Prezentace turistické oblasti

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zpracoval: Rastislav Steranka
Advertisements

Představení MAS Zubří země, o. p. s.
Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
Turistická oblast Jeseníky a Euroregion Praděd Konference v Ostravě,
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Setkání informačních center Zlínského kraje Kroměříž
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
Euroregion Bílé-Biele Karpaty Zlín, Prezentace k semináři cestovního ruchu TENTO MIKROPROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKOU UNIÍ, Z PROSTŘEDKŮ.
P REZENTACE MAS K RÁLOVSKÉ STEZKY O. P. S. Cestovní ruch a formy podpory Chotěboř
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Turistická oblast Poodří – Moravské Kravařsko
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
Odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu Oddělení cestovního ruchu
Tématické stezky zaměřené na cestovní ruch Stezka řemesel v Livradois-Forez v oblasti Auvergne.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
TRNKOVÁ STEZKA Představení projektu. Trnková stezka obecně Předmětem projektu je rozvoj a propagace „Trnkové stezky“, specifického turistického produktu,
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Partnerství Moravská brána do Evropy Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje do venkovských oblastí Prezentace 13. května 2010 Vzdělávací.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
Nakladatelství CzechTourism Organizace cestovního ruchu v ČR Plánované aktivity 2012 Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.

Obnova a využití klášterních komplexů Plasy a Kladruby
Setkání informačních center Zlínského kraje Vizovice
PROJEKTY A AKTIVITY MAS ZPRAVODAJ Připravujeme pravidelné vydávání Zpravodaje Zpravodaj bude informačním materiálem o činnosti organizace, o inspirativních.
Program dnešního setkání OPS ( )
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
C estovní ruch na Šluknovsku - co můžeme nabídnout ? Ing. Eva Hamplová MAS Šluknovsko Tolštejn,
POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Stezka technických atraktivit
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
Slezské zemské muzeum Zkušenosti s projekty financovanými ze strukturálních fondů EU Zkušenosti s projekty financovanými ze strukturálních fondů EU 5.
Projekt „Stezka technických atraktivit“ Ing. Richard Žabka.
Školení: vhodné fungování a zapojení nástrojů územních politik Ostrava,Hotel Brioni
Národní síť Místních akčních skupin České republiky, o.s. Litoměřice Ing. Jiří Krist.
Regionální konference v MSK
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
Turistická sezona, cestovní ruch a služby ve Středočeském kraji Ing. Miloš Petera, hejtman Středočeského kraje.
Návrh CHKO Český les Cílená stimulace hospodářského rozvoje území RNDr. Emil Chochole vedoucí Odboru regionálního rozvoje KÚPK Babylon,
Páteřní trasy v Ústeckém kraji - propojování a diferenciace nabídek Ústí nad Labem.
 založeno v r jako sdružení měst a obcí  31 členských obcí + 4 nově přistupující  zajišťuje tzv. DESTINAČNÍ MANAGEMENT turistické oblasti OCR.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
Bečov nad Teplou 23. září Charakteristika města 1399 městská práva V současnosti cca 1000 obyvatel Poloha na spojnici lázeňských měst Karlovy Vary.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Sdružení Český ráj. 2 Projektové záměry Regionální projektové záměry pro období : Marketingové a koordinační aktivity v CR Rozvoj doplňkové infrastruktury.
II. kolo kulatých stolů – SMS ČR MAS Hustopečsko – MěÚ Hustopeče 26. srpna 2015.
Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky
Turistická oblast Poodří – Moravské Kravařsko Bc. Pavlína Ambrosch Kunín.
Greenway Jizera Seminář Greenway Jizera Mladá Boleslav,
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
XI. TURISTICKÉ FÓRUM POLABÍ 22. dubna 2011, Poděbrady.
Poznejte regiony České republiky Středočeský kraj.. přirozené centrum České republiky Střední Čechy jsou místem, kam se dá přijet na návštěvu,
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
12/04/2010 Zámek Loučeň Ing. Pavel Vinohradník Oblast cestovního ruchu v ROP Střední Čechy.
Jana Vavryčuková manažerka
Program rozvoje cestovního ruchu JMK ANALYTICKÁ ČÁST
Prioritní osa 2 Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
turistická oblast v srdci Čech
CCRJM Certifikace DMO TURISTICKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM MĚSTA BRNA, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
RESORT LUHAČOVICE.
„Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země“
Mezinárodní projekt ARTISTIC
Transkript prezentace:

