NÁZEV FIRMY CZECH BEAST S.R.O. Talent marketingových komunikací.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Videotrénink interakcí
Advertisements

Představení MAS Zubří země, o. p. s.
Sektorové dohody. 2 Co to je Sektorová dohoda? Sektorové dohody = unikátní nástroj sektorových rad umožňující významně ovlivnit rozvoj lidských zdrojů.
Představení společnosti
Propagace ve firmách Zlínského kraje – FINCLUB plus, a.s.
Jak budovat turistický potenciál města?. Známé destinace PÍSEK KARLOVY VARY ČESKÝ KRUMLOV BRANDÝS NAD LABEM Turisté nezůstávají přes noc. Průměrná délka.
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
KOMUNIKACE A KOOPERACE VE FOTBALE
Projekty ve sportu Brigita Stloukalová. „Pobytová“ – „rekreační“ akce 1.CO? 2.PROČ? 3.PRO KOHO? 4.KDE? 5.KDY? 6.S KÝM? 7.S ČÍM? 8.JAK? 9.ČÍM SE LIŠÍM?
Teoretický model sociální firmy Ing.Markéta Würtherlová Fokus Praha, o.s.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Úspěšné strategie k integraci na volném trhu práce Wien Work Jobmanagement Wien Work Arbeitsassistenz.
Rámcové představení projektu TRIATLON DĚTI 9. listopadu 2013 Voroněž, Brno.
Stipendijní informační portál - Business Strategie.
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Klíčová otázka č. 4 Zaměstnanost a práce Pavel Pěnkava 26. – 27. listopadu 2014.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Armovna a ohýbárna betonářské oceli Zlínský, Jihomoravský, Olomoucký kraj, Pováží v SK MANAG, Pozemní.
Předmět: Řízení podniku 1
Talent marketingových komunikací
FILMFEST, s.r.o Talent marketingových komunikací.
Elevator pitch/speach
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Firma těží a nakupuje diamanty v Africe a Indii..
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti Výroba a prodej přívlastkového moravského vína na jakých trzích.
Alena Gajdůšková - senátorka Talent marketingových komunikací.
AMILO Car a.s. Talent marketingových komunikací.
doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Specifický typ osobnosti
Talent marketingových komunikací
Talent marketingových komunikací. O firmě Restaurace s ubytováním Údolí vizovických vrchů, cca 15 km od Zlína Postaveno v roce 1747 jako sirnaté lázně.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci provozování sportovního centra ve Zlíně na Růmech (badmintonová hala) – schwinn cycling, alpinning,
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
AMILO CAR A.S. Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Prodáváme a pronajímáme prémiové vozy Česko a Slovensko pro B2C / EU pro B2B Vize.
Komunitní a otevřená škola
Informace jsou základním předpokladem úspěšného podnikání.
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
MARKETINGOVÝ MIX.
TALENT MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ EQUINOX EUROPE, Ltd., Ludmila Šimková, Sales Manager.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Společnost Eurotel pro státní správu. 2 Silný partner pro veřejnou správu ›Společnost Eurotel poskytuje dlouhodobě všem zákazníkům profesionální servis.
Námitky Karel Jarušek, Fit Academy
Firemní bankovnictví a jeho trh – distribuce a odměňování
SOCIÁLNÍ FIRMA. Od roku 1990 usiluje o integraci osob s postižením do běžného života Podporuje: –bezbariérovou individuální dopravu, –služby osobní asistence,
Struktura podnikatelského plánu
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Komerční banka – partner pro Vaše podnikání. | Na aktuální rostoucí chuť inovovat a rozvíjet podnikání reaguje banka nabídkou produktů a služeb, které.
„Podpora zaměstnanosti Litoměřicka“ CZ.1.04/3.3.05/ Projekt je financován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a.
Vytrvalostí a dalším vzděláváním k vyšším kompetencím v oblasti tělesné kultury a zdravého životního stylu SPORTEM PRO LEPŠÍ ŽIVOT Vzděláváním k vyšším.
Meath Local Sports Partnership - Committed to the development of sport in Meath Místní sportovní partnerství Meath.
Národní týden manželství „Manželství je víc než kus papíru“ únor, 2015.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Setkání s řešiteli pro veřejnou zakázku
Kariéra Předmět:Ekonomická praxe Ročník: 2. nástavbového studia - Podnikání Autor: Ing. Alexandra Herbriková Anotace: Materiál seznamuje žáky se základními.
FREEBOARD EUROPE S.R.O. Talent marketingových komunikací.
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
From Czech Sheeps to You
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Talent marketingových komunikací
Mgr. Ing. Zdeněk Kadlec, dr. h. c.
Inovace oboru Regenerace a výživa ve sportu
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Sociálně aktivizační služby
Transkript prezentace:

