Budoucnost katalogů Tisk, internet nebo něco jiného? Velikost obr. / picture size: 10,28 x 10,8 Prosím dodržujte velikosti vložených obrázkových objektů.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Deník veřejné knihovny na rok 2009 Změny v evidenci činnosti knihoven.
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Zpracování informací a znalostí Další přístupy k vyhledávání textových dokumentů Doc. RNDr. Jan Rauch, CSc. Katedra informačního a znalostního inženýrství.
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
Pavla Chlebounová 3MA381. Webové stránky Internetový obchod Internetová reklama Tištěná propagace.
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Jak se stát miláčkem vyhledávačů
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
SEO pro novou firmu Bartošová Lenka 3MA
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Pravidla publicity projektu
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Internetový obchod v ČR 2005 / 2006 Konference SAEC, , Bratislava Josef Suchánek APEK - Asociace pro elektronickou komerci.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Červen

Nejmenší společný násobek
SEO SEO Optimalizace webových stránek pro vyhledávače Jan Nemrava, KIZI, FIS VŠE
, Elektronické služby knihoven prakticky, Praha Portál STM Lucie Hejná Státní technická knihovna
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
MS PowerPoint Příloha - šablony.
E-knihovna pro knihovníky Seminář E-knihy III, NTK,
Formáty Internetové a mobilní reklamy a její výhody a nevýhody
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
EuPIA Printing Ink Market Statistics Q EuPIA statistika trhu s tiskovými barvami První kvartál roku 2009.
Přednost početních operací
Nové funkce v novém Skliku
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Lucián Piller Intranet HR.
WWW – hypertextový informační systém
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Tribuna českého obchodu TZB
Transkript prezentace:

Budoucnost katalogů Tisk, internet nebo něco jiného? Velikost obr. / picture size: 10,28 x 10,8 Prosím dodržujte velikosti vložených obrázkových objektů vpravo dole. Objekty (logo, multiplatforma, origami) jsou seskupeny a nedají se rozdělit. V šabloně jsou ve 3 velikostech, největší na úvodním snímku, nejmenší v „těle“ prezentace (snímek s bílým pozadím). Zvolené velikosti jsou ideální pro „branding“ prezetnace. Please do keep the size of the picture with branding elements. Použijte „zlatou“ barvu pro název / Pls. use the golden color for the title. (RGB: 237 / 213 / 9)

Historické poslání katalogů – Yellow Pages Velikost obr.: 8,7 x 8,48. Použijte čtvercové odrážky / Pls. use squared bulletpoints Abecední telefonní seznam domácností a firem Oborově řazený katalog firem Nalezení kontaktu na osobu či firmu na základě omezeného množství informací

Potřeby spotřebitelů i dodavatelů jsou diversifikované – různé produkty a média Velikost obr.: 8,7 x 8,48. Použijte čtvercové odrážky / Pls. use squared bulletpoints Tisk Mobil + Internet Tisk + Internet Uživatel Inzerent Informace o firmách nabízejících zboží a služby Lokální „komerční“ hledání Vytváření poptávky Hovory + Prokliky Poptávky + Objednávky

Spotřebitelé využívají různé zdroje Velikost obr.: 8,7 x 8,48. Použijte čtvercové odrážky / Pls. use squared bulletpoints Spotřebitelé hledají kontakty nebo informace o produktech či službách v různých životních situacích Podle situace a typu/rozsahu hledané informace využívají různá média  1181, 1185,

Inzerenti žádají různé finanční modely Velikost obr.: 8,7 x 8,48. Použijte čtvercové odrážky / Pls. use squared bulletpoints Obchod Platba za značku/pozici v katalogu Platba za zobrazení (‘000) Platba za proklik Platba za poptávku Platba za obchod CPC CPL CPX Platba za umístění CPT Tradiční tištěné a online katalogy, vertikály Online display (bannery a další kreativa) Search engine marketing Affiliate marketing, poptávkové systémy Rezervační systémy

Podíl investic SME do produktů „Lead Generation“ Velikost obr.: 8,7 x 8,48. Použijte čtvercové odrážky / Pls. use squared bulletpoints SME Inzertní investice Other TV + Radio Tisk Classifieds Outdoor Website DM (vč. ) SEM YP & IYP 25% 14% ______ 39% Zdroj: Jupiter Research (Direct ), Forrester Research (SEM), E-Consultancy (Affiliate marketing), SKP (výzkum prováděn v Rakousku, Polsku a Nizozemsku)