Prezentace turistické oblasti Opavské Slezsko 08.03.2013

Představení turistické oblasti Poloha v rámci Moravskoslezského kraje www.facebook.com/opavskeslezsko

Představení turistické oblasti Okázale krásná příroda, bohatá historie – potenciál cestovního ruchu TO významné kulturně historické bohatství technické (vojenské) památky rozmanitá atraktivní krajina dostatek vhodných lokalit k rekreaci bohaté kulturní tradice www.facebook.com/opavskeslezsko

Představení turistické oblasti TOP atraktivity turistické oblasti město Opava (historické centrum, Slezské zemské muzeum, Slezské divadlo, Městské sady – inline bruslení, areál Stříbrného jezera Hradec nad Moravicí (zámek, festival Hrady.cz) Cyklostezky Údolím Moravice, Slezská magistrála, Prajzská cesta Štěrkovna Hlučín (festival Štěrkovna Open Music) Kružberk (přehrada, Davidův mlýn, sjíždění Moravice) Budišovsko – břidlicová naučná stezka, Muzeum břidlice zachovalé vojenské opevnění Arboretum Nový Dvůr Kravařský odpust Otevírání turistické sezóny www.facebook.com/opavskeslezsko

Destinační management Zastřešující subjekt Statutární město Opava Marketingová strategie Partneři projektu Euroregion Silesia Sdružení obcí Hlučínska MAS Opavsko Město Budišov nad Budišovkou Město Vítkov Obec Otice Obec Slavkov Město Kravaře Akční plán Založení subjektu destinačního managementu www.facebook.com/opavskeslezsko

Aktivity akčního plánu 2012 - 13 I. Management destinace vzájemná komunikace a spolupráce partnerů projektu vtahování dalších subjektů z veřejné i soukromé sféry do problematiky destinačního managementu tvorba základního portfolia pro založení subjektu destinačního managementu příprava založení subjektu destinačního managementu (finanční a personální otázky) www.facebook.com/opavskeslezsko

Aktivity akčního plánu 2012 - 13 II. Marketing destinace jednotný grafický manuál TO newsletter - čtvrtletní zpravodaj TO zaměřený na turistickou i odbornou veřejnost Tipy na výlety – turistický propagační materiál webové stránky www.opavske-slezsko.cz komunikace přes sociální sítě společná prezentace s MSK Presstrip „Ochutnejte poznání Opavského Slezska“ www.facebook.com/opavskeslezsko

Aktivity akčního plánu 2012 - 13 III. Produkt cestovního ruchu OTEVÍRÁNÍ TURISTICKÉ SEZÓNY V OPAVSKÉM SLEZSKU 2013 1. společná akce několika desítek partnerů TO z veřejné i soukromé sféry cílová skupina – obyvatelé TO (hlavní motiv akce: Poznejte svůj domov) mediální kampaň k akci má zároveň za cíl posílit značku Turistická oblast Opavské Slezsko www.facebook.com/opavskeslezsko

Nová výzva Akční plán 2013 - 2014 www.facebook.com/opavskeslezsko tvorba navazujícího akčního plánu založení subjektu destinačního managementu tvorba produktů cestovního ruchu cílený marketing v návaznosti na turistické produkty www.facebook.com/opavskeslezsko

Děkuji za pozornost. www.facebook.com/opavskeslezsko Eva Balarinová vedoucí Městského informačního centra Opava koordinace projektu destinačního managementu tel.: +420 731 144 901 email: eva.balarinova@opava-city.cz www.facebook.com/opavskeslezsko