Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/02.0012 GG OP VK 3. ročník oboru Kadeřník a Kuchař - číšník Třídění a řazení dat pomocí tabulkového procesoru.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
F ORMULÁŘE V A CCESSU. K ČEMU JSOU FORMULÁŘE UŽITEČNÉ Formuláře slouží především k jednoduchému způsobu zobrazení a úpravě dat. Je možne zobrazovat hodnoty.
Advertisements

Informační a komunikační technologie Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 2.7 Obrázky Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník Ročník:
X EXEL.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3D grafika 3. ročník oboru Kadeřník a Kuchař-číšník.
Ovládací panely Hodiny, jazyk a oblast.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Textový procesor Open Office, Writer VLOŽENÍ OBRÁZKU, ÚPRAVA OBRÁZKU
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Prezentační programy 3. ročník oboru Sociální péče Grafy v Powerpointu.
Databáze Sestavy.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
2D grafika Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. ročník oboru Kadeřník a Kuchař - číšník.
Hromadná korespondence
Grafy v Excelu.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Studijní obor:Sociální péče Ročník: 1 Informační a komunikační technologie pro 1. ročník studijního.
Google formuláře.
17.Tabulkový procesor (filtrování a řazení dat, formuláře, podmínky a podmíněné formátování, export a import dat) Barbora Skoumalová 4.A.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Třídění a řazení dat Studijní obor: Sociální činnost Ročník: 2.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT35.20 Téma: Excel Číslo projektu:
Tabulkový procesor (spreadsheet) program zpracovávající tabulku informací umožňuje zapisovat čísla a krátké texty do tabulek a pak tyto zapsané údaje zpracovat.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Referát č. 17 Tabulkový procesor
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Studijní obor: Sociální činnost Ročník: 2 Formát buňky.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Studijní obor: Sociální činnost Ročník: 2 Vzorce.
Sociální zabezpečení 3. ročník Studijní obor: Sociální činnost Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK.
JAK NA DATABÁZOVÉ FUNKCE Linda Lahodná 4. B POKRAČUJ KLIKNUTÍM>>>
EXCEL ŘAZENÍ DAT ING. BOHUSLAVA VITEKEROVÁ IKT MS Office
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Poštovní klient 3. ročník oboru Sociální péče.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Sociální zabezpečení 3. ročník Studijní obor: Sociální činnost Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_14.
Struktura kriminality v roce 2000 Kriminalita je součástí každé společnosti a v posledním desetiletí zaznamenáváme nárůst většiny forem trestné činnosti.
Informační a komunikační technologie Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník Ročník: Styly.
Grafy v tabulkovém procesoru Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. ročník oboru Kadeřník a Kuchař - číšník.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Kontakty, kalendář a úkoly 3. ročník oboru Sociální péče MS Outlook.
Použití dotazu jako zdroje dat pro pohled Iva Kraicigerová, 4Y2.
Univerzita třetího věku kurz Pokročilý Tabulkový procesor 3.
Tabulkový procesor. Tabulkový procesor pokročilé funkce filtrování a řazení dat formuláře podmínky a podmíněné formátování export a import dat.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
MS Excel 2 Martin Kotlík Brno, 20. ledna 2015 Obsah předchozího semináře 1 1.Popis programu Excel 2.Základní dovednosti 3.Typy vkládaných dat 4.Formát.
Grafy v Excelu.
Informační a komunikační technologie PDF Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Studijní obor: Sociální péče Ročník: 4.
Informační a komunikační technologie Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 2. Textové procesory Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník.
Informační a komunikační technologie 1.3 Nastavení počítače Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník.
Tabulkový procesor MS EXCEL III. TVORBA GRAFŮ, SEZNAMY, FILTROVÁNÍ DAT Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová.
Univerzita třetího věku kurz Pokročilý Tabulkový procesor 2.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Poštovní klient 3. ročník oboru Sociální péče Nový .
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Informační a komunikační technologie 1.8 Nastavení počítačové sítě Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Učební obor: Kadeřník,
Vzorce v tabulkovém procesoru Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. ročník oboru Kadeřník a Kuchař - číšník.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. Tabulkové procesory Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník Ročník: 2.
VY_32_INOVACE_A3-11 TABULKOVÝ PROCESOR - EXCEL AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: LISTOPAD 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU ÚVOD DO PRÁCE.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Prezentační programy 3. ročník oboru Sociální péče Motivy v Powerpointu.
ACCESS TVORBA TABULEK, CVIČENÍ - 06 Ing. Jana Horáková IKT MS Office
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník Ročník: Internetová stránka.
Výuka databází v tabulkovém procesoru Martin Kubát.
Grafy Studijní obor: Sociální činnost Ročník: 2 Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Studijní obor: Sociální činnost Ročník: 2 Úprava digitální fotografie 2.
Seznamy (databáze) v tabulkových kalkulátorech (Microsoft Office Excel, Open Office Calc, …)
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_S2_12.
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Informatika – Práce s listy
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Transkript prezentace:

Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. ročník oboru Kadeřník a Kuchař - číšník Třídění a řazení dat pomocí tabulkového procesoru

Učební obor: Kadeřník a Kuchař - číšník Ročník: 3 Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Obsah 1.Průvodce tvorbou grafu 2.Typy grafů 3.Změna typu 4.Popisky dat 5.Legenda 6.Úprava legendy 7.Pracovní list

Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Řazení dat použijeme v případě, že chceme seřadit data buď podle abecedy, nebo podle velikosti. Původní tabulkaSeřazení podle věku 1. Řazení dat

Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Postup: myší zvolíme oblast, kterou budeme seřazovat podle určitého klíče v záložce Data zvolíme „Seřadit“ z nabídky „Seřadit“ vybere klíč pro řazení 1. Řazení dat

Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Třídění dat použijeme v případě, že chceme zobrazit pouze hodnoty odpovídající nějaké podmínce. Původní tabulka Pouze děti do 8 let věku 2. Třídění dat

Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Postup : myší zvolíme oblast, kterou budeme seřazovat podle určitého klíče v záložce Data zvolíme „Filtr“ z nabídky vybereme klíč pro řazení 2. Třídění dat

Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK V případě, že potřebujeme seřadit jednu řadu nezávisle na ostatních, můžeme použít „jednoduché seřazení“. Setřídění jmen podle abecedyTabulka se snaží zachovat propojení informací 3. Jednoduché seřazení

Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Původní tabulka Setříděná pouze jména 3. Jednoduché seřazení

Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Vytvoř tabulku dle zadání. Následující řešení vytvoř vždy na novém listu, který pojmenuješ podle řešeného úkolu. Seřaď děti od nejmladšího po nejstarší. Seřaďte děti podle abecedy. Zobrazte děti ve věku 8 let. Zobrazte děti do 13 let včetně. Zobrazte děti nad 10 let. Výsledek ulož do souboru a odešli. 4. Pracovní list