Růst evropského trhu v oblasti „Lead Generation“ je odhadován na 8% Velikost obr.: 8,7 x 8,48. Použijte čtvercové odrážky / Pls. use squared bulletpoints European Lead Generation Market Direct Print YP Online YP SEM Affiliate Marketing €15 bn €bn €17 bn €18 bn €19 bn €20 bn €22 bn €24 bn 9% -4% 13% 10% 15% %CAGR ( ) 8% Zdroje: Kelsey Group, Forrester Research, Jupiter Research, e-Consultancy, PwC Entertainment & Media Outlook, Group M, Zenith, Optimedia, AMR, EDSA estimates Mobile 27% Total

Slovensko – růst investic SME Velikost obr.: 8,7 x 8,48. Použijte čtvercové odrážky / Pls. use squared bulletpoints Lead Generation Market - Slovakia Direct Print YP Online YP SEM AM €m 13% -11% 16% 28% 25% %CAGR ( ) 16% €17m €22m €25m €29m €33m €45m €52m €38m Zdroje: Print YP and Online YP: Strategic Plans (Historic), Kelsey (Forecast Growth); SEM: Group M (2005 to 2010), Zenith Optimedia (beyond 2010), DTG, ClearSense, Ibis World, Forrester Research, Guava, Mediendorf ORF Affiliate Marketing: e-Consultancy, EDSA estimates Direct Group M ( ), Group M Extrapolation (beyond 2010), Jupiter Research, Scoot Media, Rottori Mobile: PwC Global Entertainment and Media Outlook Mobile 32%

Jaká jsou hlavní kriteria při rozhodování o vhodné investici… Velikost obr.: 8,7 x 8,48. Použijte čtvercové odrážky / Pls. use squared bulletpoints Inzerent nekupuje inzerát, reklamu nebo mediální prostor Pro Inzerenta je klíčová akce spotřebitele/uživatele Základem efektivní investice je počet komerčních hledání prostřednictvím různých produktů a rozlišných médií Inzerent platí za služby s efektivní návratností investice (ROI) a ne za papír nebo web Prokliky, hovory, návštěvy či poptávky jsou to, do čeho je Inzerent ochoten investovat Pro společnosti není tedy relevantní otázka tisk nebo internet, ale úspěch v Lokálním komerčním hledání a Generování objednávek

Nejvyšší návratnost investic zajistí efektivní multimediální prezentace… Velikost obr.: 8,7 x 8,48. Použijte čtvercové odrážky / Pls. use squared bulletpoints

…investice do jejího častého zobrazení… Velikost obr.: 8,7 x 8,48. Použijte čtvercové odrážky / Pls. use squared bulletpoints Display reklama Přednostní pozice v katalozích a vyhledávačích PPC – SEM (AdWords, eTarget…) SEO – optimalizace webových stránek

…rozsah prezentovaných informací… Velikost obr.: 8,7 x 8,48. Použijte čtvercové odrážky / Pls. use squared bulletpoints Základní prezentace Nabízené produkty, služby, značky Doplňkové služby, platební možnosti Aktuální nabídky, ceníky

…rozsah prezentovaných informací… Velikost obr.: 8,7 x 8,48. Použijte čtvercové odrážky / Pls. use squared bulletpoints Rozšířená - kreativní prezentace Fotografie Video Virtuální návštěvy

…a „Word of Mouth“ Velikost obr.: 8,7 x 8,48. Použijte čtvercové odrážky / Pls. use squared bulletpoints Tutoriály na webu Recenze v katalozích Zapojení do hodnocení v rámci sociálních sítí/blogů

Nové poslání firem na trhu „Lead generation“ Velikost obr.: 8,7 x 8,48. Použijte čtvercové odrážky / Pls. use squared bulletpoints Pro spotřebitele/uživatele Poskytnutí relevantní informace při komerčním hledání Pro dodavatele/inzerenta Zajištění návštěvy, poptávky nebo objednávky prostřednictvím efektivní multi-produktové nabídky Kdekoli, kdykoli, jakkoli

Děkuji za pozornost.