Materiál má žákům pomoci pochopit na základě vlastního úsudku pojmy: - Občanskoprávní vztah - Účastník právního vztahu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Týden Karolínky Tejkalové
Advertisements

 ZAČÍT HRU ZAČÍT HRU.  VYČISTIT ZUBY VYČISTIT ZUBY  NA PC NA PC.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_599_5TR_CJ Autor: Mgr. Leona Szabó 1.
VY_32_INOVACE_ 01_ Lidé a čas
Lekce 7.
Název: Jak správně psát VY_32_inovace_VT5_04 Oblast: Výpočetní technika Stručná anotace: Popis psaní jednoduchého dokumentu. Jak vytvářet odstavce. Výběr.
V pondělí v 1hodinu mám kroužek s p.uč. Najmanovou a pak mám dramaták s paní učitelkou Machalovou. Pak j du ven bobovat.
Týden Denisy Pechové. V pondělí chodím s Taigym a Jejminou na procházky do parku a do lesa.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Martina Daňková Zpracováno:5.12.
Konverzace Máte psa nebo k očku?. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Budí mě ten nový mobil od Vodafonu za 1Kč. Je to tedy v mých rukou, jestli vstanu nebo ne.
Budí mě ten nový mobil od Vodafonu za 1Kč. Je to tedy v mých rukou, jestli vstanu nebo ne.
Věra Boháčová, DiS. nutriční terapeutka Poradenské centrum Výživa dětí
Den bez aut Jak to začalo… Dne jsme si v ZŠ Masarykova připomněli, že ne vždy se do zaměstnání, školy či kamkoliv jinam musí.
Mateřská škola u Bílého králíka, s.r.o., Žizníkov, Česká Lípa Tradice a slavnosti ve škole i v přírodě PODZIM MgA. Ivana Honsnejmanová.
Lidé a čas 3. ročník Autorem materiálu je Miroslava Šafránková
ŠKOLNÍ VÝLET C1.A.
NEGACE SLOŽENÝCH VÝROKŮ - cvičení
Olla jmenuji se Olla, ale říkají mi Čirunka taaakhle malinká jsem byla když si mě přivezli.
Právní vztahy Pavel Šuranský. Nežijeme na pustém ostrově.
Rodičovská schůzka 25. dubna 2013.
Délka trvání: 2 roky (4 semestry) Charakteristika kurzu: kombinace kontaktní výuky a samostudia.
 Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
SLOVESA soutěž řad – 4. třída
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
… aneb život podle reklamy. Zapni si zvuk !!!
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace DENNÍ REŽIM Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU-
Conjugating Verbs Make sentences out of the following word groups. Omit personal pronouns. Use only the present tense. Vzor: /překládat/ vaši hru. (já)
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_579_VyOv6 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Předmět: Výchova k občanství.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Ráno, celý den Ref: Ráno, celý den, andělé nade mnou bdí, můj Pane, ráno, celý den, andělé nade mnou bdí. 1. Když probouzím se v nový den, andělé nade.
Hurá do školy Michal Caska Je sedm hodin ráno Jdeš do školy Vezmeš si věci a jdeš.
MASARYKOVO GYMNÁZIUM VSETÍN
Zdravý Životní Styl Michal Burda.
Present simple Přítomný čas prostý. Probíhá opakovaně, často, vždycky, nikdy, obvykle, zřídka…. On Saturday, at five o´clock, on my birthday, every day,
Anotace: Žák si osvojí pojmy bydliště a rodiště. Každý z žáků představí místo svého bydliště (nakreslí a zakroužkuje, jaké instituce se v místě nachází).
Plán trasy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Zdravý životní styl Libor Štrohalm.
S Olgou hodinu za hodinou Mgr. Renata Nogolová Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Renata Nogolová. Autor obrázků Tomasz.
VY_22_ INOVACE_ 07_ ANGLICKÝ JAZYK 5 Základní škola a Mateřská škola, Potštejn, okres Rychnov nad Kněžnou MY DAY Autor: Mgr.Renata Viktorinová.
Základní škola a Mateřská škola Choustník, okres Tábor VY_32_Inovace_10B_daily routine.
Vlasta Faktorová rozená Daňková ze Sedlčan Zpracovaly Veronika Macháčová a Kateřina Cihelková Sedlčany 2015.
Vyjádření příčiny a důsledku. Příčina (spojka PROTOŽE) Petr byl sám doma, protože jeho rodiče šli do divadla. Proč byl Petr sám doma? Protože jeho rodiče.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Konstantinovy Lázně, okres Tachov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Alena Kaĺavská NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_The verbs TEMA:
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková.
ZKOUMÁME ČAS, TEPLOTA Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
HODINY VY_32_Inovace_17VA-2 Vypracovala : Mgr. Alena Vaňková ZŠ a MŠ Nedašov, příspěvková organizace.
1.
Věra Boháčová, DiS. nutriční terapeutka Poradenské centrum Výživa dětí
Sada 1 MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 1 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Základní škola Havlíčkův Brod, Štáflova 2004
Český svaz žen Štoky pořádá
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Čeština: 7. lekce Czech language: 7th lesson
ANGLICKÝ JAZYK – 7. ROČNÍK
Pocházíš z chudé rodiny, nemáte dostatek peněz na jídlo a je potřeba abys pravidelně pomáhal/a matce vydělávat peníze. Pocházíš ze striktně náboženské.
Režim dne I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
VY_32_Inovace_ Části dne, čas Člověk a jeho svět 2.ročník
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
JIHOMORAVSKÝ KRAJ – PRŮMĚRNÁ RYCHLOST
Numerals 0 nula 1 jeden, jedna, jedno 11 jedenáct
Dublin, Irsko – CZ01-KA Dagmar Tyščenková.
Potraviny a výživa 2. ročník – kuchař, číšník, servírka
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název: VY_52_INOVACE_PRV_01   Škola: ZŠ a MŠ Chraštice, Chraštice 44
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření únor 2012 Ročník
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Transkript prezentace:

Materiál má žákům pomoci pochopit na základě vlastního úsudku pojmy: - Občanskoprávní vztah - Účastník právního vztahu

 Vstávám, protože mě budí mamka.  Čistím si zuby.  Snídám.  Jedu autobusem do školy.  Učím se.  Jdu domů sám/sama pěšky.  Jsem na internetu.  Píšu úkoly.  Jdu spát.

 Vstávám, protože mě budí mamka.  Čistím si zuby.  Snídám.  Jedu autobusem do školy.  Učím se.  Jdu domů sám/sama pěšky.  Jsem na internetu.  Píšu úkoly.  Jdu spát.

 Vstávám, protože mě budí mamka.  Snídám.  Jedu autobusem do školy.  Učím se.  Píšu úkoly.  Jdu spát.

 Vstávám, protože mě budí mamka. JÁ - MATKA  Snídám. JÁ – RODIČE (peníze na potraviny, příprava snídaně)  Jedu autobusem do školy. JÁ - ČSAD  Učím se. JÁ – STÁT  Píšu úkoly. JÁ – STÁT/RODIČE  Jdu spát. JÁ - RODIČE