Projekt: Moderní environmentální vzdělávání v přírodě

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Škůdci vinné révy Obaleč mramorovaný Sviluška ovocná Obaleč jednopásý
Advertisements

Houby bez plodnic Mgr. Helena Roubalová
BLANOKŘÍDLÝ Hmyz Mgr. Iva Havlíková ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_334.
Číslo projektu:  CZ.1.07/1.5.00/ Název VM: Škůdci, neznámější druhy
Projekt: Moderní environmentální vzdělávání v přírodě
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Choroby a škůdci ovoce (jádroviny)
Včelařsky významné rostliny ze skupiny zahradnických plodin
Hmyz s proměnou nedokonalou
MSŠZe a VOŠ Opava Projekt: Moderní environmentální vzdělávání v přírodě Kvíz: modul č. 5 „Ovocný sad“ Význam ovoce a zeleniny Z písmensprávných odpovědí.
Ječmen setý (Hordeum vulgare)
Fytopatologie = věda o chorobách rostlin
Projekt: Moderní environmentální vzdělávání v přírodě
Třásněnky říše živočichové kmen členovci třída hmyz podtřída křídlatí
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/
třída: Vřeckovýtrusé houby - vřeckaté
Prvouka – 2. ročník „Podzim v sadu“
Hlízenka ovocná jméno třída.
Okolí lidských sídel Sady a ovocné zahrady
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Ročník: druhý,třetí Téma:Vybrané.
Autor modulu: Ing. Radim Církva
Téma: Vybrané zemědělské plodiny choroby olejnin
Organismy v sadech a ovocných zahradách.
Bezobratlí v sadech a zahradách
Sady a zahrady Přírodopis VY_32_INOVACE_ sada, Př
Škůdci peckovin Puklice švestková Mšice švestková Mšice slívová
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Autor: Vít Lazecký Datum vytvoření: Téma: Určování hub bez plodnic
Téma: Vybrané zemědělské plodiny choroby brambor
CHOROBY LUSKOVIN.
OVOCNÉ STROMY A OVOCE PODPORA PRO VÝUKU
Autorem učebního materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
KŘÍŽOVKA VIRY.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
CHOROBY BRAMBORU.
Ovoce Andy Poláková.
Název školy: Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Hrnkovky náročné na teplotu Schefflera – Šeflera Schefflera arboricola – šeflera stromovitá čeleď: Araliaceae – aralkovité stromový nebo keřový vzrůst.
Důležitou část přírody tvoří stromy a keře. Strom má tyto části:
Tematický okruh: BIOLOGIE ROSTLIN Název učiva: OVOCNÉ STROMY A KEŘE
Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
VY_32_INOVACE_Sib_III_16 Dřeviny
Název školy: Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
autor: Helena Petrůvová název: VY_52_INOVACE_28_PRVOUKA_OVOCNÉ STROMY
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
OVOCNÉ STROMY A OVOCE PODPORA PRO VÝUKU
Choroby hrnkovek okrasných listem
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Škůdci hrnkovek okrasných listem
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
05 Květiny a stromy na jaře
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Ovoce, ovocné stromy, keře VY_32_INOVACE_16
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
CHOROBY LUSKOVIN.
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
. VY_32_INOVACE_04-30 Ročník: VI. ročník Vzdělávací oblast:
třída: Vřeckovýtrusé houby - vřeckaté
Transkript prezentace:

Projekt: Moderní environmentální vzdělávání v přírodě Kvíz: modul č. 5 „Ovocný sad“ Choroby a škůdci ovocných rostlin – poznáte je? (najdete na ovoci v naší expozici)

Nejvážnější choroba broskvoní, která se projevuje červenáním, kroucením a později opadem listů se nazývá: a) svinutka b) kadeřavost c) mozaika

Nejvážnější choroba broskvoní, která se projevuje červenáním, kroucením a později opadem listů se nazývá: a) svinutka b) kadeřavost c) mozaika

Choroba jabloní, projevující se hnědočernými praskajícími skvrnami plodů se nazývá: a) pihovitost b) strupovitost c) padlí

Choroba jabloní, projevující se hnědočernými praskajícími skvrnami plodů se nazývá: a) pihovitost b) strupovitost c) padlí

Množství šedohnědých výtrusů na plodech, hnědnutí a sesychání plodů jsou typickým příznakem houbové choroby: a) spály b) rzi c) moniliové hniloby

Množství šedohnědých výtrusů na plodech, hnědnutí a sesychání plodů jsou typickým příznakem houbové choroby: a) spály b) rzi c) moniliové hniloby

Světle až žlutozelené skvrny na listech švestky jsou příznakem velmi vážného onemocnění, které se nazývá: a) šárka b) rakovina c) moniliový úžeh

Světle až žlutozelené skvrny na listech švestky jsou příznakem velmi vážného onemocnění, které se nazývá: a) šárka b) rakovina c) moniliový úžeh

Listy ovocných rostlin se kroutí, jsou polepené a najdete na nich bílé, čárkovité, 2 – 3 mm dlouhé sající škůdce. Jedná se o : a) mšice b) molice c) třásněnky

Listy ovocných rostlin se kroutí, jsou polepené a najdete na nich bílé, čárkovité, 2 – 3 mm dlouhé sající škůdce. Jedná se o : a) mšice b) molice c) třásněnky

Na plodech angreštu se tvoří šedohnědé plstěné povlaky, které se rychle šíří. Tato velmi závažná choroba se nazývá: a) americké padlí b) septorióza c) plíseň

Na plodech angreštu se tvoří šedohnědé plstěné povlaky, které se rychle šíří. Tato velmi závažná choroba se nazývá: a) americké padlí b) septorióza c) plíseň

Nejvíce se vyskytující savý hmyz na listech ovocných rostlin, který nejenom saje, ale také přenáší závažné choroby rostlin je: a) obaleč b) pilatka c) mšice

Nejvíce se vyskytující savý hmyz na listech ovocných rostlin, který nejenom saje, ale také přenáší závažné choroby rostlin je: a) obaleč b) pilatka c) mšice

Na plodech ořešáku se vyskytují vodnaté skvrny, které se rychle zvětšují, propadají a hnědnou. Jedná se o: a) bakteriální skvrnitost b) virovou skvrnitost c) houbovou skvrnitost

Na plodech ořešáku se vyskytují vodnaté skvrny, které se rychle zvětšují, propadají a hnědnou. Jedná se o: a) bakteriální skvrnitost b) virovou skvrnitost c) houbovou skvrnitost

Na kmeni třešní se v oblasti poranění nebo mrazové trhliny objevuje lepkavá hmota, která obaluje ránu. Jedná se o: a) klejotok b) puklici c) moniliový úžeh

Na kmeni třešní se v oblasti poranění nebo mrazové trhliny objevuje lepkavá hmota, která obaluje ránu. Jedná se o: a) klejotok b) puklici c) moniliový úžeh

Pokud jste test úspěšně zvládli, můžete se vydat expozicí č Pokud jste test úspěšně zvládli, můžete se vydat expozicí č. 5 – Ovocný sad a vyobrazené choroby a škůdce vyhledat.