Brand identity & positioning

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Advertisements

Propagace ve firmách Zlínského kraje – FINCLUB plus, a.s.
Služby jako fenomén dnešní doby. Úloha služeb Rozvoj terciéru Podniky obohacují svou nabídku o doprovodné služby Servis je něco více než jen dodávka Společnost.
Mobilní display kampaně
NÁRODNÍ ZNAČKA KVALITY KLASA Informace o výsledcích kampaně v letech
Michal Neuwirth Partner Technical Readiness Microsoft s.r.o.
DIREKT MARKETING - ÚVOD - Marek Matějka. Struktura čtyř P.
SCIENTIX - online komunita pro vzdělávání v oblasti STEM The work presented in this document is supported by the European Commission’s FP7 programme –
Počítačová.
Změníme Váš úhel pohledu 360°advertising. Umístit reklamu je důležité Děláte svoji práci dobře, možná dokonce skvěle ! Ale ví to o Vás Vaši potenciální.
Nové razítko pro velké zakázky razítko s otiskem Printy 4911, 4912 a 4913 za cenu, kterou znáte…
Cisco Confidential © 2010 Cisco and/or its affiliates. All rights reserved. 1 Cisco Services Zbynek Pakandl / / comm
Aktivita č.2: Podnikání a právo
RACIONÁLNÍ / FUNKČNÍ ELEMENT Respektování technické úrovně (kvalita / nabídka funkcionalit výrobků této značky odpovídá mým potřebám) Zalíbení Značka je.
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_03_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
1 JD Advantage. 2 Čeho chceme dosáhnout ? Strategií JD EMA je stát se jednoznačným lídrem na trhu profesionálního čištění a hygieny JD Advantage.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
9.Komunikace.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Firemní kultura a úspěch firmy Ing. Martin Málek finanční ředitel
MARKETINGOVÝ MIX.
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
Návrh designu obalů pro značku ETA , PRESTIGE Management pro ETA.
Strategie značky a komunikace
 Dealers Days - 3x meeting with Eta costumers  New design – Eta with new face (POS, cataloug, shelfs) 1.
Chytrá řešení s omezenými rozpočty
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_04_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Korporátní, produktové, prodejně-taktické, brandové zprávy... Kdy pro koho a jak? Message Mix.
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
AC SPARTA PRAHA. Tournament of companies Fotbalový turnaj firem  Fotbalový turnaj na Strahově  Pořadatel: AC Sparta Praha  Místo: PRE Tréninkové centrum.
Podklady pro akvizici Lybar a Biolit - Marketing.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Reklamní agentura Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Produktová prezentace 08/2007 Tork is an SCA brand Produktová prezentace - ubrousky.
MIND THE GAP Transformace globální komunikační strategie do lokálního prostředí Libor Kytýr – Corporate Affairs Communication Manager, Tesco.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
TALENT MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ EQUINOX EUROPE, Ltd., Ludmila Šimková, Sales Manager.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Smart board Tomáš Plaček, Jan Kovařík, Daniel Šulc.
Jakub Kvaček Segment Manager – Breadth Microsoft Česká republika
Podpora prodeje Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
„ASUS 100% záruka spolehlivosti“
Návrh komunikační strategie pro krémy
Vítejte na Marketingu.
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE V EU. AIDA + informovat, přesvědčit, stimulovat komunikace v mezinárodním prostředí: jazykové bariéry kulturní bariéry/rozdíly.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Mediální plán.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
FIREMNÍ SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST SKUPINY ČEZ 5. prosince 2014 JUDr. Michaela Chaloupková, M B A člen představenstva ČEZ, a. s.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU.
29/09/ Český reklamní rybník aneb Jak to u funguje? Pavel Marek MU ESF
DIRECT MARKETING POSÍLENÍ ZNAČKY NA ZAHRANIČNÍM TRHU MIROSLAV NEČAS.
© ABB Group November 15, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Steinerová, ABB s.r.o., Workshop,
GE - Vyšší kvalita výuky
Pracovní listy ke školení
Tvorba marketingového mixu
Dopady a efekty dobře zvládnutého brandu People Management Forum 2016
Vítejte na Marketingu.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Atraktivní zaměstnavatel
Talent marketingových komunikací
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Marketingové strategie
Historie marketingu
Pracovní listy k workshopu
Transkript prezentace:

Brand identity & positioning Styl a tón komunikace – konkurenční kontext * Tefal - naparovaci zehlicky, nadobi Ingenio nebo panve (neprilnavost povrchu), friteza ActiFry, parni hrnce 12 mio         * Moulinex - pekarna na chleba         * Krups - Nescafe Dolce Gusto (plati ale Nestle) 26 mio         * Rowenta - zehlicky na vlasy, Brush Activ (horkovzdusny kartac) a Lissima (fen a narovnavac vlasu v jednom) 16 mio Zelmer - imageovou kampan komunikujici kvalitu produktu, 24 mio * Philips - zameruje se na personal care, hlavne panske holeni, dale epilatory, obcas zehlicky     * Braun - to same co Philips, plus obcas na tycove mixery     * Kenwood - print na kuchynske roboty     * DeLonghi - print na espressa SEB - krups English summary: contents 1

Brand identity & positioning Styl a tón komunikace – konkurenční kontext Zlepšovat kvalitu života spotřebitelů pomocí řady INOVATIVNÍCH výrobků a služeb, které jim nabízí jednoduchost, potěšení a pocit pohody. Žít dobře díky elegantním řešením, která zútulní domov. Jíst dobře díky výrobkům vytvořeným pro kvalitní a zdravé vaření. Cítit se dobře díky řadě výrobků, které zákazníkům umožňují pečovat o sebe i svůj domov. ŠPIČKOVY POMĚR KVALITY A CENY PHILIPS We empower people to BENEFIT FROM INNOVATIONS by delivering on our brand promise of “sense and simplicity”. This brand promise encapsulates our commitment to deliver solutions that are advanced, easy to use, and designed around the needs of all our users. English summary: contents 2

Styl a tón – brand differentiation 3

Profil ETA 2010-2012 – Brand Positioning Proč ETA? Customer Promise Pro koho je ETA? Hard sell, dárky, sales incentives, vystavení, předvádění ... Pro jaké příležitosti je ETA? Proti jakým bojovníkům jde ETA? 4

Profil ETA 2010-2012 – Brand Positioning Značka, kvalita, dlouhodobá komunikace, web, ETA klub, design, 5

Profil ETA 2010-2012 – Brand Positioning Komunikační „look and feel“ konzistentní a „in-line“ se značkou 6

Brand identity & positioning Styl a tón komunikace – exekuce Outline Briefu pro tendr na reklamní agenturu - Část jednotný styl Na základě definice cílové skupiny a Brand Values vytvořit: Jednotný template pro formát komunikace ATL (TV sponzoring, print, out-of-home) BTL (letáky, to-the-home) POSM On-line reklama Firemní formální prezentace (formát ppt) Interní newsletter (formát xy) Rozšiřitelný na další komunikačný kanály do budoucna (Katalog) Barevná škála pro použití v komunikaci Pastelové barvy KOMPATIBILNÍ s ETA oranžovou Použít dětsky hravou paletu a obohatit ji o dospelou sofistikovanost Cíl: Najít silný brandigový prvek nevázaný na logo English summary: contents Komunikace: Promo – hard –sell Promo (celebrita + hard –sell) Brand (celebrita + produkt launch) Brand (celebrita + produkt portfolio) Brand (TV sponzoring animovaný bez natáčení, TV sponzoring včetně natáčení) 7