IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: III/2-1/10 VZORY PODSTATNÝCH JMEN- PROCVIČOVÁNÍ 1 Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace, Komenského 540, Kynšperk nad Ohří, Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: Poznáváme sebe a svět, chceme poznat více Autorem materiálu a všech jeho částí, pokud není uvedeno jinak, je Mgr. Margita Malá. Dostupné z financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Základní školou v Kynšperku nad Ohří.
2 Typ interakce Aktivita Anotace Materiál slouží k procvičování pravopisu koncovek podstatných jmen. Kvíz obsahuje 16 otázek. U každé odpovědi je správnost navolena na ťuknutí na danou z možností. Očekávaný výstupDodržuje pravopis i/y na základě znalosti. Speciální vzdělávací potřebyŽádné Klíčová slova Vzor, podstatné jméno Druh učebního materiálu Prezentace PowerPoint 2007 Stupeň základního vzdělávání První stupeň Cílová skupina Žák Typická věková kategorie/ročník let / 5. Vzory podstatných jmen - procvičování
3 Vytvořeno dne Ověřeno dne KýmMgr. Margitou Malou Ve tříděV. B Zveřejněno Vzory podstatných jmen - procvičování
URČI VZOR: v mrkv__ 4 b) v růži a) v písni c) v kosti
URČI VZOR: 5 b) na stavení a) na moři c) na stroji na našem pol__
URČI VZOR: dám to psov__ 6 b) mužovi a) předsedovi c) pánovi
URČI VZOR: patří mezi šelm__ 7 b) mezi ženy a) mezi kosti c) mezi hrady
URČI VZOR: s Francouz__ 8 b) se stroji a) s muži c) s moři
URČI VZOR: holub_ přiletěli 9 b) páni a) muži c) sousedi
URČI VZOR: silnější otřes__ 10 b) městy a) hrady c) stroji
URČI VZOR: v konv__ s vodou 11 b) v růži a) v písni c) v kosti
URČI VZOR: ředitelství škol__ 12 b) ženy a) kosti c) předsedy
URČI VZOR: nadměrné velikost__ 13 b) moři a) kosti c) písni
URČI VZOR: S pohádkovými čaroděj__ 14 b) stroji a) páni c) muži
URČI VZOR: na železnic__ 15 b) moři a) růži c) kosti
URČI VZOR: z čerstvých broskv__ 16 b) růží a) kostí c) písní
URČI VZOR: jdeme na houb__ 17 b) kosti a) hrady c) ženy
URČI VZOR: lovili červ__ 18 b) hrady a) pány c) ženy
URČI VZOR: sladkovodní ryb__ 19 b) í a) y c) i