8:00 – 8:15 PREZENCE 8:15 – 8:30 PŘEDSTAVENÍ 8:30 – 10:00 PRVNÍ BLOK ŠKOLENÍ 10:00 - 10:15 PŘESTÁVKA 10:15 – 11:45 DRUHÝ BLOK ŠKOLENÍ 11:45 – 13:00 OBĚD.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Advertisements

TALENTI V DHL SUPPLY CHAIN
ŠKOLENÍ TECHNIKŮ A MONTÁŽNÍKŮ PRO ROK 2007
Magistrát města Mostu Radniční 1/ Most IČ: DIČ: CZ Národní konference kvality 2014 Hradec Králové Kompetence.
Cyklus seminářů „Musíš chtít sama“ Jdeme s kůží na trh.
ročního hodnocení personálu v Metrostav a.s.
Konference HR ŽIVĚ Vzděláváním k vyšší výkonnosti Kdy je vhodný čas pro spolupráci s poradenskou společností Irena Grimová, Training & Development Head.
Pracovněprávní vztahy v organizaci
Jak se uplatnit na trhu práce
Lidský faktor v dopravě!
Výběrové řízení a přijímací pohovor – vybrané rady a tipy
Vzdělávání zaměstnanců Střediska sociálních služeb městské části Praha 9 je finančně podpořeno z Evropského sociálního fondu v rámci realizace projektu.
Profil HR poradce a školitele
Nabídka personálních služeb
Strategie personálně-poradenské společnosti La Brava
Konference Hodnocení pracovního výkonu JUDr
Ze zástupce ředitelem Mgr. František Rada
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
Číslo-název šablony klíčové aktivityIII/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblastEkonomika a účetnictví – Činnosti ve výrobním.
Projektový den Střední školy elektrotechnické, Ostrava, Na Jízdárně 30, příspěvkové organizace Mária Borovská Ostrava, TIME (tréninkové, inovační,
Analýza a popis pracovního místa
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Párování nabídek a poptávek a spolupráce mezi RK a bankou
Hodnocení pracovního výkonu
Téma: „Budování důvěry“
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PERSONALISTIKA Všechno v mém životě souvisí AC Education.
PERSONÁLNÍ INFORMAČNÍ SYSTÉM PhDr. Vlasta Leštinská Mgr. Pavel Kocián
- manažerská práce je závislá na lidských zdrojích - manažeři uskutečňují cíle podniku prostřednictvím svých spolupracovníků - personální management se.
Řešení elektronického docházkového systému Vema
Motivační dopis Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
 eY4NT_GE Ing. Lucie Nováková Petrská 29, Praha 1 telefon xyz
PERSONÁLNĚ VZDĚLÁVACÍ AGENTURA  10 LET NA TRHU  VÍCE JAK UMÍSTĚNÝCH KANDIDÁTŮ  OD ROKU 2009 ČLEN ČESKÉHO INSTITUTU PRO FRANCHISING.
Firemní kultura - změna motivační strategie
Máme spolupracovníky, kteří plní naše vize a odpovídají potřebám společnosti ?
Montérský dorost XI. Veletrh vzdělávání a pracovních příležitostí Vyškov, Gabriela Vostřelová E.ON Česká republika, s.r.o.
KOMPETENČNÍ MODEL DŮLEŽITÝ PRVEK ŘÍZENÍ LIDÍ
Struktura personální směrnice
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava – Vítkovice,příspěvková organizace Autor: Ing. Andrea Modrovská Datum: 5. května 2012 Název: VY_32_INOVACE_
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_3_07.
Vedení lidí – personalistika v podnicích poskytující služby.
Hodnocení zaměstnanců ve výrobních firmách
1 Zkušenosti s výukou dovedností z předmětů ELCP a IBT Simona Trávníčková
Jak na pracovní pohovor?
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
Personální řízení Cvičení 1
Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel CZ.1.07/1.1.04/ INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským.
1 „ Kdo za to může – kompletní vzdělávání pro přípravu a realizací projektu z PRV“
Řízení lidských zdrojů v mezinárodním prostředí Seminář pro studenty VŠE listopad 2003 Alena Olšarová, HR & Development Manager.
Personální procesy.
Personální mamagement
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Adamčíková Zdeňka Název šablonyIII/2.
Úkoly personalistiky Střední odborná škola Otrokovice
Copyright © 2005 Accenture All Rights Reserved. Accenture, its logo, and High Performance Delivered are trademarks of Accenture. Představení společnosti.
ZÍSKÁVÁNÍ A VÝBĚR PRACOVNÍKŮ
Absolventi na trhu práce
aneb Assessment Centre a Development Centre
Management Přednáška 5: - Výběr a rozmístění pracovníků
Personální plán pro podnikatelský plán
Personální strategie mezinárodní firmy
Přijímací pohovor prakticky „ Hledáme-li nového člověka do firmy, pak vybíráme vždy konkrétního člověka pro konkrétní činnost v konkrétním podniku.“
Crux information technology, s.r.o. Ostravská universita, information technology.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Kariéra Předmět:Ekonomická praxe Ročník: 2. nástavbového studia - Podnikání Autor: Ing. Alexandra Herbriková Anotace: Materiál seznamuje žáky se základními.
Komunikace při přijímacím řízení a v pracovním týmu
Přijímání zaměstnanců
Nábor a výběr zaměstnanců
NÁKUPČÍ NEVÝROBNÍHO MATERIÁLU
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
Prezentační a komunikační dovednosti
Trh a jeho fungování, zaměstnání, podnikání 1 – Trh
Transkript prezentace:

8:00 – 8:15 PREZENCE 8:15 – 8:30 PŘEDSTAVENÍ 8:30 – 10:00 PRVNÍ BLOK ŠKOLENÍ 10: :15 PŘESTÁVKA 10:15 – 11:45 DRUHÝ BLOK ŠKOLENÍ 11:45 – 13:00 OBĚD 13:00 – 14:30 TŘETÍ BLOK ŠKOLENÍ 14:30 – 14:45 PŘESTÁVKA 14:45 – 16:15 ČTVRTÝ BLOK ŠKOLENÍ 16:15 – 16:30 PŘESTÁVKA 16:30 – 17:00 OTÁZKY, CERTIFIKACE Téma: „Výběr pracovníků vinařství, vedení pohovorů, zařazení do pracovního týmu“ Mikulov,

 Správa zaměstnanců  Nástupy  Výstupy  Mzdy  Motivační prog.  Hodnotící pohovory  Vzdělávání  BOZP  Řidiči  Technická škol.  Soft skills  Nábory  Inzerce  pohovory HASIČ & ARCHITEKT

úkol Napište popis pozice obchodníka…

 NÁPLŇ PRÁCEPOŽADOVANÁ PRAXE  ZODPOVĚDNOSTZKUŠENOSTI  PRACOVNÍ ZAŘAZENÍ (podřízenost)  TYP OSOBNOSTIPOVAHA, VYSTUPOVÁNÍ  VĚK, MUŽ, ŽENA…  NABÍDKA „Jasná představa o hledaném uchazeči nám uspoří mnoho času!“

 Inzerce – denní tisk - internet úkol Napište inzerát… Inzeráty na internetu:

INZERCE DENNÍ TISK, INTERNET SKRZE STÁVAJÍ CÍ ZAMĚSTNANCE + REFERENCE PERSONÁLNÍ AGENTURY + ČAS, GARANCE PRACOVNÍ AGENTURY + KOMPLATNÍ SERVIS, BRIGÁDNÍCI

 CO OČEKÁVÁME ?  DOSAŽENÉ VZDĚLÁNÍ  PŘEHLED ZKUŠENOSTÍ A PRAXE  ROZŠIŘUJÍCÍ ZNALOSTI  ABSOLVOVANÁ ŠKOLENÍ  KONÍČKY  FOTOGRAFII Pojďme se podívat…

 J. N.  Profesionální praxe:  09/2011 – 01/2012Restaurace Mju:z, Brno – vrchní číšník  09/2010 – 08/2011Vinné sklepy Lechovice, vedoucí gastroprovozu, sommelier Náplň práce: Vedení restaurace a kavárny, řízení kolektivu 10 zaměstnanců, organizování cateringu a akcí pro vinařskou firmu VS Lechovice. Školení zaměstnanců, řízené degustace.  10/2009 – 8/2010Hotel Vinum coeli****, Dolní Kounice, sommelier Náplň práce: Řízené degustace, správa sklepa, obsluha v restauraci  8/2009 – 9/2009Mikrosvín Mikulov, obchodní manager Náplň práce: Vyhledávání zákazníků, zodpovědnost za veškerý servis u zákazníka, řízení degustací a prezentace vín.  6/2009 – 7/2009Holiday Inn Brno – číšník, sommelier  11/2004 – 05/2009 majitel restaurace Bojanovská vinárna, od r. 2007, zaměstnanec firmy Kolomazník group spol. s. r. o Manager restaurace Bojanovská vinárna Náplň práce: Vedení kolektivu cca 10 lidí, příprava gastronomických akcí, řízení degustací vín, tvorba jídelního, nápojového a vinného lístku, komunikace s dodavateli a ostatními partnery, zajištění celkového provozu restaurace a přilehlého areálu  2/2004 – 10/2004 Hotel Gemo**** Olomouc – číšník  1/2003 – 1/2004 Restaurace Taste of India – číšník  6/2002 – 12/2002 Hotel Palace **** Luhačovice – vrchní číšník

