Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. ročník oboru Kadeřník a Kuchař - číšník Třídění a řazení dat pomocí tabulkového procesoru
Učební obor: Kadeřník a Kuchař - číšník Ročník: 3 Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Obsah 1.Průvodce tvorbou grafu 2.Typy grafů 3.Změna typu 4.Popisky dat 5.Legenda 6.Úprava legendy 7.Pracovní list
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Řazení dat použijeme v případě, že chceme seřadit data buď podle abecedy, nebo podle velikosti. Původní tabulkaSeřazení podle věku 1. Řazení dat
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Postup: myší zvolíme oblast, kterou budeme seřazovat podle určitého klíče v záložce Data zvolíme „Seřadit“ z nabídky „Seřadit“ vybere klíč pro řazení 1. Řazení dat
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Třídění dat použijeme v případě, že chceme zobrazit pouze hodnoty odpovídající nějaké podmínce. Původní tabulka Pouze děti do 8 let věku 2. Třídění dat
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Postup : myší zvolíme oblast, kterou budeme seřazovat podle určitého klíče v záložce Data zvolíme „Filtr“ z nabídky vybereme klíč pro řazení 2. Třídění dat
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK V případě, že potřebujeme seřadit jednu řadu nezávisle na ostatních, můžeme použít „jednoduché seřazení“. Setřídění jmen podle abecedyTabulka se snaží zachovat propojení informací 3. Jednoduché seřazení
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Původní tabulka Setříděná pouze jména 3. Jednoduché seřazení
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Vytvoř tabulku dle zadání. Následující řešení vytvoř vždy na novém listu, který pojmenuješ podle řešeného úkolu. Seřaď děti od nejmladšího po nejstarší. Seřaďte děti podle abecedy. Zobrazte děti ve věku 8 let. Zobrazte děti do 13 let včetně. Zobrazte děti nad 10 let. Výsledek ulož do souboru a odešli. 4. Pracovní list