Téma:Marketingová reklama pomocí Corelu Draw Vypracovala: Ing. Jana Wasserbauerová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_04_01 Autor: Mgr. Ivana Matyášková
Advertisements

Inovace předmětu Grafika na PC
Grafické programy Zoner: využití na ZŠ
Počítačová grafika Nám umožňuje:
Počítačová grafika.
Zoner Callisto 4 II. Pracovní prostředí editoru Úpravy objektů Křivky Text Vkládání obrázku Barevná výplň VY_32_INOVACE_60_Zoner_Callisto4_II.
Plakát – kreativa 1 - barva VY_32_INOVACE_Mul4r0103Mgr. Jiří Mlnařík.
1. Seznámení 2. Objekty a nástroje
VY_32_INOVACE_E3-13 KRESLÍME RASTROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: ZÁŘÍ 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY RASTOVOU.
Zoner Callisto.
Základy práce v aplikaci Adobe Illustrator 1. část
Téma: CorelDRAW - Textové objekty - 7. díl
Počítačová grafika (základy práce ve vektorovém kreslicím programu)
Miloslav Mazanec © 2013 Počítačová grafika.
COREL DRAW - 2 PRÁCE S OBJEKTY
Tvorba - PREZENTACE Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/4.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
Jaroslava Geletičová, Celostátní seminář SOČ, Brno
Grafika a digitální fotografie
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen v projektu Pořadové.
Rudolf Pečinka, 4.C.  Obor informatiky používající počítače k:  Vytvoření umělých grafických objektů  Úpravě zobrazitelných a prostorových informací.
Základní pojmy Grafiky
Téma: Využití Corelu v Marketingu Vypracoval/a: Ing. Jana Wasserbauerová.
Kreslíme rastrovou grafikou I. v programu MALOVÁNÍ
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dagmar Vítková Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Téma: Vektorizace obrázků -10. díl
Počítačová grafika a prezentace 1 Radek Pinc
Úvod do počítačové grafiky
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Počítačová grafika - teorie Autor:
GRAFIKA.
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.14/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
Grafika a digitální fotografie Volitelný modul úrovně P díl č. 1.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – objekty Autor: Mgr. Vojtěch.
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen v projektu Pořadové.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
VY_32_INOVACE_E3-07 KRESLÍME VEKTOROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: SRPEN 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY VEKTOROVOU.
Počítačová grafika a prezentace
Tomáš Veselý, Lukáš Ratkovský, Luboš Rauer.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Téma: Úvod do Corelu Photo Paint -11. díl
G IMP. Gimp je bitmapový grafický editor s částečnou podporou vektorové grafiky Lze s ním vytvářet grafiku pro web, upravovat fotografie Čeští uživatelé.
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen v projektu Pořadové.
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen v projektu Pořadové.
Jak vyučovat grafiku ? Předně si položme otázku Proč vyučovat grafiku ? Důvodů je několik: 1.Využití v praxi 2.Snadná motivace žáků 3.Vhodná aplikace projektového.
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen v projektu Pořadové.
Kreslíme vektorovou grafiku (1) v programu Zoner Callisto
Martina Braunerová.  obrázek je složen ze základních geometrických tvarů (body, přímky, křivky, mnohoúhelníky)  je možné libovolné zmenšování či zvětšování.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Vektorová grafika (11). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Grafické systémy II. Ing. Tomáš Neumann Interní doktorand kat. 340 Vizualizace, tvorba animací.
Grafické formáty Mgr. Petra Toboříková. Barevná hloubka barevné odstíny jsou dány kombinací barev barevná hloubka = určuje kolik bitů je potřeba k popisu.
Corel DRAW Úloha 3 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Corel PHOTO-PAINT Úloha 1 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
CorelDRAW – práce s textem (16). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro.
Corel DRAW Úloha 4 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Vektorové tutoriály Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Prezentace Powerpoint 1 Prezentace vznikla v rámci projektu Škola 21. století, reg. číslo: CZ.1.07/1.3.06/ , který realizuje ZŠ a MŠ Lomnice nad.
CorelDRAW – vizitka (20). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Grafické editory Číslo DUM: III/2/VT/2/3/52 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy
Grafické programy - opakování
Digitální učební materiál
Vektorová grafika Corel Draw a jeho využití v dopravě
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
GRAFIKA.
Převod objektů mezi formáty
CorelDRAW Úloha 4 Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
Počítačová grafika Mgr. Petra Toboříková.
Počítačová grafika.
Transkript prezentace:

Téma:Marketingová reklama pomocí Corelu Draw Vypracovala: Ing. Jana Wasserbauerová

Marketing Za posledních dvacet let není problém vyrobit výrobek, ale prodat jej. Pro tento účel byla vytvořena celá řada podpůrných nástrojů, které zkoumají potřeby zákazníka, snaží se je uspokojit. V poslední době mezi spotřebiteli ať již výrobků tak služeb jsou velmi oblíbené dárkové poukazy.

Dárkový poukaz V praxi rozlišujeme dva druhy dárkových poukazů: –Poukaz na určitou hodnotu (částku), za kterou si majitel poukazu může nakoupit zboží v dané prodejně nebo určitého výrobce, či nakoupit služby podle svého vlastního výběru/potřeby. –Poukaz na určitý výrobek či službu, kdy majitel si zvolí termín nákupu či realizace dané služby.

Vytváření dárkového poukazu Výborným nástrojem pro tvorbu reklamních plakátů, vizitek či dárkových poukazů je grafický software, který pracuje, jak s rastrovou tak s vektorovou grafikou. Corel Draw je profesionální program určený pro tvorbu reklamy.

Úkol: Vytvořte v Corelu Draw dárkový poukaz, který bude obsahovat následující údaje: – vánoční dárkový poukaz pro dvě osoby pro vstup do privátní sauny – termín v období vánočních prázdnin po dohodě na telefonním čísle: xxx xxx xxx – číslo poukazu: 1001 Formát poukazu: -A4 -Barevná paleta CMYK -Rozlišení min. 300 DPI

Postup 1. Nejprve nastavíme v Corelu Draw formát stránky, velikost, orientaci papíru, barevný režim, rozlišení.

Vytvoříme pozadí pomocí nástroje obdélníku, které vyplníme nástrojem Výplň. Výplň volíme vždy podle účelu dárkového poukazu.

Nyní napíšeme text, který chceme mít na dárkovém poukazu. Na ukázce je vidět možnost přichycení textu ke křivce.