Trendy a Inspirace pro internet v roce 2010 LžDr. Patrick Zandl
Nesouvislé povídání o souvislých trendech Fasetová navigace Komunitní marketing a privatizace značek Mobilní marketing a mobilní internet
Fasetová navigace Vyhledání Třídění Filtrování Presentace dat ★ To vše najednou
Proč? nezahltit nabídkou Nevynucovaná cesta k nalezení produktu, produkt lze najít mnoha způsoby. Jsou vidět všechny možnosti.
Katalog versus Fasetová navigace KatalogováFasetová Cesta k produktu Určená výrobcemVolená uživatelem Varianty produktu SkrytéVystavené Výběr dle preferencí ChybíZdůrazněný Uživatelská zkušenost ZnervozňujícíIntuitivní
Nová vlna: Sociální sítě Každý jsme tržní nika sama o sobě.
Co včera platilo, zítra není Sociální sítě předstihly , video zase vyhledávání. Zdroj: Nielsen Netview
Proč by to mělo fungovat? Generace Narozena Tradicionalisté Baby Boomer Gen. X Gen. Y Trénink TvrděNuťte mne a půjdu pryč Požadován pro dobro těla Neustále a očekává se Styl vzdělávání Ve tříděCo nejsnadnějšíNezávislýKolaborativní a společné Komunikační styl Z vrchu dolůOstražitýHub & SpokeKolaborativní Řešení problémů HierarchickéHorizontálníNezávisléKolaborativní Rozhodování SchváleníInformuje týmZapojí týmTým rozhoduje Styl vedení Command & control Jdi mi z cestyKoučPartner Zpětná vazba Žádná zpráva, dobrá zpráva. Jednou ročněTýdenně / denně Na vyžádání Používání technologií NepříjemnéNejistýNeumí bez nich pracovat Bez nich nevyzpitatelný Změna práce PošetilostKrok zpětNutnéSoučást denní rutiny
Klíčoví lidé v sociálních sítích Struktura sociální sítě
“Bankovní komunita” mBank vznik 10/ registrovaných uživatelů příspěvků 2500 návštěv za den
FotonMag: prodat svítilny návštěvnost cca lidí měsíčně 400 členů fóra shop Kronium.cz
Trend: seznam přání
Privatizace značek Na vaši reklamu čas nemám, na svůj život snad ano.
Co je to privatizace značek Firmy se snaží “aktivovat” příznivce svých značek, aby se stali jejich aktivními uživateli, spolutvůrci, “abasadory”. Proč? Protože reklama jim dává jen málo prostoru pro přiblížení se zákazníkovi. Život se značkou je lepší. Jenže proto musí copyright umřít. Značka jako vyznání životního stylu.
Mobilní Marketing Funguje. Jen jinak, než jsme doufali v roce 1999
Klíčové otázky bez odpovědi Podaří se ostatním “smartphone” replikovat úspěch iPhone a App store? WAP nebo Aplikace.mobi vs. m. vs. shortcode
Děkuji za pozornost