ZNAKY ŽIVOTA ROSTLIN.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rostliny a živočichové
Advertisements

Pří_059_Rozmanitost přírody _Třídění rostlin Autor: Mgr. Marie Matušů
ROSTLINY.
Živá a neživá příroda 3. ročník
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
ŽIVOČICHOVÉ.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ŽIVOČICHOVÉ – znaky života
Rostliny - význam a jejich dělení.
ŽIVÁ PŘÍRODA - ROSTLINY
VY_32_INOVACE_33_ Prvouka 3.ročník Rostliny 2.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Podmínky života na Zemi
Živá příroda.
LES ŘASY.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Rostliny na jaře 4. ročník
KOLOBĚH LÁTEK A TOK ENERGIE
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Růst a vývin rostlin - rozmnožování pomocí semen
VY_32_INOVACE_10_ Přírodověda pro 4. ročník
Zpracovala Jitka Ciprová
Pří_059_Rozmanitost přírody – Třídění rostlin Autor: Mgr. Marie Matušů
Co jsme již poznali.
JSOU TO: DŘEVINY A BYLINY.
Fotosyntéza a dýchání Fotosyntéza Dýchání
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.4 Rostliny - dělení Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Rostliny Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
ŽIVÁ PŘÍRODA - ROSTLINY PRVOUKA PRO 3.ROČNÍK Člověk a příroda Vyvození nového učiva Mgr.Jana Flesarová ZŠ Záhumení Rožnov pod Radhoštěm Datum vytvoření:
Společné znaky rostlin.
Název školyZákladní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod AutorHana Krejčová Datum NázevVY_52_INOVACE_32_rostliny Ročník3. Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_Sib_III_08 Třídění rostlin Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
EKOSYSTÉM SPOLEČENSTVO ROSTLINY ŽIVOČICHOVÉ HOUBY MIKROORGANISMY PROSTŘEDÍ SLUNCE VODA VZDUCH PŮDA.
Název školy:ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:Mgr. Blanka Kusá Název:VY_52_INOVACE_PR Téma:Rostliny Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
Předmět:chemie Ročník: 3. ročník učebních oborů Autor: Mgr. Martin Metelka Anotace:Materiál slouží k výkladu učiva o fotosyntéze. Klíčová slova: fotosyntéza,
Stavba kvetoucí rostliny Jméno autora:Mgr. Kateřina Kačmárová Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):04/2013 Ročník:čtvrtý Tematická oblast:Naše příroda.
ROSTLINY.
NEŽIVÁ PŘÍRODA.
Dělení rostlin Podle způsobu rozmnožování výtrusné – nekvetou,
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Rostliny.
Rostliny Společné znaky rostlin: Vyživují se. Dýchají a vylučují.
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Třídění živých organismů
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_112_List
Dělení rostlin Podle způsobu rozmnožování výtrusné – nekvetou,
Rozmnožování rostlin Jméno autora Datum vytvoření Září 2011 DUM 10
Anotace : Program slouží k procvičování a opakování učiva v přírodovědě ve 4. ročníku.
Živočichové Společné znaky: Přijímají vodu a potravu, vylučují.
ROSTLINY Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Anotace Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
ŽIVÁ PŘÍRODA Anotace: Materiál je určen k výuce přírodovědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními znaky a dělením živé přírody.
Podmínky života na Zemi
AUTOR: Mgr. Václava Horniková
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_08_VÝROBA KYSLÍKU PŘI VÝŽIVĚ ROSTLIN
VY_52_INOVACE_21_ Vlastnosti rostlin
Společné znaky a dělení rostlin (opakování)
VY_52_INOVACE_27_ Vlastnosti živočichů
Rostliny - význam a jejich dělení.
Živá příroda.
Dýchání všechny organismy dýchají stejně (ve dne i v noci)
VY_52_INOVACE_19_ Živá a neživá příroda
Živé organismy.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Transkript prezentace:

ZNAKY ŽIVOTA ROSTLIN

Rostliny dýchají, přijímají vodu a živiny, vylučují odpadní látky, rozmnožují se, rostou a vyvíjejí se. Jak dýchají? Jak přijímají vodu a živiny? Jak vylučují odpadní látky? Jak se rozmnožují? Jak rostou? Jak se vyvíjejí?

ROSTLINY KVETOUCÍ NEKVETOUCÍ BYLINY DŘEVINY BYLINY STROMY KEŘE

DÝCHÁNÍ Dýchají svými listy Dýchají 24 hodin Spotřebovávají kyslík Vylučují oxid uhličitý

Vodu a živiny přijímají kořeny Zelené rostliny přeměňují látky, které jsou součástí neživé přírody, na látky, které jsou součástí živé přírody.

Jsou zdrojem kyslíku na Zemi. Tato přeměna probíhá pouze v tělech zelených rostlin a jsou k ní zapotřebí: voda a živiny zelené barvivo světlo oxid uhličitý Zelené rostliny při této přeměně uvolňují do vzduchu kyslík. Jsou zdrojem kyslíku na Zemi.

VYLUČOVÁNÍ

ROZMNOŽOVÁNÍ oddenkem semeny hlízou odnožemi cibulí

video

DŘEVINY BYLINY jednoleté vytrvalé dvouleté vytrvalé

Z čeho vyrůstají rostliny? Dřeviny jsou rostliny … Jak dlouho se vyvíjejí rostliny jednoleté? Kdy kvetou dřeviny? Dvouleté byliny se vyvíjejí … Co dýchají rostliny? jeden rok ze semen kyslík po několika letech vytrvalé dva roky