počet vložených fotografií PARTNEŘI: 30

Vložené objekty - MÍSTA 31

V říjnu bylo vloženo nových míst., současně odstraněno 27 původních. Celkový počet míst na webu je Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 32

Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 33

Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 34

Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 35

Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 36

V říjnu uživatelé vložili 1 místo. Počet vložených míst UŽIVATELÉ: 37

Počet vložených míst UŽIVATELÉ: 38

Počet vložených míst UŽIVATELÉ: 39

V říjnu partneři vložili nových míst, 27 jich zároveň bylo zneaktivněno. Počet vložených míst PARTNEŘI: 40

Počet vložených míst PARTNEŘI: 41

Počet vložených míst PARTNEŘI: 42

Počet vložených míst PARTNEŘI: 43

Počet vložených míst PARTNEŘI: 44

Vložené objekty - BLOGY 45

Celkový počet blogů zůstává stejný, 71. Z hlediska národního produktu je tabulka shodná ve všech jazykových verzích jako celková tabulka na tomto snímku. Počet vložených blogů PARTNEŘI: UŽIVATELÉ: Uživatelé nevložili žádný blog 46

Vložené objekty - AKCE 47

Od září nejsou vkládány žádné akce. Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 48

Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 49

Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 50

Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 51

Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 52

Počet vložených akcí UŽIVATELÉ: 53

Počet vložených akcí PARTNEŘI: 54

Počet vložených akcí PARTNEŘI: 55

Počet vložených akcí PARTNEŘI: 56

Počet vložených akcí PARTNEŘI: 57

Počet vložených akcí PARTNEŘI: 58

Uživatelé a partneři 59

Za měsíc říjen přibylo 24 nových registrovaných uživatelů a uživatelé získali dalších 1230 bodů, průměr bodů na uživatele vlivem vyššího počtu nováčků poklesl o 11 na 77 bodů. Celkově nasbírali registrovaní uživatelé do konce října již bodů. Počet registrovaných uživatelů 60

Počet registrovaných partnerů 61 Za měsíc říjen nepřibyl žádný nový partner ani nové body. Průměr bodů na partnera tak zůstává na 140 bodech. Celkově nasbírali registrovaní partneři do konce října již 1260 bodů.

Závěr 62

Celková návštěvnost webu pokračuje v růstu (+3%), i když v mírnějším oproti předchozímu měsíci. Polská verze sice vzrostla také o 3%, vzhledem k počtu návštěv jde o hlavní podíl celkového růstu návštěvnosti. IT verze po předchozím větším poklesu vzrostla o 28%, nejslabší EN verze vzrostla o 32%. Jediný pokles tak zaznamenala DE verze (o 16% méně než v září). Celkové kvalitativní statistiky se od srpna pouze drobně vychylují a zůstávají podobné. Bounce rate 66%, průměrná doba návštěvy stále mírně nad 1 minutu. Návštěvníci shlédli v průměru 2,2 stránek. 82% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (září 90%, srpen 92%), 15% návštěv vstoupilo na web díky banneru na Google (září 8%, srpen 5%). V přístupu na web z hlediska lokality stále výrazně vede Polsko (73% návštěv, minulý měsíc 71%), dále pak Německo (15%, minule 18%) a Itálie (10%, minule 8%). V říjnu bylo vloženo 72 fotografií a míst. Žádná videa, blogy ani akce nepřibyly. Bylo také odstraněno 27 míst na základě podrobné analýzy obsahu. Celkově máme na webu 27 videí, 2125 fotografií, míst, 71 blogů a 119 akcí. Dosud máme 72 registrovaných uživatelů a 9 registrovaných partnerů (toto je počet zaregistrovaných na webu, někteří partneři se neregistrují viz. SHSČMS a obsah je zařazen pod zdrojem CzehcTourism). V říjnu se zaregistrovalo 24 uživatelů, partner žádný. Uživatelé získali za říjen bodů, průměr bodů na uživatele vlivem vyššího počtu nováčků poklesl o 11 na 77 bodů. Celkově nasbírali registrovaní uživatelé do konce října již bodů. Průměr bodů na partnera zůstává na 140 bodech. Celkově nasbírali registrovaní partneři do konce října již 1260 bodů. Závěr 63