Komunikace ve styku s veřejností , v řízení a vedení lidí

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Podpora personálních procesů v HR Vema Jaroslav Šmarda
a zručnosti vědět, jak ji správně použít.
Přijímací řízení.
Zájmena a pády Adjust the pronouns between slash marks to fit the context. Remember to use the correct case. Vzor: Pozdravuj od /já/ rodiče. Pozdravuj.
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
2 3 Lokalita Pod Javornic kou silnicí 4 směr Solnice směr Javornice směr Vamberk CENTRUM 10min. směr Častolovice.
Praha 9. března Chci-li rozhodnout o tom jak a co mám měnit, zlepšovat, modernizovat, musím vědět PROČ TO DĚLÁM, JAK a PRO KOHO. Tedy znát ÚČEL……
M A N A G E M E N T 3 Akad. rok 2009/2010, Letní semestr

Jak na to, aniž bychom se zničili
Komunikace ve zdravotnictví – potřeba kontaktní sestry Konference nadačního fondu Porozumění Mgr. Alena Šmídová.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
2. Koordinační meeting Praha, Česká republika
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Song Presentations. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Č íslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
PROGRAM PRO VÝUKU T ČLÁNKU
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Ten, ta, to II Fill in the blanks with the appropriate forms of ten. Vzor: Proč potřebuješ ___ knihy? Proč potřebuješ ty knihy? *Taken from Review Lesson.
Výběrové řízení a přijímací pohovor – vybrané rady a tipy
Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – červené x modré Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající.
1 Proč OI ? Informatický program zaměrený na základy matematiky a algoritmizace, programování a počítačových věd Malý program s osobním přístupem odborníků.
AZ kvíz Lomené výrazy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu
Krása matematiky propojené s abecedou.
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
Proč je důležité studovat Principy
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST I
ZOHO OFFICE Vypracovala: Iva Ptáčková, A11B0605P 1.
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
M O R A V S K O S L E Z S K Ý K R A J 1 Vedení správních řízení ve spisové službě a statistika vyřizování dokumentů.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ předpověď počasí na 13. května 2014.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Montessori Prachatice, ZŠ Národní
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
AUTOR: Mgr. Josef Zhorný ANOTACE: Připravená hra slouží jako doplněk k výuce regionální geografie. Studenti se rozdělí na stejně početné skupiny, přičemž.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Zásady dobré komunikace
kurz pro lektory kurz pro lektory 19. a 19. a Mgr. Pavel Motyčka
KOMUNIKACE S NEVIDOMÝM
5. Měření a vytyčování úhlů
Tříleté zkušenosti se zapojením do paliativní péče v rámci psychické podpory pacientů i rodinných příslušníků Mgr. Milena Malá, Zdravotní klaun, o. p.
1 Týmová práce TYMP 1/ C1 Význam týmové práce. Tým a skupina. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
Krizová komunikace a princip kontinuity Přednáška od 12:15 do 13: PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla.
 1. Autor zprávy : Původcem zprávy a tím, kdo ji předává druhým, jste vy sami. Způsob, jakým ji předáváte dál, může být ovlivněn například :  Postoj.
Přednost početních operací
Organizační struktury, příklady
Ovoce a zelenina Svět kolem nás
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Test určování a zařazování členovců
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3

Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Lucián Piller Intranet HR.
PSYCHICKÁ ZÁTĚŽ PŘEHLED REAKCÍ. ŠKÁLY PRO POSUZOVÁNÍ ZPŮSOB: 0 = NENÍ TO MŮJ ZPŮSOB REAGOVÁNÍ 1 = OBČAS TAK REAGUJI 2 = ČASTO REAGUJI TÍMTO ZPŮSOBEM 3.
Zpracovala: Simona Hyková
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_01_VZNIK.
VY_32_INOVACE_17_12_Asertivita
Edukace jako pomoc ve stáří
Transkript prezentace:

