Brand identity & positioning Styl a tón komunikace – konkurenční kontext * Tefal - naparovaci zehlicky, nadobi Ingenio nebo panve (neprilnavost povrchu), friteza ActiFry, parni hrnce 12 mio * Moulinex - pekarna na chleba * Krups - Nescafe Dolce Gusto (plati ale Nestle) 26 mio * Rowenta - zehlicky na vlasy, Brush Activ (horkovzdusny kartac) a Lissima (fen a narovnavac vlasu v jednom) 16 mio Zelmer - imageovou kampan komunikujici kvalitu produktu, 24 mio * Philips - zameruje se na personal care, hlavne panske holeni, dale epilatory, obcas zehlicky * Braun - to same co Philips, plus obcas na tycove mixery * Kenwood - print na kuchynske roboty * DeLonghi - print na espressa SEB - krups English summary: contents 1
Brand identity & positioning Styl a tón komunikace – konkurenční kontext Zlepšovat kvalitu života spotřebitelů pomocí řady INOVATIVNÍCH výrobků a služeb, které jim nabízí jednoduchost, potěšení a pocit pohody. Žít dobře díky elegantním řešením, která zútulní domov. Jíst dobře díky výrobkům vytvořeným pro kvalitní a zdravé vaření. Cítit se dobře díky řadě výrobků, které zákazníkům umožňují pečovat o sebe i svůj domov. ŠPIČKOVY POMĚR KVALITY A CENY PHILIPS We empower people to BENEFIT FROM INNOVATIONS by delivering on our brand promise of “sense and simplicity”. This brand promise encapsulates our commitment to deliver solutions that are advanced, easy to use, and designed around the needs of all our users. English summary: contents 2
Styl a tón – brand differentiation 3
Profil ETA 2010-2012 – Brand Positioning Proč ETA? Customer Promise Pro koho je ETA? Hard sell, dárky, sales incentives, vystavení, předvádění ... Pro jaké příležitosti je ETA? Proti jakým bojovníkům jde ETA? 4
Profil ETA 2010-2012 – Brand Positioning Značka, kvalita, dlouhodobá komunikace, web, ETA klub, design, 5
Profil ETA 2010-2012 – Brand Positioning Komunikační „look and feel“ konzistentní a „in-line“ se značkou 6
Brand identity & positioning Styl a tón komunikace – exekuce Outline Briefu pro tendr na reklamní agenturu - Část jednotný styl Na základě definice cílové skupiny a Brand Values vytvořit: Jednotný template pro formát komunikace ATL (TV sponzoring, print, out-of-home) BTL (letáky, to-the-home) POSM On-line reklama Firemní formální prezentace (formát ppt) Interní newsletter (formát xy) Rozšiřitelný na další komunikačný kanály do budoucna (Katalog) Barevná škála pro použití v komunikaci Pastelové barvy KOMPATIBILNÍ s ETA oranžovou Použít dětsky hravou paletu a obohatit ji o dospelou sofistikovanost Cíl: Najít silný brandigový prvek nevázaný na logo English summary: contents Komunikace: Promo – hard –sell Promo (celebrita + hard –sell) Brand (celebrita + produkt launch) Brand (celebrita + produkt portfolio) Brand (TV sponzoring animovaný bez natáčení, TV sponzoring včetně natáčení) 7