Struktura inzertního oznámení

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Advertisements

UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15.
Propagace a reklama na facebooku
Formuláře Formuláře lze nalézt téměř na každém webu. Formuláře lze nalézt téměř na každém webu. Použití formulářů: Použití formulářů: Blog Blog Uživatelské.
CSS a HTML 5. HTML 5 HTML5 je nová verze specifikace značkovacího jazyka HTML, která přináší podstatné změny v technologiích webových stránek. HTML5 umožňuje.
Jak psát tiskovou zprávu?
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Obchodní akademie a Střední odborná škola,
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.10 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. HTML - tagy Typ: DUM - kombinovaný Předmět:
S námi máte informační předstih!
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Reklama v marketingu Obsah Pojem reklama, znaky reklamy Druhy reklamy
INFORMAČNÍ ÚTVARY PUBLICISTICKÉHO STYLU
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_17.
Tvorba - PREZENTACE Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/4.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Komunikace.
Power Point– úvod Ing. Bohumil Bareš.
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_20 Název materiálu: Reklama Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Učíme se podnikat Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
PROSTĚ SDĚLOVACÍ STYL:
Tvorba štítků Jana Habrovanská, 4Y2.
Struktura inzertního oznámení Anna Hušková Anežka Jandová Zuzana Frydrychová.
9.Komunikace.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
1. Datum vytvoření: Téma: Datum vytvoření: Téma: Inzerát Cíl prezentace: Zvládnutí základů inzerátuCíl prezentace: Zvládnutí základů inzerátu.
Struktura inzertního oznámení
Téma: Využití Corelu v Marketingu Vypracoval/a: Ing. Jana Wasserbauerová.
Jak vzniká zpráva Podpora využití ICT ve výuce průřezových témat na základních školách (CZ.1.07/1.1.00/ )
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Struktura inzertního oznámení Vypracovali: Veronika Kamenická, Ondřej Vaníček, Markéta Štíbrová.
Marketingová komunikace
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Zásady správné prezentace
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_19.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Tereza Kazdová Helena Pospíšilová
Ivana Francová, SOU Liběchov
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.01 Anotace: Prezentace obsahuje stručnou definici inzerátu, jeho hlavní znaky a funkci. V závěru je cvičení, na kterém si žáci.
ManagerWeb.cz » 1 Finanční Management - jediný časopis pro vrcholové finanční řízení firem Finanční Management je měsíčník zabývající se všemi stránkami.
Struktura inzertního oznámení Possoltová Jitka Chalupníková Gabriela.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 č. materiálu: VY_32_INOVACE_PEK224.
e-Komunikace nevidomých občanů s veřejnou správou
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE V EU. AIDA + informovat, přesvědčit, stimulovat komunikace v mezinárodním prostředí: jazykové bariéry kulturní bariéry/rozdíly.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr. Ludmila Handrejchová Vytvořeno dne: Název: VY_32_INOVACE_10A_CJ9_02_SLOH_A_KOMUNIKACE.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Corel DRAW Úloha 3 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Nejdostupnější – INZERÁT V DENNÍM TISKU VÝHODY:* poměrně rychlý a finančně nenáročný * směřuje k velkému okruhu adresátů NEVÝHODY:* oslovuje se široká.
IMAGE - specifický obraz výrobku odráží očekávání veřejnosti POZOR! Aktuální percepce lidí bývají vždycky ovlivněny minulou zkušeností ! Podnik by měl.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Název společnosti Produkty a služby
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2016/2017
TISKOPISY JEDNODUCHÉ KOMUNIKAČNÍ ŽÁNRY
Zdeněk Dorazil, Veronika Fojtů, Nela Schmidtová, Tereza Pospíšilová
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
Informační zdroje pro vědu a výzkum na ČZU
Marketingová komunikace
Psychologické působení propagace
Piktogram reklama logo
Transkript prezentace:

Struktura inzertního oznámení Zdeněk Bretšnajdr Klára Fuxová Šárka Škrétová

Co je inzerát? Krátké placené oznámení, reklama v tisku Krátké textové či obrazové sdělení, které je obvykle za úplatu zveřejněno v nějakém vhodném informačním médiu slovnik-cizich-slov.abz.cz cs.wikipedia.org/wiki/

Inzerát Vznik inzerátu 1. polovina 17. století Dodnes jeden z nejvýznamnějších a nejužívanějších způsobů ovlivňování zákazníka Finanční náklady na inzerci tvoří ve většině ekonomicky rozvinutých zemích podstatnou část

Výhody inzerátu Trvalost v čase Relativně velké množství informací Kontakt se zákazníkem Výběr média Relativní cenové dostupnost

Faktory ovlivňující úspěšnost Výběr média Způsob propojení inzerce s jinými reklamními prostředky a médii Počet opakování a intervaly mezi nimi Velikost inzerátu Grafické řešení

