Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ) Zastupitelstvo Města Vrbno pod Pradědem 15.3. 2012
Marketingová strategie turistické oblasti Jeseníky-východ Cíle marketingové strategie Zajistit dlouhodobě udržitelný rozvoj cestovního ruchu, zaměřeného na venkov, jeho poznávání a aktivní dovolenou. Zajistit celkový růst počtu turistů do roku 2015 o 10% tj. v Jeseníky východ o cca 40 000 turistů. Celkový růst počtu turistů představuje částku cca 110 mil. Kč v Jeseníky-východ.
Prováděcí dokument pro Akční plán „Know how“ pro realizaci aktivit Akčního plánu Vazba na marketingovou strategii. Způsob realizace aktivit Akčního plánu. Harmonogram realizace aktivit Akčního plánu. Monitoring a měření dopadů realizace aktivit. Příklady „know how“: Garance kvality = certifikace služeb Podpora prodeje pobytů = slevový voucher Euroregionu Praděd
Akční plán II. (04/2012 – 04/2013) Aktivity Akčního plánu II. Vzdělávání pracovníků IC. Vytvoření databáze místních originálních výrobků. Školení provozovatelů atraktivit. Profesionalizace SDM. Školení provozovatelů ubytovacích zařízení. Kampaň Neobjevené Jeseníky. Mimosezonní produktová nabídka. Famtripy/presstripy pro média a distribuční společnosti. Tématické souhrné tiskoviny. Tvorba spotů. Konzultace pro poskytovatele služeb. Účast na veletrzích CR. Certifikace místních originálních výrobků. Organizace fóra CR. Workshopy pracovních skupin (produktová nabídka). Výroba suvenýrů. Aktualizace informačně-propagačních tiskovin. Rozvoj portálu www.jeseniky-rodina.cz .
Akční plán I. (07/2011 – 03/2012) Slevový voucher Euroregionu Praděd Přehled o počtu prodaných „balíčků“. Zvýšení návštěvnosti zařízení provozovaných partnerskými městy a jimi zřízenými organizacemi.
DĚKUJI ZA POZORNOST Euroregion Praděd Nové doby 111 793 26 Vrbno pod Pradědem Kontakty: E-maily: michal.blasko@europraded.cz Tel.: +420 554 725 720 Tel.: +420 554 230 178