NÁZEV FIRMY CZECH BEAST S.R.O. Talent marketingových komunikací

O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti - Rozvoj CrossFitu v ČR, provoz tělocvičen, prodej obchodní značky a know-how jiným podnikatelským subjektům, organizování mezinárodních závodů, prodej kvalitních suplementů PROGENEX a PUREPHARMA, pro které máme exklusivní zastoupení na trhu v ČRa dalších artiklů, které jsou spojeny s CrossFittem na vlastním e-shopu. na jakých trzích působí – Doposud výhradně v ČR, oblast fitness a zdraví životní styl kdo je konkurence – Tento projekt zatím nemá konkurenci, jsme průkopníkem, ikdyž jsou již tendence otvírat licencované CrossFit „boxy“. Trh je ovšem zcela nenaplněný, je zde unikátní příležitost využít náskok, který máme. Konkurentů na trhu s doplňky je mnoho jaká je vize do budoucna – Být v ČR tím hlavním a zásadním subjektem, který rozvíjí tento fitness program, rozšířit značku do každého krajského a okresního města jak pomocí programu prodeje obchodní značky, tak pomocí vlastních tělocvičen, prodej našich produktů všude, kde se cvičí nejen CrossFit, ale také tam, kde jde o výkonnostní sport, zdraví a zdraví životní styl.

Představení produktu / služby stručný popis prvku, na který bude navázáno zadání podstata produktu / služby Hlavní náplní je rozvoj značky Czech Beast, která rozvíjí CrossFit v ČR. CrossFit je kondiční a silový fitness program a sport k získání všestranné pohybové zdatnosti. Je určený k tomu, aby se lidem navrátila schopnost se správně hýbat, tak jak bylo jejich tělo původně nastaveno. Je určen pro kohokoliv, protože využívá základní pohybové vzory, které lidé ve svém životě využívají k pohybu, práci, sportu, tanci, bitvě. CrossFit je obchodní značka, to znamená, že je třeba platit pravidelní roční poplatek 3000USD majiteli pro legální komerční využití. hlavní benefity, konkurenceschopnost - CzechBeast obchodní značka vychází z několikaleté zkušenosti na místním trhu s používáním tohoto programu a v zásadě přinese model, který naučí klienta, jak nejlépe CrossFit provozovat v dané tělocvičně tak, aby se dostavila co nejrychlejší finanční návratnost. Zároveň záštita této silné domácí značky, která má velmi kladné ohodnocení mezi širokou veřejností, přinese celou řadu dalších výhod a náskok před konkurencí. Zároveň chceme být hlavním informačním a vůdčím subjektem, který bude určovat kudy se v ČR bude CrossFit vyvíjet. Chceme vytvořit gigant, který bude mít přidanou hodnotu pro celou populaci a pracovat na zlepšení zdravotní situace všech generací. cílová skupina – Kdokoliv, kdo má ambice si otevřít svůj vlastní CrossFit box(tělocvična), hledáme schopné jedince, kterým pomůžeme si udělat základní certifikát CrossFit Level One a těm pak pomůžeme otevřít buď jejich vlastní box nebo otevřeme náš vlastní box a daného trenéra necháme být manažerem. Zároveň v našich tělocvičnách budou cvičit široká veřejnost, profesionální sportovci, sportovní kluby, veřejné složky, dětii, důchodci i hendikepovaní. Prodej doplňků je přímo spojen se vším, kde naše značka působí, ale také mimo CrossFit. jaká je dosavadní komunikace – hlavně pomocí serveru a přímo osobní schůzku s prvními zájemci.

Zadání úkolu co je cílem / čeho chceme dosáhnout – zasadit se zásadním způsobem na rozvoji zdraví a pohybu a reedukaci obyvatel ČR, rozšířit prodej produktů, které zastupuji v ČR a zvýšit objem prodeje!!! koho chceme oslovit – sportovní nadšence a milovníky CrossFitu, bývalé výkonnostní sportovce, sportovní kluby, výživové poradce, lékaře, osobní trenéry. co jim chceme říct – víme jak na to, máme kvalitu kolik na to máme (rozpočet)-velmi málo jaký je časový harmonogram – 6 měsíců, projekt se bude rozvíjet ale mnohem delší dobu. podmínky zpracování – nemám žádné, jsem připraven se podílet na projektu

Odměna za zpracování nabídka stáže – popis možností uplatnění – nabízím studentům možnost trénování v tělocvičnách(CrossFit Zlín), naučení se základům CrossFitu, slevy na produkty.. další motivační prvky – pokud se projekt podaří dotáhnout tam, kam chceme, nabízím možnost další spolupráce.

Dotazy? prostor pro vyjasnění tématu, zodpovězení otázek studentů

Kontakt