Procesní řízení realizace projektů (praxe)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
Advertisements

IBM … creating the future of learning Konference ISSS 2005, Hradec Králové Omyly při přípravě i realizaci distančního vzdělávání dospělých RNDr. Jana Pradlová,
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
Psychologie pro manažery Projekt ESF v Opatření 3.3 Rozvoj celoživotního učení Registrační číslo projektu: CZ / /0018.
managementu znalostí podle
Spolupráce s firmami – cesta k partnerství školy a praxe Doc. RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D.
1 Projekt Akademie distančního vzdělávání Monika Všetulová, Miroslava Dvořáková Olomouc 2007.
Historie UML Bc. Lukáš Ščurek. Historie UML 70. léta Vznik prvních objektově orientovaných jazyků První objektově orientové metody anylýzy a návrhu Polovina.
Průzkum stavu projektového řízení v organizacích a státní správě Odpovědný řešitel Doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D. Katedra informatiky EF TUL.
Přínosy metodik  Větší produktivita a kooperace týmů  Komunikační standard  Specializace projektových týmů  Nezávislost na konkrétních řešitelích 
Projekt „Další vzdělávání pedagogických pracovníků v environmentálním vzdělávání, výchovy a osvětě (EVVO )“ CZ.1.07/1.3.45/
© HMP 2003 DATABÁZE NEJLEPŠÍCH PRAKTIK Trenér TRÉNINKOVÁ ČÁST „Řízení lidských zdrojů“ Trenér.
Tisková konference Vzdělávací projekt „Zdravá nemocnice“
MODUL C9 Inkubace technologicky orientovaných firem Ing. Václav Lukeš manažer CPIT VŠB-TU Ostrava Ing. Václav Lukeš manažer CPIT VŠB-TU Ostrava.
Jak se učí inovační podnikání
 CONEO STRUKTURA PREZENTACE 1.Vymezení pojmu analýza tréninkových potřeb, přístup CONEO 1.Úrovně a metody ATP 2.Rozhraní zadavatel -dodavatel, vztahy.
11. Trendy ve vývoji aplikací, podporujících podnikové procesy
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
STRUKTURA OSNOVY KURZU
Pořádání odborných konferencí Tomáš Sochor Katedra informatiky a počítačů Ostravská univerzita Systém dalšího vzdělávání pracovníků.
Použitelnost a výhody Optimedu pro pedagoga Julie Bienertová-Vašků.
On-line forma výuky Cvičení z techniky a technického vzdělávání Zpracoval: Jan Drobný (209671)
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
(c) SHINE studio s.r.o. Význam projektového a procesního řízení v projektech e-Learningu Zdenko Staníček SHINE studio, s.r.o. & Masarykova.
ošetřovatelství a porodní asistence
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace Operační program Rozvoj lidských zdrojů Opatření 3.2.
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci nabízí distanční kurz s e-learningovou podporou DISTANČNÍ MINIMUM.
Pojmové vymezení. Proč pojmové vymezení? Spousta firem deklaruje svou projektovou orientaci Ve skutečnosti pouze používají několik metodik pro podporu.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
Poznatky a zkušenosti z projektu CZ / /0058 „Prohloubení manažerských dovedností řídicích pracovníků malých a středních podniků“ Jiří Vaněk.
„Inovace výstupů, obsahu a metod bakalářských programů vysokých škol neuniverzitního typu.“ CZ.1.07/2.2.00/ Zkušenosti se zaváděním moderních metod.
Úvod do managementu 1. seminář
Modul C1 - Systémy právní ochrany duševního vlastnictví
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Anglické standardy při psaní projektu Osnova kurzu
Oceňování nemovitostí
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA Mgr. Monika Všetulová.
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
Ing. Silvie Ševčíková VŠB-TU Ostrava
(13. duben 1948 – 3. září 2008). Jeden z nejvlivnějších světových autorů v oboru podnikového managementu a průkopník významných manažerských inovací 2.
B2 – Analýza požadavků a jejich zajištění Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace.
Zám ě r diplomové práce Aplikace metody benchmarkingu v podnikovém prostředí Petr Ondrejka.
Cíle studia didaktiky pedagogiky
C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Osnova kurzu C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Jana Hančlová Ekonomická fakulta VŠB-Technická univerzita Ostrava.
Ostravice Možnosti mobilních technologií při řešení projektů a v organizaci času Mgr. Rostislav Fojtík Ostravice
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji 29. – OSTRAVICE Komercializace výsledků výzkumu a vývoje (marketing.
James Champy *1942 Massachusetts, USA. Biografie 1963 Massachusetts Institution of Technology 1968 titul na Boston College Law School 1969 Index Systems.
Role znalostí MANAGEMENTU A MARKETINGU v přípravě pracovníků pro řešení vědecko-výzkumných úkolů Doc. RNDr. Eva Grublová, CSc. Mgr. Daniela Navrátilová.
Public relations Obsah a struktura inovovaného předmětu Projekt 1098/ inovace výuky studijního předmětu public relations financovaný z prostředků.
A11 - Mobility v oblasti vědy a výzkumu Ing Wolfgang Melecký.
Moderní personalistika Úvod
Moderní personalistika I. BLOK
Opava Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace OP RLZ Opatření 3.2 Registrační číslo.
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DMPRA0509) Tutor: Mgr. Monika Všetulová Olomouc,
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DM0L507)
Osnova kurzu Modul B6 – Informační podpora projektového řízení Ing. Martina Čaputová VŠB-TUO 1.Cíl kurzu Absolvováním kurzu získáte: a) znalost základních.
Didaktika přírodopisu 2 Mgr. Libuše VODOVÁ Katedra biologie PdF MU.
Projekt DP – POT MKH DIS1 téma DP: Vliv podnikové kultury na efektivnost podniku téma DP: Vliv podnikové kultury na efektivnost podniku autor: Petr Kuchař,
Projekt BP – POT MKH DIS1 téma DP: Vliv podnikové kultury na efektivnost podniku téma DP: Vliv podnikové kultury na efektivnost podniku autor: Petr Kuchař,
Tvorba e-learningové aplikace pro výuku obchodního práva na oborech s ekonomickým zaměřením Jindřiška Šedová a kol. Masarykova universita Ekonomicko-správní.
Základy managementu Ing. Alena Šafrová Drášilová
Katedra managementu ŘÍZENÍ INOVACÍ A ZMĚN Ing. Patricia Jakešová
PROCESNÍ MODELOVÁNÍ AGEND VEŘEJNÉ SPRÁVY Rámcový návrh projektu.
1 PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ Radim Chmelík.
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Zdravotnický management
Zdravotnický management
Inovativní způsoby rozvoje studentů a zaměstnanců
Transkript prezentace:

