Ú s t e c k ý k r a j Varnsdorf, 16.12.2010 1 Odbor dopravy a silničního hospodářství Dopravní obslužnost, oblast Šluknovsko Tisková konference k zahájení.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Využití poptávkové dopravy
Advertisements

Zvýšení efektivnosti železniční dopravy: nižší náklady pro zhuštění a zkvalitnění příměstské a regionální dopravy v Jihomoravském kraji Harald Buschbacher.
Dopravní plán Ústeckého kraje na léta 2012 – 2016 a jeho aplikace
BEZBARIÉROVÁ MHD V NOVÉM JIČÍNĚ Rozvoj dopravní obslužnosti regionu Zavedení nové moderní místní hromadné dopravy pro obyvatele města Nový Jičín, Kunín.
Spolupráce s mikroregiony
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
ZPRACOVÁNÍ STŘEDNĚDOBÝCH PLÁNŮ DOPRAVNÍ OBSLUŽNOSTI ÚZEMÍ
Vzorce na umocnění.
Ing. Antonín Blažek Náměstek generálního ředitele pro osobní dopravu
Železniční spojení Praha – Kladno s odbočkou na Letiště Václava Havla
Sjednocení objednávky dopravní obslužnosti Olomouckého kraje.
Studie integrovaných dopravních systémů hromadné přepravy osob
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Návrh řešení integrovaného dopravního systému kraje Vysočina (IDS KV)
Valné shromáždění Asociace U3V červen 2006, Zlín - Kostelec.
Optimalizace tramvajové dopravy s cílem redukce dopravních výkonů metodou preference nízkého počtu frekventovaných linek (Jeden z původních návrhů, nyní.
Zpráva o činnosti za rok 2011 Valná hromada MAS Šluknovsko Hotel Slavie, Horní Podluží
Projekty EOC v ČR v období
Projekt RegInnoMobil – inovativní řešení pro regionální mobilituHarald Buschbacher Financováno Rakouským ministerstvem dopravy, inovaci a technologie v.
Problematika rozhraní v ITS Kopecký František, Votruba Zdeněk
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
Filip Chvátal ANALÝZA DOPRAVNÍ OBSLUŽNOSTI V OBCÍCH ČR.
Bezpečnost silničního provozu v roce 2009 Tisková konference, 15. ledna 2010 ministr dopravy Gustav Slamečka.
Příprava IDS v rámci zajištění dopravní obslužnosti Ústeckého kraje
Procvičování vzorce.
Patnácté výročí založení společnosti CZECH Consult, spol. s r.o. (1995 – 2010) – patnáct let práce v oblasti dopravy a dopravního inženýrství. Děkujeme.
Porovnání dopravní obslužnosti obcí v ČR a stanovení základních kritérií standardu dopravní obslužnosti obcí Úkol. č. 1F54E/044/110.
Urban Planning OfficeCity of Dresden Cyklistická doprava v Drážďanech 1. zasedání měst Uherskohradišťské charty Jihlava
DOPRAVNÍ SEKTOROVÉ STRATEGIE
Služby letecké dopravy
1 Přechodná období ČR po vstupu do EU VŠFS – kombinované studium Veřejná správa
Ing. Helena Beránková Oddělení územního plánování a hluku Odbor hygieny obecné a komunální Telefon: Na Bělidle 7,
Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje
Vážení občané, Bydlíte v menší obci? Trápí Vás špatná dopravní obsluha a spojení s městy? Jste odkázáni na automobil či snad na taxi?
Smluvní zajištění Pražské integrované dopravy
Integrace Neratovic a Mělníka. 1 Co se dozvíte? Obsah dnešní prezentace 1 Výhody integrované dopravy 2 Historie integrace Neratovicka na Ládví 3 Stav.
D OPRAVNÍ DOSTUPNOST Seminář z geografie dopravy Filip Chvátal.
STUDIE ROZVOJE DOPRAVY V AGLOMERACI CHOMUTOV-JIRKOV
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
STRATEGIE SPOLEČNOSTI A JEJÍ ZÁMĚRY V ROCE 2014
Dopravní politika ČR Ing. Vít Sedmidubský Odbor strategie
Organizátor REgionální DOpravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji
Nový dopravní systém Ústeckého kraje a soutěže na veřejnou dopravu
Integrovaný dopravní systém Moravskoslezského kraje ODIS Terminál Hranečník Ostrava 2015.
Ústí nad Labem, Professur für Bahnverkehr, öffentlicher Stadt- und Regionalverkehr WIR BEWEGEN DIE WELT. Fakultät Verkehrswissenschaften „Friedrich.
Představení VVO a spolupráce na přeshraničním rozvoji dopravy s Ústeckým krajem Verkehrsverbund Oberelbe s.r.o Holger Dehnert vedoucí oddělení v Ústí n.L.,
Priority dopravních staveb na území Ústeckého kraje a dopravní obslužnost PZ Kulatý stůl Ing. Jakub Jeřábek, vedoucí oddělení dopravní obslužnosti.
Dopravní obslužnost a dopravní infrastruktura Pardubického kraje.
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
VLIV DOPRAVNÍHO CHOVÁNÍ OBYVATEL NA KVALITU ÚZEMNÍHO PLÁNOVÁNÍ Lenka ZAJÍČKOVÁ, Jaroslav BURIAN, Vít VOŽENÍLEK GIS v plánování.
Materiál je určen pro 4. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
METROBUSY V PRAZE A OKOLÍ Projekt hierarchizace autobusové sítě Ing. Filip Drápal, ROPID.
České Švýcarsko o. p. s. Šetrná doprava v Českém Švýcarsku.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Legislativa v dopravě ČR Ing. Tomáš Matras,
Cena dopravního výkonu v dlouhodobé smlouvě o zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou Kroměříž
Dopravní obslužnost 2008 aneb po celém Ústeckém kraji bez auta Pondělí
CHAPS spol. s r.o. Bráfova Brno Tel.: Fax: Internet:
2. PREZENTACE ZE ZÁKLADŮ TEORIE HROMADNÉ DOPRAVY Rozdělení linek VHD Ondřej Kališ
Pilotní projekt Dopravní řešení mikroregionu MILEVSKO Realizace efektivní přepravy ve veřejné linkové autobusové dopravě.
Jindřichův Hradec pilotního projektu 6 měsíců po zahájení Integrovaného dopravního systému v Jihočeském kraji.
Projekt KORIS Luhačovice Ing. František Brachtl.
Materiál je určen pro 4. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Setkání s hejtmanem Most, Obsah setkání – aktuální témata  Doprava v Ústeckém kraji – souběhy tratí a řešení  Cestovní ruch v Ústeckém.
Veřejná doprava pro všechny Město Beroun. Poloha města Beroun.
Integrovaný dopravní systém pro oblast Českobudějovicka od
v mikroregionu Dačicko
Integrace Neratovic a Mělníka
Chytré řízení dopravy v IDS JMK
Činnost společnosti Koordinátor veřejné dopravy Zlínského kraje s.r.o. Konference IDS Žďár nad Sázavou,
Wien – Baden: integrace tramvaje se železnicí
Transkript prezentace:

