ŽIVOČICHOVÉ – znaky života

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rostliny a živočichové
Advertisements

Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Prvouka 3. ročník Gabriela Mikulková 2012
Živá a neživá příroda 3. ročník
TŘÍDĚNÍ ŽIVOČICHŮ.
Živočichové opakování Vypracovala: Mgr. Miloslava Tremlová.
SPOLEČNÉ ZNAKY ČLOVĚKA S OSTATNÍMI ŽIVOČICHY
SAVCI Savci mají kostru. Řadíme je mezi obratlovce.
PTÁCI Prvouka 3. ročník Gabriela Mikulková 2012.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Projevy života Život je jeden z nejsložitějších přírodních dějů, které probíhají v organismech. Hlavní projevy života: PŘÍJEM POTRAVY VYLUČOVÁNÍ DÝCHÁNÍ.
ŽIVOČICHOVÉ.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Životní projevy rostlinné buňky Mgr. Helena Roubalová
ŽIVOČICHOVÉ.
Znaky života Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.14
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZNAKY ŽIVOTA ROSTLIN.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Savci 4. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Vnitřní a vnější stavba těl savců
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Výživa buňky.
Živá příroda.
Základní skupiny organismů
Živočichové Dělení.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Systém savců 2 Přírodopis VY_32_INOVACE_ sada, Př 5
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
KOLOBĚH LÁTEK A TOK ENERGIE
VYLUČOVACÍ SOUSTAVA 1 Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a.
Zpracovala Jitka Ciprová
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Co jsme již poznali.
Projevy života, třídění organismů
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Jana Dobrá Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.7 Živočichové - dělení Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ ŽIVOČICHOVÉ Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Rostliny Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
ŽIVÁ PŘÍRODA - ROSTLINY PRVOUKA PRO 3.ROČNÍK Člověk a příroda Vyvození nového učiva Mgr.Jana Flesarová ZŠ Záhumení Rožnov pod Radhoštěm Datum vytvoření:
Společné znaky rostlin.
Název školyZákladní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod AutorHana Krejčová Datum NázevVY_52_INOVACE_32_rostliny Ročník3. Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
RYBY. Stavba těla: Tělo se skládá z hlavy, trupu a ocasu, končetiny jsou přeměněné v ploutve. Pokryv těla: Tělo je kryto šupinami, které jsou neustále.
ROSTLINY.
Živočichové – stavba těla, potravní vazby a druhy
Projevy života, třídění organismů
Rostliny.
I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
ŽIVOČICHOVÉ - PROCVIČOVÁNÍ
Živočichové Společné znaky: Přijímají vodu a potravu, vylučují.
Anotace : Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
ROSTLINY Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Autor: Mgr.Renata Viktorinová
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
VY_32_INOVACE_07_PŘV_DÝCHÁNÍ ROSTLIN
ŽIVÁ PŘÍRODA Anotace: Materiál je určen k výuce přírodovědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními znaky a dělením živé přírody.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
SAVCI CHARAKTERISTIKA.
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_117_Obratlovci
VY_52_INOVACE_21_ Vlastnosti rostlin
VY_52_INOVACE_27_ Vlastnosti živočichů
Živá příroda.
SPOLEČNÉ ZNAKY ČLOVĚKA S OSTATNÍMI ŽIVOČICHY
Dýchání všechny organismy dýchají stejně (ve dne i v noci)
Autor: Mgr. Karolina Pátková
Živočichové.
Živé organismy.
ŽIVOČICHOVÉ Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Transkript prezentace:

ŽIVOČICHOVÉ – znaky života 1. Dýchání Všichni živočichové dýchají. Při dýchání spotřebovávají kyslík a vylučují oxid uhličitý.

Živočichové dýchají Plícemi vzdušnicemi žábrami

2. Přijímání vody a potravy Všichni živočichové přijímají vodu a potravu. DĚLENÍ masožravci všežravci býložravci hmyzožravci

3. Vylučování odpadních látek Oxid uhličitý Pevně nestrávené zbytky potravy Tekutý odpad při dýchání trus moč

4. Rozmnožování Rodí živá mláďata

Líhnou se z vajec

Líhnou se z kožovitých vajíček

Živočichové rostou, vyvíjejí se. 5. Růst a vývoj Živočichové rostou, vyvíjejí se. Pohybují se: Chůze Běh Skákání Létání Plavání Plazení

U živočichů na obrázcích urči: Jak se pohybují Čím dýchají Čím se živí Jak se rozmnožují