Jak psát inzerát Musíme mít jasno co chceme inzerátem sdělit Z nejvýznamnějších vlastností produktu vytvořit argumenty a zvolit si jeden za hlavní Píšeme srozumitelně, jasně, přesvědčivě a respektujeme potřeby cílové skupiny Inzerát je neoddělitelně spojen se svým médiem, proto se musí přizpůsobit charakteru a stylu média

Struktura inzerátu 1. Titulek 2. Hlavní text (Body copy) 3. Závěr inzerátu 4. Kontaktní údaje

1. Titulek Slouží k upoutání pozornosti Titulek často rozhodne o tom, zda si přečteme i další text Titulek slouží také jako orientace ve velkém množství inzerátů Vytvořením nápaditého, vtipného titulky máme téměř vyhráno

1. Titulek Jak vytvořit dobrý titulek Titulek by měl předesílat o čem inzerát pojednává Titulek musí být přesvědčivý Odlišnost titulku od ostatních upoutá pozornost

1. Titulek Různé druhy Obrázek může být součástí titulku Titulek jako slogan Název firmy v titulku

2. Hlavní text (Body copy) Navazuje na titulek a podrobněji sděluji náš záměr Může mít různou délku (dnes omezován poplatkem za využitou tiskovou plochu) Množství textu v inzerátech mimo jiné určuje typ reklamy

2. Hlavní text (Body copy) Dělení: S odrážkami – umožňuje rychlý přístup k informacím a šetří místo „Vyprávěcí“ – vypráví celý příběh pomocí celých vět, souvětí, odstavců a dává možnost tvůrčím nápadům Inzeráty plakátového typu – minimum textu, slouží i připomínání značky, nabídky jednoduchých produktů atd.

3. Závěr inzerátu Poslední informace, která nejčastěji utkví v paměti čtenáře Je výhodné uvést v závěru inzerátu to nejpodstatnější, hlavní argument Často se zde objevuje firemní slogan

4. Kontaktní údaje Adresa Telefonní číslo Fax E-mail Údaje je možno opsat, vystřihnout, okopírovat

Typy inzerátů: Obraz nad textem - Určeny především k propagaci značky, připomínání značky a budování její image - Vhodné především do barevných obrázkových časopisů Text nad obrazem - Přinášejí větší množství věcných informací o produktu - Vyskytují se hlavně v denním tisku a odborných časopisech

Psaní inzerátu Lineární postup Celostní postup Při rozhodování, který způsob zvolit, bereme ohledy na předmět nabídky, cílovou skupinu a typ média

Lineární postup Informace jsou uváděny postupně Drží se kontinuální linie Inzerát působí usedle Postup vhodný pro inzeráty určené konzervativnějším a starším čtenářům Inzeráty psané tímto způsobem se objevují v Hospodářských novinách

Celostní postup Informace nemají předem určené pořadí, jsou čtenáři předloženy naráz Čtenář má pocit svobody, sám si může volit v jakém pořadí bude informace vnímat Postup vyhovuje mladším, aktivnějším čtenářům Nevýhodou je povrchnost a přehlédnutí některých informací

Kupony Umožňují přímý kontakt se zákazníkem Obsahem kuponu může být objednávkový formulář, anketní otázka nebo může jít o soutěžní kupon Firma získává informace o svých zákaznících Jde o formu zpětné vazby v komunikaci mezi subjektem reklamy a zákazníkem

Inzertní seriály Jeden inzerát rozčleněný na několik částí, jsou zveřejňovány postupně v určených intervalech za sebou Účinnost inzertních seriálů je poměrně velká Vhodné použít v případě, že informací o produktu je více než by byl schopen pojmout jeden inzerát a pokud si to může firma finančně dovolit

Podmínky inzertního seriálu Inzeráty musí být uveřejňovány ve stejném listu Inzeráty musí zachovávat stejnou velikost, formát a grafickou úpravu Inzeráty mají buď stejný titulek, nebo se titulek může obměňovat, v druhé případě je vhodné používat v titulku nějaký opakující se prvek

Kde můžeme inzerovat V časopisech V novinách Na internetu Na veřejných prostranstvích Na billboardech atd

Kolik stojí inzerce Například: Inzerát v časopisu Reflex celá stránka, jeden výtisk cca 220 000 Kč Hospodářské noviny Celá inzertní stránka HN, jeden výtisk cca 370 000 Kč

ÚČETNÍ A DAŇOVÉ PORADENSTÍ Ukázka inzerátu ÚČETNÍ A DAŇOVÉ PORADENSTÍ nabízíme vedení účetnitví, daňové evidence, mezd a zpracování daňového přiznání. Přijímáme nové klienty. Kontakt : Info@rychleucetnitvi.cz Telefon: 605 670 876

Zdroje PhDr Zdeněk Křížek, Ing. Ivan Crha; Jak psát reklamní text; Vydavatelství Grada 2003 pef.czu.cz/~panek/AT2007/AT.htm Ringier.cz

Děkujeme za pozornost