Komunikace ve styku s veřejností , v řízení a vedení lidí
Chyby v komunikaci-důvody Čas Pohodlí Lhostejnost Lživost -strach Špatné zkušenosti-únava prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017
Direkce bez humoru a nadhledu Chybí náhled proč kdo pracuje Trpíme neschopnost Trpíme neznalost Vedoucí platí všechny stejně Vedoucí hodnotí jak dlouho dělal Nehodnotí, CO udělal prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017
Pedagogický talent - cit Empatie - nadání-spoluprožitek-přijetí Spravedlnost- kolektivismus-diáda Jednotné sankce- rozdílné typy lidí prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017
Umět komunikovat, znamená rozumět a vědět Poslušnost -jak ji vychovat ? Svoboda úředníka - je volnost, nebo zátěž? Odpovědnost – přesně vymezená Samostatnost - co má umět sám prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017
Komunikovat a vést, neznamená o vedení mluvit, ale jednat Pracovník je svým projevem vzorem - Když něco dělá, ví proč. Umí sám svoji i jejich práci vzorově - prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017
Komunikace s kolektivem Jednat positivně, jasně, ale pravdivě! Nemluvit, zahájit v ý c v i k. Umět tvořit metody, ušité na tělo. prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017
Komunikace podle typu Neučíme skupinu, ale jednotlivce. Jinak mluví a jinak vnímají Neumíme reagovat na typy jiného myšlení. prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017
Komunikace v krizi Nejednat tvrdě s podřízenými a měkce s vlivnými šéfy. Hledat důvody krize i v řadách vedoucích a ve způsobech vedení. prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017
Nadřízený - podřízený tón a fyziognomie umět naslouchat významu slova prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017
Nadřízený - podřízený vše správně pochopil ověřit zpětnou vazbou, že člověk vše správně pochopil prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017
Nadřízený - podřízený -vedoucí nestraší, ale ví. -Osoba neví jak, ale chce- -Osoba ví jak, chce, nemá na to- -Osoba ví jak, má na to, nechce- prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017
Nadřízený - podřízený podřízený provokuje pracovník vedoucímu nevěří jejich projev nás neobtěžuje podřízený provokuje pracovník vedoucímu nevěří nadprůměrný podřízený prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017
Nadřízený - podřízený svěřené hned neřešíme hledáme rozdíly v náhledech prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017
Nadřízený - podřízený respektuje svobodu komunikace odpovídá rozumně respektuje svobodu komunikace jedná důstojně a bez křiku nesplnitelné positivně vysvětlí prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017
Nadřízený - podřízený nedělá nelogická opatření umožní svobodný projev nehledá zbytečná omezení nedělá nelogická opatření umožní svobodný projev prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017
Nadřízený - podřízený komunikuje srozumitelně tyká jen po dohodě vzájemně prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017
Nadřízený - podřízený je advokátem podřízeného obhajuje jeho práva prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017
Zásady řízení jednat o zásadním včas mluvit pravdu - ale neříkat vše. s pracovníkem mluvit i špatně, o něm dobře, nebo vůbec. prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017
Tok informací vše zapisovat – hrozí konflikty přenos informací a zkreslení předávání pouze negativních prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017
Podřízený – nadřízený k jednání se ohlašovat žádat čas k jednání informovat a nezamlžovat prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017
Podřízený – nadřízený kritizovat jen s protinávrhem nedonášet, stupňovitě řešit prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017
Nadřízený - podřízený nepořádek neřešíme od vrátného vedoucí není milován, ale uznáván nepořádek neřešíme od vrátného šéf určuje jasná pravidla hry prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017
Dobrý šéf nezachrání celý podnik, ale usnadní život mnoha podřízeným prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10.4.2017
e-mail: lidmila.pekarova@seznam.cz Komunikace Dr.Lidmila Pekařová e-mail: lidmila.pekarova@seznam.cz mobil: 723 060 855 www.drpek.cz 10.4.2017 prim.PhDr.Lidmila Pekařová