Procesní řízení realizace projektů (praxe) Prezentace modulu Procesní řízení realizace projektů (praxe)

Struktura osnovy kurzu Cíle kurzu Určeno pro cílové skupiny Struktura částí Co získají absolventi Formy studia Literatura

Cílové skupiny Lektoři Manažeři Vedoucí kateder Hlavní řešitelé Studenti Zaměstnanci institucí Ostatní

Tréninkový plán 1 Téma – Tutoriál 1 Cíl – Cíle výuky, přiblížení problematiky a průběhu studia (mapa studia), koresp. úkoly. Dotace – 1h Metoda – výklad, diskuse (prezenční forma) Výstupy – mapa studia Pomůcky – PowerPoint

Tréninkový plán 2 Téma – Funkční vs. procesní řízení, definice procesu Cíl – Nastudování výhod procesního řízení, rozdíly funkčního a procesního řízení. Definice pojmů. Dotace – 2h Metoda – e-learning (samostudium) Výstupy – pojmy Pomůcky – distanční výuková opora

Tréninkový plán 3 Téma – Metodiky procesního reengineeringu, metody modelování procesů (ARIS, BSP, ...) Cíl – Nastudování metod a technik modelování procesů a jejich použití. Dotace – 4h Metoda – e-learning (samostudium) Výstupy – pojmy, modely Pomůcky – distanční výuková opora

Tréninkový plán 4 Téma – Organizační struktura a procesní řízení Cíl – Struktura organizace, složení procesních týmů, (ne)důležitost organizační struktury. Dotace – 2h Metoda – e-learning (samostudium) Výstupy – složení týmu, model organizační struktury Pomůcky – distanční výuková opora

Tréninkový plán 5 Téma – Analytické postupy procesní analýzy Cíl – Nastudování postupů a praktické tvorby analýzy procesů. Dotace – 3h Metoda – e-learning (samostudium) Výstupy – analýza (model) procesů Pomůcky – distanční výuková opora

Tréninkový plán 6 Téma – Tutoriál 2 Cíl – Řešení případové studie a koresp. úkolů, vysvětlení problémových oblastí. Dotace – 2h Metoda – řešení případové studie, diskuse (prezenční forma) Výstupy – popis org. struktury a souč. stavu procesů. Pomůcky – PowerPoint, případová studie, ARIS toolset

Tréninkový plán 7 Téma – Zavádění procesního řízení Cíl – Nastudování postupu zavádění procesního řízení. Odlišnosti procesů ve vědě. Dotace – 4h Metoda – e-learning (samostudium) Výstupy – plán zavádění, popis etap a činností Pomůcky – distanční výuková opora

Tréninkový plán 8 Téma – Zlepšování výkonnosti procesů Cíl – Co v procesech měřit, jak měřit a zlepšovat procesy. Dotace – 2h Metoda – e-learning (samostudium) Výstupy – body měření, metriky Pomůcky – distanční výuková opora

Tréninkový plán 9 Téma – Práce v týmu, komunikace, management znalostí a procesy Cíl – Pochopení problematiky vedení týmu, motivace, příprava lidí na změny, spojitost KM s procesy. Dotace – 2h Metoda – e-learning (samostudium) Výstupy – motivační a platový plán, struktura KM Pomůcky – distanční výuková opora

Tréninkový plán 10 Téma – Tutoriál 3 Cíl – Rozebrání případové studie, uzavření problematiky, diskuse Dotace – 1h Metoda – řzhodnocení, řešení problémů (prezenční forma) Výstupy – dokumentace procesu, zápočet/zkouška Pomůcky – případová studie, ARIS toolset

Literatura Hammer, M., Champy, J.: Reengineering the Corporation. Nicholas Brealey Publishing. 1993. Hammer, J.: Agenda 21. Management Press. Praha 2002. Hammer and company: The Process Organization: An Executive Perspective. White Paper. 2001. Robson, M., Ullah, P.: Praktická příručka podnikového reengineeringu. Management Press. 1998. Řepa, V.: Podnikové procesy – procesní řízení a modelování. Praha. Grada 2005. Scheer, A., W.: Business Process Engineering – Reference Model for Industrial Enterprises. Berlin. 1994. Collison, Ch., Parcel, G.: Knowledge Management. Computer press. Brno 2005. Lukasík, P., Procházka, J., Vaněk, V.: Procesní řízení. Skriptum. 90 str. Přf, OU. 2005.