Masarykova základní škola

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt EU – OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Advertisements

Základní škola a mateřská škola Bečov nad Teplou
Základní škola Mikulov, Valtická č. 3,
Projekt Bolzanova kreativní škola • Vývoj školního vzdělávacího programu • Informační centrum (knihovna) • Zvýšení kvality výuky cizích jazyků • Elektronický.
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Jihomoravském kraji Pracovní schůzka koordinátorů ZŠ
Projekt: Integrace na druhou - šk.r. 2010/2011 Plánované projektové aktivity PPP FM v nejbližším období: a)Aktivita č.1 - Společné dílny: pedagog - šk.
INFORMAČNÍ SCHŮZKA S RODIČI DĚTÍ PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU
ZŠ U Krčského lesa Informace pro rodiče Školní rok 2011/2012.
ŠKOLSTVÍ V ÚJEZDĚ NAD LESY. MATEŘSKÉ A ZÁKLADNÍ ŠKOLY V Újezdě nad Lesy.
Informační schůzka ŠANCE – před - po 1. výzvě.
KONCEPCE ŠKOLSTVÍ ÚJEZD NAD LESY MATEŘSKÉ A ZÁKLADNÍ ŠKOLY V Újezdě nad Lesy.
Různé role zástupce ředitele školy
ZŠ A MŠ BOHUMÍN TŘ. DR. E. Beneše 456 okres Karviná, příspěvková organizace Digitální učební materiály ŠIII/2 VÝCHOVA KE ZDRAVÍ.
POLYTECHNICKÁ VÝCHOVA A VZDĚLÁVÁNÍ V MŠ
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Fakulta prírodných vied Katedra environmentálneho manažérstva Klub ekologické výchovy, o.s. Praha Podmínky a.
Návrh plánu mentoringu ZŠ Kunratice. Cíle a směr Prost ř ednictvím zavedení udr ž itelného systému mentoringu na škole u č itelé i ž áci dosahují svého.
Staroklánovická ročník ZŠ 6 odd. ŠD Polesná ročník ZŠ 3 odd. ŠD 3 odd. MŠ.
Základní škola Merklín, okres Plzeň - jih
CHCI BÝT JAKO VY ZŠ VELTRUSY Projekt schválený Zastupitelstvem Středočeského kraje v rámci 2. výzvy 2. globálního grantu v oblasti podpory 1.2 Rovné příležitosti.
Zápis do 1.ročníku ZŠ Základní škola Bohumila Hrabala, Praha 8, Zenklova 52 (Škola jazyků a informačních technologií) anglický jazyk od 1.ročníku 2.cizí.
ZŠ Dambořice příspěvková organizace
INKLUZÍVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ SE SVP
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Gymnázium, základní škola a mateřská škola Mánesova Sokolov
Předškolní péče na Islandu Jónína Konradsdottir, ředitelka MŠ.
Podpůrná a vyrovnávací opatření v inkluzivní škole
Základní škola a Mateřská škola, Podolí příspěvková organizace 1.
P. SHRNUTÍ DOBRÉ PRAXE ZE ZAHRANIČÍ Lenka Hrkľová Odborný garant mezinárodního projektu Péče o děti jako mezigenerační most Nikola Křístek odborný expert.
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
web: tel.: ředitelka školy: Mgr. Milada Němcová KONTAKT:
Základní škola a Mateřská škola Koněšín, příspěvková organizace.
Místní akční skupina Rakovnicko
Koncepce třídy  Činnost třídního učitele.  Třídní učitel by měl mít podporu v pracovníkovi pověřeném prevencí, ve školním psychologovi, ve výchovném.
BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
PROJEKT ŠABLONY CZ.1.07/1.5.00/ Zpracovala: RNDr. Dagmar Fialová SŠP, Brno, Jílová 36g
Škola pro všechny EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA K DOLŮM V PRAZE 12.
Podpora mateřských a základních škol formou šablon
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice.
Šablony  Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání  Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Oslavka, o.p.s. sídlo: Masarykovo náměstí
MAP Trutnovsko Vyhodnocení dotazníkového šetření MŠ , Havlovice MAP Trutnovsko.
ZŠ ZACHAR, Kroměříž Z D R A V Á Š K O L A.  Prostředí školy  Věcné  Sociální  Organizační  Zdravé učení  Smysluplnost  Možnost výběru, přiměřenost.
SPOLEČNÁ ŘEŠENÍ PRO LEPŠÍ UČENÍ reg. č. CZ.1.07/1.1.00/ LOKÁLNÍ STRATEGIE ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ OHROŽENÝCH ŠKOLNÍM NEÚSPĚCHEM v lokalitě ORP Karviná.
Mgr. Libuše Přikrylová, manažer pracovní skupiny.
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
Projekt Etická výchova na ZŠ nám. Curieových v Praze.
Září Školní řád  začátek vyučování  chování  omlouvání absencí (jednodenní nepřítomnost, vícedenní nepřítomnost  odhlašování obědů, provoz jídelny.
Jednání řídícího výboru MAP Český Krumlov
Analytická část MAP pro SO ORP Český Brod
Řídící výbor MAP Novoborsko Nový Bor, 28. 3
MAP – Místní akční plán ORP RK
Setkání zpracovatelů MAP ve Středočeském kraji
Šablony OP VVV a podpora nadání
Rodičovská schůzka září 2017.
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Jak na akční plán?.
Realizace potřeb regionálního školství pomocí šablon
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Rodičovská schůzka září 2018.
Š A B L O N Y II.
Šablony I a jejich realizace Hradec Králové/Pardubice/Liberec
Význam a přínos šablon pro málotřídní školy
Druhý stupeň malotřídně
Školní vzdělávací program
Základní škola a Mateřská škola Kozlov, příspěvková organizace
Školní schůzka – zahájení školního roku 2019/2020
Transkript prezentace:

