Výrobní podniky – noví hráči na poli cestovního ruchu
1890
Cesta hledání identity První návštěvníci ERIH kotevní bod Návštěvnické centrum v Plzni Návštěvnické centrum Velké Popovice Návštěvnické centrum Velké Popovice Návštěvnické centrum Gambrinus, Radegast Company visits 2012 Marketingový nástroj
návštěvníků v roce prohlídkových tras Plzeňského Prazdroje Plzeň, Velké Popovice, Nošovice, Praha partnerů v organizovaném cest. ruchu „One visit has more value than hundred commercials when guests relate their positive experiences to friends and family“ CEO of Celestial Seasoning
„Company visits“ – proč to děláme? Benefit pro firmu Marketingový nástroj Komunikace se zákazníky Image Vztahy v regionu Zaměstnanci Potencionální zaměstnanci Příležitost pro generování dodatečných příjmů Benefity pro region, komunitu Podpora ekonomiky Zaměstnanost Potenciál pro neturistická města Změna image Werkstourismus · Visites d 'enterprises · Betriebsbesichtigungen
Industriální cestovní ruch funguje!!
Jak si stojíme? SpolečnostZemě a místoProduktPočet návštěvníkůSlužby Ferrari MuseoMaranello, ItálieAuta (2008)Museum a prohlídky závodu Jack Daniels DistillaryTennessee, USAWhiskey Prohlídky města a závodu Roquefort SociétéRoquefort, FrancieSýry Prohlídky s ochutnávkou Old Jameson DistillaryDublin, IrskoWhiskey (2011)Pouze expozice s ochutnávkou Plzeňský Prazdroj VisitPlzeň, ČRPivo (2012) 7 prohlídkových tras s průvodcem, prohlídky provozu pivovarů Cadbury WorldBirmingham, UKČokoláda (2012) Interaktivní expozice s návštěvou provozu BMW worldMunich, NěmeckoAuta2,3 mil (2010) BMW world, museum a prohlídky výroby Volkswagen autostadtWolfsburg, NěmeckoAuta2,3 mil (2012) Návštěvnické centrum a autopavilony
Naše zapojení Popularizujeme odvětví Zvyšujeme povědomí Aktivně hledáme partnery – Technotrasa, Evropské hlavní město kultury Plzeň 2015, atd. Zapojujeme se do aktivit města, kraje, ČR i EU – European Route of Industrial Heritage Hledáme spojení s akademickou sférou Společně s Vámi hledáme platformu..
Děkuji za pozornost