Z 14 -9 CELÁ ČÍSLA ÚVOD -8 - 22.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Úvod. Porovnávání celých čísel.
Advertisements

Sčítání celých čísel.
Téma: KLADNÁ A ZÁPORNÁ CELÁ ČÍSLA
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Matematika a její aplikace
VY_32_INOVACE_16 JZ Asie - Mrtvé moře. MRTVÉ MOŘE  je bezodtoké slané jezero, které se rozkládá mezi Izraelem a Jordánskem  nachází se 420 m pod hladinou.
Zpracovala Mgr. Jana Říhová pod metodickým vedením RNDr. Růženy Blažkové, CSc.
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 1
GONIOMETRIE Následující prezentace doplňuje kapitolu goniometrie o
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
15.1 CELÁ ČÍSLA Večer ukazoval teploměr +5 °C a ráno -1 °C.
Téma: CELÁ ČÍSLA znázornění absolutní hodnota porovnávání sčítání
PLATEBNÍ BILANCE – 5. ukazatel úrovně ekonomiky
Celá čísla Násobení.
Anotace Prezentace, která se zabývá sčítáním celých čísel. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci sčítají celá čísla. Speciální vzdělávací.
Mocniny s přirozeným mocnitelem Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Miluše Nováková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Kartografie a topografie
Uložení čísel v počítači Informatika pro ekonomy II doplněk.
zpracovaný v rámci projektu EU peníze středním školám
Celá čísla – základní pojmy
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:7. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Celá čísla – Porovnávání.
Porovnávání desetinných čísel
Matematika a její aplikace Porovnávání celých čísel VY_42_INOVACE_30 Sada 3 Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Základní škola.
Z CELÁ ČÍSLA POROVNÁVÁNÍ -8 < > - 22.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Písmena N; Z; Q; R jsou používána pro označení číselných oborů.
13.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Digitalizace výuky Příjemce
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
ROVNICE S ABSOLUTNÍ HODNOTOU
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:7. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Celá čísla – Absolutní.
AnotacePrezentace, která se zabývá úvodem do celých čísel. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozpoznají kladná a záporná čísla.
Matematika a její aplikace
CELÁ ČÍSLA.
11.
Kvadratická funkce – vrchol paraboly
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Celá čísla Pojem celé číslo,sčítání,odčítání. Jméno autora: Marie Roglová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): Září 2012 Ročník:7. Tematická oblast:
Celá čísla ZŠ Mysločovice, 7. ročník. Celá čísla  Množina celých čísel Z Záporná čísla Nula Kladná čísla.
Mocniny Mocniny záporných čísel (se záporným základem)
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Lineární nerovnice o jedné neznámé - řešené příklady
Úvod. Porovnávání celých čísel.
Úvod. Porovnávání celých čísel.
Celá čísla Úvod. Porovnávání celých čísel..
Úvod. Porovnávání celých čísel.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Mgr. Radka Pospíchalová
Početní výkony s celými čísly: násobení
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
RACIONÁLNÍ ČÍSLA USPOŘÁDÁNÍ CELÝCH ČÍSEL. RACIONÁLNÍ ČÍSLA USPOŘÁDÁNÍ CELÝCH ČÍSEL.
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Rozcvička Urči typ funkce:
Základní škola Čelákovice
Celá čísla shrnutí učiva.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
12 CELÁ ČÍSLA.
Početní výkony s celými čísly: sčítání a odčítání
Početní výkony s celými čísly: sčítání a odčítání
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Mocniny záporných čísel (se záporným základem)
KMT/DIZ2 CELÁ ČÍSLA (možnosti jejich zavedení, významy znaménka "-", porovnávání celých čísel, operace s celými čísly ) konstrukce množiny celých čísel.
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Úvod Porovnávání celých čísel
Početní výkony s celými čísly: násobení
Transkript prezentace:

Z 14 -9 CELÁ ČÍSLA ÚVOD -8 - 22

Motivace Celé číslo je : 2; 0; 7; -3; -158; … Celé číslo není: 1,5; 2/5; -0,6; …

Kde se setkáme s celými čísly: a) měření teploty http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:20050501_1315_2558-Bimetall-Zeigerthermometer.jpg, http://www.nej-ceny.cz/220111/okenni-teplomer-plochy.html

b) peníze (příjmy, výdaje) aktiva = příjmy pasiva = výdaje, „červená čísla“ http://www.abclinuxu.cz/clanky/kmymoney-penezni-denik-a-platci

c) výtah (do podzemí) http://www.stavebnictvi3000.cz/clanky/andalusie/

d) nadmořská výška (propasti) Mrtvé moře Rozloha 1050 km² Délka 67 km Šířka 18 km Max. hloubka 380 m Ostatní Nadm. výška -420 m Přítok vody Jordán Státy Izrael Jordánsko Světadíl Asie http://cs.wikipedia.org/wiki/Mrtv%C3%A9_mo%C5%99e

Zápis: Celá čísla jsou čísla …, -5, -4, -3, -2, -1, 0, 1, 1, 2, 3, 4, 5, … Znázornění na číselné ose záporná celá čísla kladná celá čísla celá čísla http://www.misterteacher.com/whiteboard/integers.html

Celá čísla jsou celá kladná, celá záporná, nula Celá čísla jsou celá kladná, celá záporná, nula. Všechna kladná celá čísla jsou přirozená čísla. V zápisu celých záporných čísel se nesmí vynechat znaménko minus (a píše se před číslo), v zápisu celých kladných čísel se může přidat znaménko plus. Př. -5 5 5 = +5