Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
AFFIRMATIVE, QUESTION, NEGATIVE
Advertisements

Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: NEROVNICE Autor: Mgr. Alena Štědrá Název.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Rychle hádej - co je to? A B CD EFGH IJKL MNO P Q R S T UV W X.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 1
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
AnotaceStavba atomu, složení a stroktura atomu AutorMgr. Květuše Horáková Jazykčeština Očekávaný výstup Žák si osvojí dle PSP složení a strukturu atomu,
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 1
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
Jednotky času - procvičování
Fyzika 7. ročník Pohyb tělesa Anotace
AnotacePrezentace, která se zabývá výpočtem obsahu trojúhelníka. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vypočítávají obsah trojúhelníka.
Pružnost a pevnost Průřezové moduly pro namáhání krutem a ohybem 03
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACE Výklad pravidel při sestavování souřadnic bodů. Žák se.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ICT VL Evropa 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Vyvození a procvičení učiva
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
Procentový počet Prezentace_12
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
34.1 Souřadnice bodů, osy souřadnic x, y
AnotacePrezentace, která se zabývá porovnáváním zloků se stejným a různým jmenovatelem na číselné ose. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný.
AnotacePrezentace, která se zabývá grafem funkce. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci tvoří grafy. Speciální vzdělávací potřebyNe.
Pravoúhlá soustava souřadnic
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
Statika Vazbové síly na páce 11
AnotacePrezentace, která se zabývá postupem sestrojení jehlanu. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci poznají jehlan. Speciální vzdělávací.
Vzájemná poloha dvou kružnic
MS OFFICE - WORD VYTVOŘENÍ TABULKY Ing. Petr Hanáček
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ÚPRAVA TABULKY VE WORDU
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Anotace Prezentace obsahující příklady na procvičení konstrukce trojúhelníku podle věty USU AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci zkonstruují.
Anotace Prezentace, která se zabývá navzájem opačnými čísly. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozpoznají opačná čísla. Speciální.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Technická mechanika Pružnost a pevnost Průřezové moduly v krutu a v ohybu, Steinerova věta 05 Ing. Martin Hendrych
AnotacePrezentace, která se zabývá úvodem do celých čísel. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozpoznají kladná a záporná čísla.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace obsahující příklady na procvičení konstrukce trojúhelníku podle věty SSS AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci zkonstruují.
AnotacePrezentace, která se zabývá násobením desetinného čísla číslem přirozeným. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vynásobí desetinné.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá úvodem do čtyřúhelníků. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozpoznají čtyřúhelníky. Speciální.
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním a doplněním znalostí o pravoúhlém trojúhelníku. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci.
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Anotace Žáci pomocí návodných hesel hádají název pohádky, relaxační část hodiny sloužící ke změně práce a motivace AutorMgr. Eva Dvořáková JazykČeština.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Téma Dělení desetinných čísel 10 a 100 Anotace Výpočty dělení desetinných čísel 10 a 100 Autor Mgr. Martina Mašterová Jazykčeština Očekávaný výstup Žák.
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
RÝSOVÁNÍ KOLMIC A ROVNOBĚŽEK
Vyvození a procvičení učiva
Pravoúhlá soustava souřadnic
FUNKCE 4. Graf funkce - úvod
Transkript prezentace:

Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova VY_32_INOVACE_12_10_M Téma Souřadnice bodů Anotace Autor Mgr. Martina Mašterová Jazyk čeština Očekávaný výstup Žák si osvojuje znázornění pomocí souřadnic Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova osy, souřadnice Druh učebního materiálu Prezentace Power Point Druh interaktivity Vzdělávání žáků prostřednictvím digitálních technologií. Cílová skupina Žák Stupeň a typ vzdělávání 1. stupeň , 2. období Typická věková skupina 11-12 let Celková velikost 107 kB

Souřadnice bodů VY__32_INOVACE_12_10_M

Ve skutečném světě se setkáváme se souřadnicemi: • Při pexesu Klára vzala kartičku v 6. sloupci, v 2. řadě • Petra seděla v kině na 5. sedadle ve 3. řadě • Při šachové partii táhl věží na pole D6 • Na mapě hledej město Přerov v poli C4 - Všimněte si – v těchto větách je poloha vždy pevně určena

Polohu bodů v rovině popisujeme pomocí SOUŘADNIC. y Narýsujeme si dvě kolmé polopřímky - OSY SOUŘADNIC. T M 3 Z C 2 X …… vodorovna osa Y …… svislá osa A P [0,0] …… počátek souřadnic 1 K x 1 2 3 4 5 6

Zápis: Zapiš souřadnice bodů C, T, Z: Bod A má souřadnice 5 a 1 A [5,2] Bod M má souřadnice 1 a 3 M [1,3] Bod K má souřadnice 6 a 0 K [6,0] Zapiš souřadnice bodů C, T, Z: C _____________________________ T _____________________________ Z _____________________________

Zapiš souřadnice všech bodů do tabulky. F G A C 3 E B D 2 G F 1 x 1 2 3 4 5 6

Zapiš do tabulky kolik obrazců lze pomocí bodů (vrcholů) narýsovat. 3 E B D 2 Trojúhelník Čtyřúhelník G F 1 x 1 2 3 4 5 6

Zakresli do tabulky body podle zadání. 1,1 B 5,3 C 3,1 D 2,3 E 3,3 F 4,2 G 2,1 H 1,5 y 3 2 1 x 1 2 3 4 5 6

PAMATUJ SI! Souřadnice bodu se zapisují do hranatých závorek. Jako první se vždy píše souřadnice na vodorovné ose x, pak souřadnice na svislé ose y.