Trendy a Inspirace pro internet v roce 2010 LžDr. Patrick Zandl.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
P ODNIKATELSKÉ DOVEDNOSTI PRO ROZVOJ MSP A NNO V K RÁLOVÉHRADECKÉM KRAJI Projekt CZ.1.07/3.2.10/ Společnost pro právní a ekonomické vzdělávání.
Advertisements

Auto jako umělecké plátno očima odborníků z praxe.
Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Iluze a realita virtuálních přátelství klíč k sociálním problémům PhDr. Vojtěch Bednář
Využití potenciálu mobilního kanálu
Propagace a reklama na facebooku
… najdu tam, co neznám !.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Jak naučit zákazníky, aby měli rádi vaši online samoobsluhu Marta Drahovzalová eBusiness manager T-Mobile Konference WebTop
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
08/29/2007Author / Presentation title1 Internet je jen jeden - mobilní i v mobilu Štěpán Tůma, Senior manažer řízení kategorie a produktů 23. září 2008.
Mobilní Internet v ČR Situace a stav na přelomu 2008/9 Patrick Zandl Lupa.cz.
Small Business PC: Windows Vista Business and Microsoft Office Professional 2007 Jméno prezentátora Datum.
Google spouští Vyhledávání v reálném čase globálně.
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
DUMy.cz Sdílejme společně Internetový portál DUMy.cz Jedinečné místo ke sdílení znalostí
Přechod z ústavní do komunitní služby
Technologie a možnosti rozvoje mobilních sítí Jiří Peterka.
Pedagogické minimum – lektorské dovednosti
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Prodejní dovednosti pro společnost Chodura Konkurenceschopnost a kvalita - cesta k úspěchu zemědělského podniku.
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
Bratrská jednota baptistů
PERSONÁLNĚ VZDĚLÁVACÍ AGENTURA  10 LET NA TRHU  VÍCE JAK UMÍSTĚNÝCH KANDIDÁTŮ  OD ROKU 2009 ČLEN ČESKÉHO INSTITUTU PRO FRANCHISING.
VY_32_INOVACE_EKO_08 CHOVÁNÍ ZÁKAZNÍKA. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: chování.
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
Mobilní televize ve službách veřejného zájmu Jiří Hašek, Senior manažer řízení kategorie obsahu Jaroslav Chaloupka, Manažer kategorie zodpovědný za Televizi.
Jiří Štěpán, duben 2010 Vlastnosti úspěšných webových prezentací.
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Cílové skupiny SWOT analýza= analýza vnitřních a vnějších podmínek firmy STP proces=segmentace, targeting, positioning.
Internet a cestovní ruch
Nové funkce v novém Skliku
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Firmy Firmy iGoBidWin.com aukce stránek, které členové pracují, aby v internetových zákazníků, vydělávat si provize - Stejně jako účast v našich 3 vlastnických.
MARKETING.
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály
Mobilní Marketing. Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS,
Vzestup online komunikace, nová komunikace s hostem.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Jídlo z blízka – vzdělávání kuchařů a zemědělců pro vytvoření regionální gastronomie jako součást udržitelného cestovního ruchu Olomouckého kraje.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_245 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
MARKETINGOVÝ MIX.
E-business Eva Alková, Zuzana Zapletalová. E-business  Elektronické podnikání  Využívá webové technologie a automatizované softwarové systémy  Podle.
EurActiv.cz Informační portál o dění v Evropě. PREZENTACE INFORMAČNÍHO PORTÁLU EURACTIV.CZ Obsah Co je EurActiv.cz? Info o EurActiv.com Obsahová struktura.
Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
1 Co je YouTube?  Veřejně dostupné úložiště digitálních videozáznamů  Nabízí přehledné vyhledávání, třídění a sdílení  Zcela zdarma.
Václav Navrátil Sociální média jako nástroj vlastní propagace.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Možnosti a překážky digitálního fundraisingu Pavla Gomba, UNICEF ČR.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Moderní nástroje komunikace a jejich využití Jiří Vanke Ondřej Čermák.
ICT – TEORIE A PRAXE – ŠKOLY A FIRMY Miloš Maryška, Katedra informačních technologií, VŠE Praha
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
STAŇ SE ČLENEM! STAŇ SE ČLENEM ODBORŮ To určitě! Mnoho dobrých důvodů proč se stát členem odborů.. Protože Tvoje práva jsou naše práce Přesčas y zadarm.
Kapitola 5: Úvod do analytických technologií Webu Vítězslav Šimon (SIM0047) Adaptivní webové systémy (AWS)
Smartphone aplikace využitelné v oblasti pohybové aktivity a sportovního výkonu Marek Balon
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Obhajoba bakalářské práce
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
Flexi Work Komerční banka, a.s. Martina Maričová, Human Resources
Podnikatelské koncepce
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

