Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Tematická oblast: marketing a management Autor: Ing. Iveta Kubistová Téma: Televizní reklama Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_MM_19_TELEVIZNI REKLAMA Datum tvorby: Klíčová slova: reklama, televize Anotace: materiál slouží k procvičení tématiky reklamy
TELEVIZNÍ REKLAMA
Výhoda: masový charakter, osloví velké množství diváků najednou Nevýhoda: velmi drahá
Co nejvíce zabírá v televizní reklamě? Zkuste vždy uvést konkrétní příklad. a) scény ze života b) svědectví známé osobnosti c) předváděcí reklamy (jak produkt funguje) d) řešení konkrétních problémů e) obchodní reklama na určitý prodejní řetězec f) novinky na trhu g) emocionální reklamy (láska, strach…)
Čím oslovuje Vás televizní reklama? Otevřená diskuse s vyučujícím a spolužáky.
Zdroje: Vlastní zdroje autorky Karlíček Miroslav a kol., Základy marketingu, Grada 2013, ISBN: