Hvjkbhkj. Sestroj graf funkce y = (x + 1) 2 + 2 D = R Urči definiční obor funkce: Urči obor hodnot funkce: Zapiš, kdy je funkce rostoucí a klesající:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Středový a obvodový úhel
Advertisements

* Lineární funkce Matematika – 9. ročník *
Funkce.
F U N K C E II Funkce 5 Mocninná funkce 3 Čihák Plzeň 2013, 2014.
Rostoucí, klesající, konstantní
Zjištění průběhu funkce
Využití programu Maple při výuce matematické analýzy
Cyklista projížděl při závodě trať dlouhou 210 km rychlostí 35 km za hodinu. Napište rovnici funkce vyjadřující závislost vzdálenosti s od cíle na čase.
Rozcvička Urči typ funkce:.
KVADRATICKÁ FUNKCE.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Pythagorova věta – využití VY_32_INOVACE_38-1-2
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
MATLAB LEKCE 5.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_08A13 AutorRNDr. Marcela Kepáková Období vytvořeníŘíjen.
Výšky trojúhelníku VY_32_INOVACE_35
Rovnoměrně zrychlený pohyb
Těžnice trojúhelníku VY_32_INOVACE_34
Exponenciální funkce. y = f ( x ) = e x D ( f ) = R R ( f ) = (0, +∞)
Funkce Funkce f reálné proměnné x je předpis, který každému x e R přiřadí nejvíc jedno y e R tak, že y = f(x) Definiční obor funkce D je množina všech.
Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_149 Jméno autora: Mgr. Tomáš FULÍN Třída/ročník: PS2 / 2.ročník Datum vytvoření: Vzdělávací oblast:Matematika.
INVERZNÍ FUNKCE Mgr. Zdeňka Hudcová TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR.
Kvadratická funkce. Co je to funkce Každému prvku x z definičního oboru je přiřazeno právě jedno číslo y z oboru hodnot x je nezávisle proměnná y je závisle.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
VLASTNOSTI FUNKCÍ Příklady.
Lineární funkce Mo no tón nost. Rozhodujeme o monotónnosti funkce, to znamená, zda je lineární funkce rostoucí, klesající nebo konstantní… 1)z hodnot.
Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_147 Jméno autora: Mgr. Tomáš FULÍN Třída/ročník: PS2 / 2.ročník Datum vytvoření: Vzdělávací oblast:Matematika.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_08A6 AutorRNDr. Marcela Kepáková Období vytvořeníZáří 2012.
Rostoucí , klesající a konstantní fce
LINEÁRNÍ FUNKCE.
Lineární lomená funkce
Procvičování vlastnosti kvadratické funkce. Určete vlastnosti funkcí z minulého procvičování.
vlastnosti lineární funkce
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_08B07 AutorRNDr. Marcela Kepáková Období vytvořeníListopad.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Čihák Plzeň 2013, 2014 Funkce 4 Mocninná funkce 2.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_SU_3_01.
Funkce a jejich vlastnosti
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Definiční obor a obor hodnot funkce
2. M Definiční obor, obor funkce. Vrchol paraboly: V=[1;-4]  Minimum funkce (nejnižší bod)  Mění se průběh funkce V=[1;-4]  Minimum funkce (nejnižší.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_08A3 AutorRNDr. Marcela Kepáková Období vytvořeníZáří 2012.
Čihák Plzeň 2013, 2014 Funkce 10 Kvadratická funkce 2.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_08A10 AutorRNDr. Marcela Kepáková Období vytvořeníŘíjen.
FUNKCE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Karel Bílek. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_08A7 AutorRNDr. Marcela Kepáková Období vytvořeníZáří 2012.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Matematický milionář Foto: autor
FUNKCE 17. Mocninná funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jitka Kusendová. Dostupné z
Průběh funkce 2. M.
Matematický žebřík – posloupnosti a řady Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno.
Lineární funkce VY_32_INOVACE_056_Lineární funkce
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_08B04 AutorRNDr. Marcela Kepáková Období vytvořeníListopad.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Radek Martinák FUNKCE – lineární Co znamená lineární? Jak souvisí lineární funkce s přímou.
FUNKCE TANGENS A KOTANGENS. Definice funkcí tangens a kotangens Funkce tangens a kotangens 2 Funkcí tangens nazýváme funkci, která je dána rovnicí Funkcí.
Matematický milionář Foto: autor Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Funkce a jejich vlastnosti
Rostoucí, klesající, konstantní
Rostoucí, klesající, konstantní
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
Matematický milionář Foto: autor
Matematika Funkce - opakování
Funkce a jejich vlastnosti
Lineární funkce 2 šestiminutovka
Lineární funkce 3 desetiminutovka
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

hvjkbhkj

Sestroj graf funkce y = (x + 1) D = R Urči definiční obor funkce: Urči obor hodnot funkce: Zapiš, kdy je funkce rostoucí a klesající: Mocninné funkce

D = R – { –1} Urči definiční obor funkce: Urči obor hodnot funkce: Zapiš, kdy je funkce rostoucí a klesající: Mocninné funkce

Sestroj graf funkce y = (x – 2) 3 – 3 D = R Urči definiční obor funkce: Urči obor hodnot funkce: H = R Zapiš, kdy je funkce rostoucí a klesající: Mocninné funkce

D = R – { 0} Urči definiční obor funkce: Urči obor hodnot funkce: H = R – { 1} Zapiš, kdy je funkce rostoucí a klesající: Mocninné funkce

Zdroje K přípravě materiálu byly s laskavým svolením autora využity matematické java aplety pana Waltera Fendta.