Trendy a Inspirace pro internet v roce 2010 LžDr. Patrick Zandl

Nesouvislé povídání o souvislých trendech Fasetová navigace Komunitní marketing a privatizace značek Mobilní marketing a mobilní internet

Fasetová navigace Vyhledání Třídění Filtrování Presentace dat ★ To vše najednou

Proč? nezahltit nabídkou Nevynucovaná cesta k nalezení produktu, produkt lze najít mnoha způsoby. Jsou vidět všechny možnosti.

Katalog versus Fasetová navigace KatalogováFasetová Cesta k produktu Určená výrobcemVolená uživatelem Varianty produktu SkrytéVystavené Výběr dle preferencí ChybíZdůrazněný Uživatelská zkušenost ZnervozňujícíIntuitivní

Nová vlna: Sociální sítě Každý jsme tržní nika sama o sobě.

Co včera platilo, zítra není Sociální sítě předstihly , video zase vyhledávání. Zdroj: Nielsen Netview

Proč by to mělo fungovat? Generace Narozena Tradicionalisté Baby Boomer Gen. X Gen. Y Trénink TvrděNuťte mne a půjdu pryč Požadován pro dobro těla Neustále a očekává se Styl vzdělávání Ve tříděCo nejsnadnějšíNezávislýKolaborativní a společné Komunikační styl Z vrchu dolůOstražitýHub & SpokeKolaborativní Řešení problémů HierarchickéHorizontálníNezávisléKolaborativní Rozhodování SchváleníInformuje týmZapojí týmTým rozhoduje Styl vedení Command & control Jdi mi z cestyKoučPartner Zpětná vazba Žádná zpráva, dobrá zpráva. Jednou ročněTýdenně / denně Na vyžádání Používání technologií NepříjemnéNejistýNeumí bez nich pracovat Bez nich nevyzpitatelný Změna práce PošetilostKrok zpětNutnéSoučást denní rutiny

Klíčoví lidé v sociálních sítích Struktura sociální sítě

“Bankovní komunita” mBank vznik 10/ registrovaných uživatelů příspěvků 2500 návštěv za den

FotonMag: prodat svítilny návštěvnost cca lidí měsíčně 400 členů fóra shop Kronium.cz

Trend: seznam přání

Privatizace značek Na vaši reklamu čas nemám, na svůj život snad ano.

Co je to privatizace značek Firmy se snaží “aktivovat” příznivce svých značek, aby se stali jejich aktivními uživateli, spolutvůrci, “abasadory”. Proč? Protože reklama jim dává jen málo prostoru pro přiblížení se zákazníkovi. Život se značkou je lepší. Jenže proto musí copyright umřít. Značka jako vyznání životního stylu.

Mobilní Marketing Funguje. Jen jinak, než jsme doufali v roce 1999

Klíčové otázky bez odpovědi Podaří se ostatním “smartphone” replikovat úspěch iPhone a App store? WAP nebo Aplikace.mobi vs. m. vs. shortcode

Děkuji za pozornost