Ú s t e c k ý k r a j Varnsdorf, Odbor dopravy a silničního hospodářství Dopravní obslužnost, oblast Šluknovsko Tisková konference k zahájení mezinárodního provozu v oblasti Šluknovsko od

Ú s t e c k ý k r a j V souvislosti se schválením zákona č. 194/2010 Sb., o veřejných službách v přepravě cestujících, se otevřely možnosti reorganizace a optimalizace dopravní obslužnosti v oblasti Šluknovsko a zejména vytvořením přímého mezi městy Varnsdorf – Seifhenersdorf – Rumburk a Ebersbach – Rumburk - Varnsdorf Města Rumburk, Seifhennersdorf a Varnsdorf tvoří prakticky souvislou zástavbu, ideální pro přirozenou dopravní osu linky příměstské dopravy. Mezi městy Rumburk a Varnsdorf jezdily 3 přímé autobusové linky objednávané Ústeckým krajem. V pracovní dny je zde po celý den souhrnný průměrný interval minut. Žádná dosud nejezdila přes Seifhennersdorf, všechny jely přes Studánku. Města Jiříkov a Ebersbach tvoří také téměř souvislou zástavbu, a dále jsou v těsné blízkosti s městem Neugersdorf (sousedí s částí Jiříkova – Filipov). Město Ebersbach nabízí dobré železniční spojení např. ve směru na Drážďany Dlouhodobě existovaly požadavky na vznik přeshraničního spojení umožňujícího optimalizovat spojení mezi Rumburkem a Varnsdorfem, a zároveň zlepšit dnes již volný pohyb v Schengenském prostoru do sousedních měst. Odbor dopravy a silničního hospodářství Mezinárodní přeprava cestujících v oblasti Šluknovsko Varnsdorf,

Ú s t e c k ý k r a j Varnsdorf, Charakteristické prvky linek 409 a 410 obsluhují souvisle obydlené území a zároveň protínají hranice Ústeckého kraje (CZ) a Saska (D) linka 409 spojuje Varnsdorf, Rumburk a Jiříkov s Ebersbachem  nové návaznosti na vlaky RE2 do Drážďan  v pracovní dny interval 60 minut (18 párů spojů)  v sobotu, neděli, ve svátky 5 párů spojů linka 410 spojuje Varnsdorf, Rumburk, Jiříkov, Šluknov a Velký Šenov se Seifhennersdorfem  zlepšuje obsluhu okrajových městských částí českých měst sousedících se Seifhennersdorfem  v pracovní dny interval 60 minut (18 párů spojů)  v sobotu, neděli, ve svátky 120 minut (7 párů spojů)  nové přímé návaznost na mezinárodní vlakovou linku Trilex směr Zittau – Liberec  navazuje na další vnitrostátní autobusové linky zachován běžný tarif pro regionální dopravu  provoz zajišťuje dopravce Ústeckého kraje  platba v Kč, později také EUR Mezinárodní autobusová přeprava cestujících

Ú s t e c k ý k r a j Příklady nového cestování linkami 409 a 410 s návaznostmi do dalších cílů Odbor dopravy a silničního hospodářství Mezinárodní přeprava cestujících v oblasti Šluknovsko Varnsdorf, Dresden Ebersbach Jiříkov Rumburk Varnsdorf Jiříkov Rumburk Varnsdorf Seifhennersdorf Šluknov Velký Šenov Zittau Liberec 65 min. 4 min. 15 min.20 min. 36 min. 25 min. 10 min. 15 min. 10 min. Dolní Poustevna Děčín Mikulášovice Lobendava RE2  ,413    TLX Cestovní doba: Dresden – Rumburk 1h.40min, Dresden – Varnsdorf 2h. Nabídka návazných spojů: Pracovní dny 14; soboty, neděle, svátky 10 Cestovní doba: Liberec - Varnsdorf 1h.5min.(1h.30min*), Liberec - Rumburk 1h.30min.(2h.*) Nabídka návazných spojů: Pracovní dny 33; soboty, neděle, svátky 14 * cestovní doba platí v případě kombinace přestupu mezi vlaky TLX a ČD v Zittau