 Telefonický screening - zastihneme kandidáta v jeho přirozeném prostředí - obratnost - schopnost reagovat na otázky - komunikativnost a vyjadřování úkol Řekněte číslo..

 CO JE JEHO CÍLEM ? CO CHCETE ZJISTIT ? FAKTA vs. EMOCE  PROSTŘEDÍ ATMOSFÉRA

 UVOLNĚNÍ – PŘIVÍTÁNÍ  POSAZENÍ  VZDĚLÁNÍ, proč tohle ?  PROFESNÍ HISTORIE  NÁPLŇ PRÁCE, ZODPOVĚDNOSTI  DŮVODY ODCHODU  REFERENCE  PRAKTIKÉ ZKUŠENOSTI PRO DANOU POZICI  PŘEDSTAVA O BUDOUCÍM UPLATNĚNÍ POHOVOR

 OTEVŘENÉ  UZAVŘENÉ  VÍCENÁSOBNÉ  SUGESTIVNÍ (Vy jste pracoval … a pak jste šel…  ZJIŠŤOVACÍ  UPŘESŇUJÍCÍ  O NĚČĚM (vyprávějte…)  HYPOTETICKÉ  KONCEPČNÍ

 CO SE VÁM NEJVÍCE LÍBÍ NA VAŠÍ SOUČASNÉ PRÁCI ?  JAKÝ JE VÁŠ SOUČASNÝ NADŘÍZENÝ ?  JAK BY VÁS POPSALI VAŠI KOLEGOVÉ ?  CO PRO VÁS BYLO NEJTĚŽŠÍ ZVLÁDNOUT ?  NA JAKÉ DALŠÍ POZICE REAGUJETE ?  V ČEM SE CÍTÍTE BÝT DOBRÝ ?  ZA CO JSTE BYL KRITIZOVÁN ?  CO BY JSTE DNES UDĚLAL LÉPE ?  CO BY JSTE RÁD DĚLAL, KDYBY JSTE SI MOHL VYBRAT ?

 VĚK  VÍRA  STAV  DĚTI  BYDLIŠTĚ  ZÁVISLOSTI …velikost 34

 VYSVĚTLENÍ HLAVNÍCH ZODPOVĚDNOSTÍ  POPSÁNÍ NÁPLNĚ PRÁCE  OČEKÁVÁNÍ VEDENÍ  POPIS PARTNERŮ, KLIENTŮ apod. „…ukázaná platí“ TRÉNINK

 SPOLU S PŘÍMÝM NADŘÍZENÝM  KRÁTKÁ SEBEPREZENTACE UCHAZEČE  DŮVOD ZÁJMU UCHAZEČE  OTÁZKY UCHAZEČE  MODELOVÁ SITUACE – NÁVRH ŘEŠENÍ UCHAZEČE  ZPŮSOB ODMĚŇOVÁNÍ  VIZE SPOLEČNOSTI

 Posouzení pracovních kompetencí jednotlivých uchazečů  Posouzení osobnostních předpokladů uchazečů v přímé konkurenci  Srovnání v situacích simulujících realitu  Standardizované psychodiagnostické testy

 ZAČÍNÁ BUDOVÁNÍ VZTAHU A DŮVĚRY  SMLOUVA A NASTAVENÍ PRAVIDEL  KONKRTÉTNÍ ČLOVĚK ZODPOVĚDNÝ ZA ZAŠKOLENÍ  PŘEDSTAVENÍ TÝMU – VYZDVYŽENÍ JEDNOTLIVÝCH ČLENŮ  METODIKA PRÁCE  KONZULTACE S VEDENÍM SPOL.  HODNOTÍCÍ POHOVORY (nastavení nových cílů, pochvala, kritika, projev zájmu o člověka)