P ROJEKTOVÉ PLÁNOVÁNÍ Druhá část presentace – týmová práce.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Oddělení vzdělávání trenérů FAČR. Motto Dovolte sobě i druhým se cítit dobře.
Advertisements

Studentská inovace praxí
Schůze, porady a jejich řízení
Zefektivňování, zvyšování výkonnosti a kvality
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
PROJEKTOVÉ ŘÍZENÍ. Organizace projektu  Jedná se o optimální uspořádání lidí, věcí a nehmotných složek aktivit do struktur  Jednotlivé složky se uspořádají.
Mediace Radka Janebová.
Cesta ke kvalitě v praxi
Ilja Hron Výsledek (úspěch?) LidéPodmínkyZáměr 2.
Audit administrativních činností
Vybrané typy verbální komunikace Robin Šimek Ondřej Kašpar.
Hodnocení škol a školských zařízení
© HMP 2003 DATABÁZE NEJLEPŠÍCH PRAKTIK Trenér TRÉNINKOVÁ ČÁST „Řízení lidských zdrojů“ Trenér.
Kvalitativní výzkum.
Škola pro udržitelný život 2010 Plánovací procesy ve škole a vzdělávání Jiří Kulich, Michal Veselý.
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink.
Pedagogické minimum – lektorské dovednosti
Lenka Fialová Martina Procházková Ondřej Soukup Martin Valenta Cyril Vojáček 1.
Prodejní dovednosti pro společnost Chodura Konkurenceschopnost a kvalita - cesta k úspěchu zemědělského podniku.
Pracovní skupina Pracovní skupinu tvoří určitý počet osob na jednom pracovišti, kteří jsou spjatí společnou činností, vnitřní strukturou sociálních pozic.
Role tutora a studenta v on-line formě DiV. Klíč k úspěšné on-line výuce Kvalitní technické zázemí Zřetelné institucionální ukotvení Dostatečné personální.
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
Hranice 24. ledna 2006 D ruhé setkání pracovní skupiny cestovního ruchu k projektu „Udržitelný rozvoj turistických služeb“
Běžné chyby při řízení procesů PPP Maarten Groothuis.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
PER – Burgetová Zuzana.  Jak vybrat vedoucího týmu.  Profil vedoucího týmu  Složení týmu  Co vede ke špičkovému výkonu týmu  Rozdíl mezi skupinou.
On-line forma výuky Cvičení z techniky a technického vzdělávání Zpracoval: Jan Drobný (209671)
Sociální interakce ve skupině, skupinová kooperace, týmová spolupráce
Smejkal, V., Rais, K.: Řízení rizik, Grada 2003
Matematické metody v ekonomice a řízení II
Cíle pozorování, kategorie a jednotky pozorovaného chování
Možnosti modelování požadavků na informační systém
(komentovaný přehled)
1 Měření efektů manažerských vzdělávacích a rozvojových aktivit Štěpán Galbavý Partner Inventa,s. r. o.
Zvýšení kvality řízení KÚPK aktivita A3 Informační strategie Analýza Workshop
MODERAČNÍ TECHNIKY brainstorming brainwriting free-wheeling
IMK088b - Seminář kritiky a on-line publicistiky II. (dálkaři, JS 2010) Vyučující: Jan Miessler (pátky 26.2., 26.3., 23.4., 21.5.,
Rozvoj a vedení týmu.
MALÉ SOCIÁLNÍ SKUPINY.
Komunikace s rodiči.
Vedení týmů a týmová práce Synergie. SYNERGIE SYN=SYNTÉZA ERGIE=ENERGIE Konečný výsledek je větší, než suma jeho částí.
Týmové dovednosti 2 Marie Blahutková. Tým – základ dobré spolupráce Neustálý růst týmů a jejich výkonnosti Zlepšování klíčových postupů Schopnost efektivně.
Rozhodovací procesy.
Návrh modelu řízení ECM v kontextu řízení informatiky Ing. Renáta Kunstová.
MARKETINGOVÝ MIX.
ROZHODOVÁNÍ Osnova: 1. Východiska
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DM0L507)
Projektová výuka na školách HEURÉKA CZ, spol. s r.o vzdělávací společnost pro podporu a rozvoj efektivity a adaptability lidských zdrojů a mezilidských.
Vzdělávaní a stanovení cílů ÚOS Jitka Navrátilová
Andrea Brožová Doubková
1 Řízení znalostí z pohledu práva Seminář č. 2. Opakování Co je to management znalostí Zachycení a komunikace Implicitní a explicitní znalosti Základní.
Styl vedení, komunikace, týmová práce
Vedení týmů a týmová práce
Teambuilding 2 Posouzení potřeby Podávání zpětné vazby
aneb Assessment Centre a Development Centre
Supervize. Slovo supervize můžeme doslovně přeložit jako nadhled. Jde o činnost, při které supervizor pomáhá pracovníkovi (supervidované osobě) získat.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Management a řízení hotelu Název vyučovací oblasti:Managerské funkce Ročník / obor studia:IV.
Vzdělávání ředitelů středních škol kraje Vysočina Zkrácený název „Ředitel“ „Život je jako bonboniéra, nikdy nevíš co ochutnáš....“ Forest Gump.
Komunikace při přijímacím řízení a v pracovním týmu
Týmová spolupráce při vedení zájmových činností
INTERAKCE KOMUNIKACE PEDAGOGICKÁ KOMUNIKACE
Assessment centrum.
Zážitková pedagogika ve výuce Etiky
Vzdělávaní a stanovení cílů ÚOS
Česká rozvojová agentura (ČRA)
19 0btížní lidé Cíle: Identifikovat obtížné lidi jak uvnitř týmu, tak mimo něj Porozumět tomu jak správně jednat s obtížnými lidmi.
Výběr jednotlivců do týmu Pavla Kotyzová
Prezentační dovednosti Pavla Kotyzová
NÁSTROJE KOUČOVÁNÍ Milada Blažková 2013/14.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

