Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zdroj obrazového materiálu
Advertisements

Tvar a rozměry Země.
Tvar a rozměry Země.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Určování zeměpisné polohy
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Zeměpisné souřadnice Autorem všech uvedených součástí, není-li uvedeno jinak, je Pavel Žižka. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Určování zeměpisné polohy
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Zeměpisná poloha 6. října 2005.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Zeměpisná síť II. Jan Dušek.
Určování zeměpisných souřadnic
Určování zeměpisné polohy
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční.
Orientace na Zemi – poledníky a rovnoběžky
Registrační číslo projektu
Počítání s mocninami – I.
Amerika.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Mocniny s přirozeným mocnitelem Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno.
URČOVÁNÍ SVĚTOVÝCH STRAN
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Zeměpisná poloha.
Rozvoj v poznání světa přispěly objevné cesty
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Za předpokladu požití glóbusu, mapy světa, psacích potřeb.
POROVNÁVÁNÍ A ZAOKROUHLOVÁNÍ ČÍSEL
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace GEOMETRICKÉ TVARY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
VY_32_INOVACE 01 Úvod do Ameriky - poloha, rozloha, členitost
Kód VM: VY_32_INOVACE_4PRI32 Projekt: Zlepšení výuky na ZŠ Schulzovy sady registrační číslo: CZ.1.07./1.4.00/ Autor: Miroslav Přichystal Datum:
Co je kulaté - Co je hranaté
Zdroj obrazového materiálu www. images.google.com
Druhá mocnina Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento materiál.
Rozklad čísel na desítky a jednotky
GLÓBUS.
ORIENTACE NA ZEMI zeměpisné souřadnice
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
ZÁKLADNÍ GEOMETRICKÉ TVARY
Druhá odmocnina Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Zápis čísla v desítkové soustavě
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace ČÍSELNÁ OSA 0-20 Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace ÚSEČKA Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
ZÁKLADNÍ GEOMETRICKÉ TVARY
Třetí mocnina Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento materiál.
Procenta – písemná práce Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak,
Poloha, rozloha, členitost
Tvar a rozměry Země.
U RČOVÁNÍ ZEMĚPISNÉ POLOHY, MĚŘÍTKO - PROCVIČENÍ Autor: Hana Brýdlová.
Název školy: Základní škola Pardubice – Spořilov Autor: Mgr. Květuše Hurdová Název: VY_32_INOVACE_ZEMĚPIS_2.PLANETA ZEMĚ Téma: Planeta Země Číslo projektu:
Škola Základní škola Křižany-Žibřidice, okres Liberec, příspěvková organizace Žibřidice 271, Křižany Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Autor.
VY_32_INOVACE_Fi_II_14 Název Evropa - regiony
Autor: Mgr. Michaela Čapková Datum: Název: VY_52_INOVACE_05_ZEMĚPIS
VY_32_INOVACE_Vac_II_01 Afrika –poloha, rozloha,členitost
zpracovaný v rámci projektu
Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu
Transkript prezentace:

Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován Mgr. Alenou Čermákovou

S J Z V

POLEDNÍKY JSOU SPOJNICE SEVERNÍHO A JIŽNÍHO PÓLU V JAKÉMKOLI MÍSTĚ ZEMĚ

ZAKRESLI V BODECH A, B, C POLEDNÍK X AX A X C X BX B S J

- JSOU STEJNĚ DLOUHÉ

- MAJÍ TVAR PŮLKRUŽNICE

- JSOU STEJNĚ DLOUHÉ - MAJÍ TVAR PŮLKRUŽNICE - VEDOU VE SMĚRU OD SEVERU K JIHU

- JSOU STEJNĚ DLOUHÉ - MAJÍ TVAR PŮLKRUŽNICE - VEDOU VE SMĚRU OD SEVERU K JIHU - URČUJÍ ZEMĚPISNOU DÉLKU (vzdálenost místa od hlavního poledníku ve směru na západ nebo na východ)

ZÁPADNÍ DÉLKA VÝCHODNÍ DÉLKA LONDÝN

MAPA SVĚTA PRACOVNÍ LIST MÁ KAŽDÝ ŽÁK

MAPA SVĚTA PRACOVNÍ LIST MÁ KAŽDÝ ŽÁK ÚKOL Č. 1 VYZNAČ HLAVNÍ POLEDNÍK

MAPA SVĚTA PRACOVNÍ LIST MÁ KAŽDÝ ŽÁK ÚKOL Č. 1 VYZNAČ HLAVNÍ POLEDNÍK ÚKOL Č. 2 V KAŽDÉM SVĚTADÍLU VYZNAČ A ZAPIŠ ČÍSLEM JEDEN Z POLEDNÍKŮ

AMERIKA EVROPA AFRIKA ASIE AUSTRÁLIE ANTARKTIDA POLEDNÍKY, KTERÉ PROCHÁZEJÍ SVĚTADÍLY

DOPLŇ, KUDY PROCHÁZÍ A 20° z.d. B 60° z.d. C 100° v.d. D 160° v.d. A B C D