Komunikace ve styku s veřejností , v řízení a vedení lidí

Chyby v komunikaci-důvody Čas Pohodlí Lhostejnost Lživost -strach Špatné zkušenosti-únava prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017

Direkce bez humoru a nadhledu Chybí náhled proč kdo pracuje Trpíme neschopnost Trpíme neznalost Vedoucí platí všechny stejně Vedoucí hodnotí jak dlouho dělal Nehodnotí, CO udělal prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017

Pedagogický talent - cit Empatie - nadání-spoluprožitek-přijetí Spravedlnost- kolektivismus-diáda Jednotné sankce- rozdílné typy lidí prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017

Umět komunikovat, znamená rozumět a vědět Poslušnost -jak ji vychovat ? Svoboda úředníka - je volnost, nebo zátěž? Odpovědnost – přesně vymezená Samostatnost - co má umět sám prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017

Komunikovat a vést, neznamená o vedení mluvit, ale jednat Pracovník je svým projevem vzorem - Když něco dělá, ví proč. Umí sám svoji i jejich práci vzorově - prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017

Komunikace s kolektivem Jednat positivně, jasně, ale pravdivě! Nemluvit, zahájit v ý c v i k. Umět tvořit metody, ušité na tělo. prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017

Komunikace podle typu Neučíme skupinu, ale jednotlivce. Jinak mluví a jinak vnímají Neumíme reagovat na typy jiného myšlení. prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017

Komunikace v krizi Nejednat tvrdě s podřízenými a měkce s vlivnými šéfy. Hledat důvody krize i v řadách vedoucích a ve způsobech vedení. prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017

Nadřízený - podřízený tón a fyziognomie umět naslouchat významu slova prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017

Nadřízený - podřízený vše správně pochopil ověřit zpětnou vazbou, že člověk vše správně pochopil prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017

Nadřízený - podřízený -vedoucí nestraší, ale ví. -Osoba neví jak, ale chce- -Osoba ví jak, chce, nemá na to- -Osoba ví jak, má na to, nechce- prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017

Nadřízený - podřízený podřízený provokuje pracovník vedoucímu nevěří jejich projev nás neobtěžuje podřízený provokuje pracovník vedoucímu nevěří nadprůměrný podřízený prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017

Nadřízený - podřízený svěřené hned neřešíme hledáme rozdíly v náhledech prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017

Nadřízený - podřízený respektuje svobodu komunikace odpovídá rozumně respektuje svobodu komunikace jedná důstojně a bez křiku nesplnitelné positivně vysvětlí prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017

Nadřízený - podřízený nedělá nelogická opatření umožní svobodný projev nehledá zbytečná omezení nedělá nelogická opatření umožní svobodný projev prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017

Nadřízený - podřízený komunikuje srozumitelně tyká jen po dohodě vzájemně prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017

Nadřízený - podřízený je advokátem podřízeného obhajuje jeho práva prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017

Zásady řízení jednat o zásadním včas mluvit pravdu - ale neříkat vše. s pracovníkem mluvit i špatně, o něm dobře, nebo vůbec. prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017

Tok informací vše zapisovat – hrozí konflikty přenos informací a zkreslení předávání pouze negativních prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017

Podřízený – nadřízený k jednání se ohlašovat žádat čas k jednání informovat a nezamlžovat prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017

Podřízený – nadřízený kritizovat jen s protinávrhem nedonášet, stupňovitě řešit prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017

Nadřízený - podřízený nepořádek neřešíme od vrátného vedoucí není milován, ale uznáván nepořádek neřešíme od vrátného šéf určuje jasná pravidla hry prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017

Dobrý šéf nezachrání celý podnik, ale usnadní život mnoha podřízeným prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017

e-mail: lidmila.pekarova@seznam.cz Komunikace Dr.Lidmila Pekařová e-mail: lidmila.pekarova@seznam.cz mobil: 723 060 855 www.drpek.cz 10.4.2017 prim.PhDr.Lidmila Pekařová