Masarykova základní škola Praha 9-Újezd nad Lesy, Polesná 1690 „Škola – dílna lidskosti“

Rozmístění školních budov Staroklánovická 230 1.– 4. ročník ZŠ školní družina Polesná 1690 5.– 9. ročník ZŠ školní klub

Zdravý životní styl – Zdravá škola ZAMĚŘENÍ ŠKOLY Zdravý životní styl – Zdravá škola - bezpečné a pohodové prostředí - zdravé učení - otevřené partnerství Výuka cizích jazyků – Aj = priorita Environmentální výchova – udržitelný rozvoj Všeobecná gramotnost - čtenářská, emocionální - finanční, společenská - počítačová, informační Cíl = Dobrý člověk – sebevědomý občan

VÝUKA ANGLIČTINY CO PLÁNUJEME JAK UČÍME NYNÍ 1.+2. tř. - 1 hod 9. třída - 4 hod 6.-9. tř. + 1 VP-konverzace 1.-5. tř. + ex. rodilý mluvčí Jazykový kurz - Anglie 2 hod / týden rodilý mluvčí i II. st. mezinárodní projekty více odb. kvalif. výuky spolupráce s nest. inst. návaznost výuky-dif. spolupráce s MŠ podmínky pro CLIL

NUTNÉ (?) NEPŘÍJEMNOSTI CO NÁS TRÁPÍ NUTNÉ (?) NEPŘÍJEMNOSTI NEDOSTATEK PROSTOR sdílení učeben ........................ ZŠ + ŠD – I.st. 0 kmenové učebny přecházení do budov ............ učitelé -výuka AJ ............ třídy na TV ............ ŠD - na obědy ............ žáci na kroužky NEDOSTATEK FINANCÍ … učební pomůcky … DVPP … výukové akce - ŠVP DOPRAVNÍ SITUACE kolem budov školy - BCS

NAPLNĚNOST ŠKOLY Staroklánovická 230 Polesná 1690 20 tříd ………… 496 žáků 14 tříd ……….... 333 žáků 9 oddělení ŠD .. 230 žáků 3 oddělení ŠD .. 75 žáků 3 oddělení ŠK … 81 žáků OHROŽENÍ (?) VÝHODY NEVÝHODY

CO SE NÁM DAŘÍ KLIMA ŠKOLY PROJEKTY ABSOLVENTSKÉ PRÁCE Vztahy ….. ZŠ – MŠ, Ž – Ž, U – Ž, U – U PROJEKTY TŘÍDNÍ, ROČNÍKOVÉ, ŠKOLNÍ lesní galerie, od zrna po pecen chleba, Afrika, rok seniorů aj. ABSOLVENTSKÉ PRÁCE 4. rokem – 9. třída PÉČE O ŽÁKY S SVP indiv. péče, spec. pedagog, 4 asistenti - integrace PÉČE O NADANÉ ŽÁKY vyčleněný pedagog, indiv. péče, aktivity

CO CHCEME (a můžeme) ZMĚNIT Výuka diferencovaná výuka dle výkonu od 6. ročníku vyšší efektivita a atraktivita výuky využití IT, organizace výuky, přístup U Evaluace činnosti standardizace metod hodnocení spolupráce - se zřizovatelem - s Radou školy kritéria hodnocení školy Organizace a řízení školy změna org. struktury – kompetence plánovité personální zajištění výuky kontrolní systém – osobní odpovědnost

ZMĚNY VE VÝUCE 1.9.1934

ZMĚNY VE VÝUCE 1.9.2013 . .???

ZÁPIS do 1. tříd Čtvrtek – 17. ledna 2013 Pátek – 18. ledna 2013 pro šk. rok 2013 - 2014 Čtvrtek – 17. ledna 2013 Pátek – 18. ledna 2013 14:00 – 18:00 hod budova školy v parku Těšíme se na Vás a Vaše děti. Miroslav Kurka, ředitel školy