Práce ZŠ Velké Březno. Co budu na konci hodiny znát? Poznám fyzikální veličinu práce. Naučím se práci vypočítat. Poznám jednotku práce.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mechanická práce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, Petr Jeřábek. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Advertisements

FYZIKA 8.Ročník Práce 01 – MECHANICKÁ PRÁCE.
Tomáš Prejzek ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem září 2011
Otáčivé účinky síly (Učebnice strana 70)
Mechanická práce a energie
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Práce. Výkon Práce Jakou představu ve vás vyvolá slovo práce?
Znázornění síly Protože účinky síly závisí na: velikosti, směru a působišti Znázorňujeme sílu orientovanou úsečkou F = 3 N.
Dynamika.
Síla a její měření Pojem síla - znalosti ze 6. ročníku
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Karolína Hadrbolcová Materiál: VY_52_INOVACE_PV14.36 Téma: Výkon Číslo.
Grantový projekt multimediální výuky
Síla a její měření.
Vzájemné působení těles
Co je to pohyb ZŠ Velké Březno. Co budu na konci hodiny znát? Poznám definici pohybu a klidu. Zjistím, že pohyb je relativní. Pochopím význam pojmu vztažná.
Smykové tření, valivé tření a odpor prostředí
Úvodní hlavička Doplň číslo lab. práce. Úvodní hlavička Doplň číslo lab. práce.
PŘI PŘEMÍSŤOVÁNÍ TĚLESA
SÍLA F = 3 N F = 3 N.
Skupenství a vnitřní energie ZŠ Velké Březno. Co budu na konci hodiny znát? Souvislost změny vnitřní energie a změny skupenství tělesa. Souvislost změny.
Atmosférický tlak a jeho měření
Teplota a její měření.
Vnitřní energie tělesa
Práce Miroslava Maňásková. Kdo koná práci? lokomotiva, která táhne vagon jeřáb, který zvedá kládu muž, který tlačí sekačku muž, který je opřený o auto.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Karolína Hadrbolcová Materiál: VY_52_INOVACE_PV14.33 Téma: Práce jako.
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
PRÁCE , VÝKON VY_32_INOVACE_01 - PRÁCE, VÝKON.
Veličina popisující vztah mezi silou a plochou, na kterou síla působí.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
3. Mechanická energie a práce
SÍLA F = 3 N F = 3 N.
Mechanická práce, výkon a energie
Gravitace.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Kmitavý pohyb matematického kyvadla a pružiny
Periodické děje a jejich grafické znázornění
Tíhová síla a těžiště ZŠ Velké Březno.
VY_32_INOVACE_11-01 Mechanika II. Mechanická práce.
Otáčivý účinek síly.
Mechanická práce Ludmila Ciglerová.
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Definice rovnoměrného pohybu tělesa:
Výkon ZŠ Velké Březno.
Polohová energie ZŠ Velké Březno.
Hlasitost zvuku, hluk a ochrana před ním
PRÁCE… Téma: Pár obrázků Studijní text Zajímavosti z tématu
Vedení tepla (kondukce)
Teplo ZŠ Velké Březno.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: Soňa Brunnová Název materiálu: VY_32_INOVACE_09_MECHANICKA.
Elektrický proud a elektrické napětí
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Elektrická práce Číslo DUM: III/2/FY/2/2/15 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast: Elektrické a.
Práce, výkon. Struktura prezentace otázky na úvod teorie příklad využití v praxi otázky k zopakování shrnutí.
AutorRNDr. Lenka Jarolímová Datum ověření ve výuce Ročník6. Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika TémaVeličiny a jejich měření.
Název školy: Základní škola Městec Králové Autor: Mgr.Jiří Macháček Název: VY_32_INOVACE_02_F8 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma: Výkon Anotace:
Fyzika I-2016, přednáška Dynamika hmotného bodu … Newtonovy zákony Použití druhého pohybového zákona Práce, výkon Kinetická energie Zákon zachování.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 7 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. Co je potřeba na všech obrázcích?
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 AUTOR: Mgr. Hana Dvořáčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_50_SÍLA TEMA: FYZIKA ČÍSLO.
DUM:VY_32_INOVACE_IX_1_16 Práce Šablona číslo: IX Sada číslo: I
Autor: Mgr. M. Vejražková VY_32_INOVACE_05_Práce
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Účinnost VY_32_INOVACE_15_Účinnost Autor: Pavlína Čermáková
Průměrná rychlost ZŠ Velké Březno.
Fyzika 8.ročník ZŠ Mechanická práce, kladky. Creation IP&RK.
Základní škola, Jičín, Soudná 12
Energie ZŠ Velké Březno.
Elektrické pole.
Transkript prezentace:

Práce ZŠ Velké Březno

Co budu na konci hodiny znát? Poznám fyzikální veličinu práce. Naučím se práci vypočítat. Poznám jednotku práce.

Zápis do sešitu Práce ve fyzikálním smyslu je působení síly na těleso, při kterém dochází k posouvání tohoto tělesa. Velikost práce lze vypočítat jako součin složky síly ve směru pohybu a dráhy, po kterou se těleso posunulo. sílytělesopohybu dráhysílytělesopohybu dráhy

Úkol Dva chlapci si dají páku. Úkolem je usoudit jestli během zápasu byla vykonána práce.

Zápis do sešitu Správný fyzikální zápis práce pro číselnou hodnotu 5. W = 5 J Práci jednoho joulu vykoná síla o velikosti jednoho newtonu, která posune těleso po dráze jeden metr. Jestliže síla působí ve směru pohybu vypočítá se práce podle vztahu W = F. s

Úkol Navrhni postup při kterém vykonáš práci přibližně jednoho joulu.