Podpora talentované mládeže v oblasti fyziky a astronomie Moderují: Alena Šuldová, Ondřej Sloup.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Obchodní akademie ELDO, o. p. s.
Advertisements

STAGE 14. CZ.1.07/1.1.24/ Registrační číslo: 1. června 2013Začátek projektu: 31. prosince 2014Konec projektu: 19 měsícůDoba trvání: ,17.
Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně E-learn 2002 Žilina 5. – 6. února 2002 E-learn.
JAK ČESKO MLUVILO O VZDĚLÁVÁNÍ?. CO JSME OD KAMPANĚ CHTĚLI? 1/ Definovat cíle vzdělávání. 2/ Nalézt způsob, jak zajistit kontinuitu vzdělávací politiky.
1.SK Rouchovany. Vážení podnikatelé,majitelé a vedoucí firem,milí přátelé naše organizace 1.SK Rouchovany pořádá v sobotu 16. února 2008 v pořadí již,,7.fotbalový.
V letech 2010 – 2012 na škole probíhá projekt Comenius The European START: Solutions through Tales and ART.
Pedagogika volného času (VČ)
„Přírodní vědy moderně a interaktivně“ „Natural Sciences in Modern and Interactive Way“ Město Orlová.
Astronomický seminář Práce s nadanými v oblasti Fyzika a Astronomie.
Metodická podpora úprav RVP ZV
Kurzy Alfa – stručné představení
Jak pozvat lidi, aby přišli na EXIT klub? Pozvání lidí pozvání je jeden z nejnáročnějších úkolůpozvání je jeden z nejnáročnějších úkolů začátky jsou.
Projekt K2 Klíčová aktivita Metodická podpora uznávání neformálního vzdělávání Mgr. Daniela Havlíčková, garantka Ing. Zuzana Kratinohová, odborná pracovnice.
Potřebujeme Národní program vzdělávání? Petr Novotný KULATÝ STŮL KE VZDĚLÁVACÍ POLITICE
AUTOMANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ NA PRINCIPU BENCHMARKINGU
On-line forma výuky Cvičení z techniky a technického vzdělávání Zpracoval: Jan Drobný (209671)
Logo společnosti Název společnosti Jméno a příjmení přednášejícího společnosti.
Motivace ve výuce přírodopisu
KDO CO je PR OČ KDO CO je PR OČ. Roman Šebrle Změlík Robert.
Metodické centrum ISŠ – COP a Jazyková škola s právem SJZ Valašské Meziříčí 9. setkání metodiků škol okresu Vsetín Základní školy Středa 2. dubna 2014.
4. setkání metodiků škol okresu Vsetín Střední školy
Environmentální výchova a
Motivační aktivity projekt KRUH Partneři: ABS WYDA, s.r.o.; Žďár nad Sázavou Hospodářská komora; Jihlava AIVD ČR Institut vzdělávání dospělých; Jihlava.
© 2008 Autodesk Autodesk – Školství je naší prioritou firemní, regionální i národní Josef Švenda Sales Development Director, EMIA Emerging Countries.
NOVÉ KROKY V TERÉNNÍ PRÁCI ANEB NEJDE JEN O INJEKČNÍ UŽIVATELE Bc. Kamil Podzimek.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_CH2 – 19.
PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU. Co Vás dnes čeká? Představení realizátora a partnera projektu Představení projektu a jeho aktivit Možnosti mobilních technologií.
Jak (ne)zprotivit fyziku (ne)nadaným studentům
Zpráva o činnosti SK RVŠ 16. zasedání předsednictva RVŠ Studentská komora Rady VŠ ve stálém zasedání Miroslav Jašurek.
Prioritní osa 4 Podpora celoživotního učení a rovného přístupu ke kvalitnímu vzdělávání jednání Řídicího výboru Operačního programu Výzkum,
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Zábava na internetu Číslo DUM: III/2/VT/2/2/28 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Role koordinačních skupin komunitního plánování v prorodinné politice Konference k zahájení projektu „Od analýz ke koordinaci sociálních služeb v Děčíně“
Podpora talentovaných žáků v Plzeňském kraji REALIZÁTOR: Středisko služeb školám, Plzeň, Částkova 78 ÚVODNÍ SEMINÁŘ K PROJEKTU
Psát není tak složité, aneb pojďte tvořit Metodický portál.
Profese učitele z pohledu praxe střední školy (vážně i nevážně) Duben 2008.
GLOBÁLNÍ ROZVOJOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ ZDROJE METODICKÉ PODPORY PaedDr. Markéta Pastorová
1 Dopravní simulace Lekce 1:Úvod. 2 Představení Ondřej Přibyl, Ph.D. Schůzky: Konzultační hodiny: dohodou.
Herzlich Willkommen bei uns oder was wir für Sie tun können? Setkání „Proč se učit (nejen) na Vysočině německy? Cílem setkání je prezentovat činnosti různých.
Komunitní školy - kulturní, vzdělanostní a prorodinná centra v malých obcích Mgr. František Eliáš.
Krajská konference o environmentálním vzdělávání, výchově a osvětě ve Zlínském kraji
Zkušenosti z Maďarska a dalších zemí. National Talent Programme přijmutý Parlamentem v roce 2008 Hungarian Genius Program financován z EU fondů TalentPoints.
Desatero problémů – „10P“
ZŠ 28. října, turnov Náš Parlament.
Šablony OP VVV a podpora nadání
5. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ února 2017.
Společné setkání „minitýmů“
Setkání KAP a MAP JMK 7. prosince 2016
VY_32_INOVACE_SA4A_7 DUM 7. realizace aktivity pro 1
Občanské sdružení ProCit, z. s
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Vzdělávání lidí s postižením
Název projektu: Ve škole po škole
Druhy vět, větná melodie Stupeň a typ vzdělávání
Tereza Bížová Představení se.
Informace k plánovanému workshopu s řediteli/zástupci škol
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Chebu reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/ Sada.
Finanční motivace učitelů při práci s nadanými žáky
4. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ prosinec.
Při technické univerzitě v Liberci
Studenti, vítejte! Jméno učitele.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_49_F6
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
„Cesta k městu“ STRATEGIE PRO MLÁDEŽ PO KARVINSKU
PORADENSTVÍ A KONZULTACE KE SPOLEČNÉMU VZDĚLÁVÁNÍ V KAŽDÉM KRAJI
Dobré příklady z praxe aneb Jak to chodí u nás
Komunální politika: teorie a praxe. Úvodní informace
STŘEDNĚDOBÝ PLÁN ROZVOJE SOCIÁLNÍCH SLUŽEB NA ÚZEMÍ MÍSTNÍ AKČNÍ SKUPINY OPAVSKO Z.S. CZ /0.0/0.0/16_063/
Mgr. Veronika Dembická, DiS.
PS Vzdělávání NS MAS ČR pro IPo MAP
Vedení týmu. Vedení týmu Teambuilding budování týmu vzdělávání a stmelování týmu prostřednictvím zážitků snaží se odpoutat pracovníky od pracovního.
Transkript prezentace:

Podpora talentované mládeže v oblasti fyziky a astronomie Moderují: Alena Šuldová, Ondřej Sloup

TÉMATA K DISKUZI Model společného fungování formálního a neformálního vzdělávání Představení aktivit projektu SPONA Pauza na občerstvení Jak ZATRAKTIVNIT téma pro učitele ZAJÍMAVÁ a AKTUÁLNÍ témata pro nadané žáky

Představení účastníků Vaše jméno Odkud jste přišel (instituce) Vaše specializace Vaše očekávání V čem jste talent

VOLNOČASOVÉ INSTITUCE ŠKOLA RODINA & PŘÁTELÉ PROPOJENÍ FORMÁLNÍHO A NEFORMÁLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ

VOLNOČASOVÉ INSTITUCE VYHLEDÁVAT VYCHOVÁVAT PŘÍKLAD - SPORT MOTIVOVAT ZAJISTIT RŮST

VOLNOČASOVÉ INSTITUCE ŠKOLA RODINA & PŘÁTELÉ PROPOJENÍ FORMÁLNÍHO A NEFORMÁLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ ROZPOZNÁNÍ CÍLE AKTIVITY MOTIVACE

JAK MOTIVOVAT UČITELE CO - obsah KDO - host JAK - forma KOHO - oslovení

NEVŠEDNÍ TÉMATA FYZIKA A ASTRONOMIE V hodinách nestačíme probrat vše, a občas to, co se probírá, není úplná zábava. Jaká témata by nadané mohli zaujmout? Není naším cílem měnit osnovy, ale tato témata by mohli zpracovat volnočasové instituce v rámci neformálního vzdělávání.

SHRNUTÍ Model společného fungování formálního a neformálního vzdělávání Jak ZATRAKTIVNIT téma PRÁCE S NADANÝM žákem pro učitele ZAJÍMAVÁ a AKTUÁLNÍ témata pro nadané žáky