P ROJEKTOVÉ PLÁNOVÁNÍ Druhá část presentace – týmová práce

P ROJEKTOVÉ PLÁNOVÁNÍ Hlavní činnost, která ovlivní úspěch týmu Skládá se ze tří hlavních součástí NAVRŽENÍ PROJEKTOVÉHO TÝMU PLÁNOVÁNÍ PROJEKTU SCHVALOVÁNÍ PROJEKTU Evropská obchodní akademie

STUPNĚ UTVÁŘENÍ TÝMU I. Ustavení společných, obecně přijímaných cílů, postupů a pravidel Závazek k naplnění cílů a vůči jednotlivým členům týmu Vzájemné propojení aktivit: práce každého člena je spojena s ostatními členy Přijatelné týmové chování Odpovídající zdroje pro práci v týmu Evropská obchodní akademie

JAK BÝT DOBRÝM ČLENEM TÝMU Sdílejte odpovědnost za efektivitu skupiny Připravte se na schůzku Omluvte se, pokud se nemůžete zúčastnit Praktikujte sebedisciplínu Buďte si vědomi svých neverbálních projevů Berte na vědomí názory ostatních Plňte své úkoly Cvičte dobré komunikační schopnosti Nechte si vysvětlit nejasné body Řešte spory na základě rozumu Nezapojujte do debaty osobní otázky Buďte dobrý pozorovatel Evropská obchodní akademie

S KUPINOVÉ ROZHODOVÁNÍ Identifikace problému Analýza problému Navržení řešení Implementace rozhodnutí JAK ZLEPŠIT ROZHODOVACÍ PROCESY Zmapování klíčových „outsiderů“Brainstorming Mapování možností pro konsensus Nominální skupinová technika Překonávání konformityDobré a rychlé rozhodování Opakované hledání řešeníPojistky Tvorba alternativních scénářů Evropská obchodní akademie

PROJEKTOVÉ TECHNIKY B RAINSTORMING Vše, co se vysloví je vizualizováno Fantazii se nekladou žádné meze Na začátku (předběžně) rozum a logika nehrají žádnou roli Kvantita místo kvality Kritika je přísně zakázána Nejsou žádná autorská práva Myšlenky se nemají zeširoka vysvětlovat Mluvit zřetelně, ne jeden přes druhého Evropská obchodní akademie

PROJEKTOVÉ TECHNIKY Z PĚTNÁ VAZBA Popsat, ale nehodnotit Zprostředkovat vlastní dojem, ale nezevšeobecňovat Popsat konkrétní jednání osoby, ne osobu samotnou Nejdříve zprostředkovat pozitivní ohlasy, poté kritické, na závěr opět pozitivní („metoda sendviče“ +/-/+) „Vážím si Tě!“ – zpětná vazba je nabídka, nikoliv rozsudek Je-li nám poskytována zpětná vazba, neskákejte řečníkovi do řeči Přísná důvěrnost Evropská obchodní akademie

P ŘESTÁVKA Evropská obchodní akademie Dejte si kafíčko