1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Jsou televize dalším ohroženým druhem?
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Specializovaná databáze pro výzkum astronomie a astrofyziky Mgr. Radka Svaškova, Astronomický ústav AVČR, v. v.i.
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
Monitorovací systém Asistent
Provozně - ekonomický pohled na datová centra
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
Mobilní display kampaně
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Kvantitativní metody výzkumu v praxi
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
NetMonitor jaké služby nabízí a jak s ním pracujeme CIF
se tábořilo za první republiky 1 Jak se tábořilo „kdysi“  Staré kroniky  Historie  Album věnované ETS  Úryvky z Hlasatele.
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Výsledky z exkluzivního výzkumu pro MMR – 1. pololetí 2008 Příjezdový cestovní ruch ČR Září 2008 / Jan Tuček / STEM/MARK, a.s.
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Komunikace o evropských fondech Názory široké veřejnosti Tisková konference Ministerstva pro místní rozvoj
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Anketní výzkum u uživatelů přípravku Urinal.
Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.
ZOHO OFFICE Vypracovala: Iva Ptáčková, A11B0605P 1.
Etapy práce na sociologickém výzkumu. 2 I. Formulace problému II. Rozhodnutí o populaci a vzorku III. Pilotní studie IV. Rozhodnutí o technice sběru dat.
informace pro váš business a podnikání TISKOVÁ KONFERENCE 15. dubna 2008.
Kategorizace internetu aneb členění online médií AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
M O R A V S K O S L E Z S K Ý K R A J 1 Vedení správních řízení ve spisové službě a statistika vyřizování dokumentů.
Internetový obchod v ČR 2005 / 2006 Konference SAEC, , Bratislava Josef Suchánek APEK - Asociace pro elektronickou komerci.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
KASKÁDOVÉ STYLY 4.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
, Elektronické služby knihoven prakticky, Praha Portál STM Lucie Hejná Státní technická knihovna
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Inzertní balíček iHNed.cz + Kurzy.cz. Počet page views (PV) Zdroj: Netmonitor, únor 2010 Na serverech iHNed.cz a Kurzy.cz bylo v únoru 2010 zobrazeno.
Start projektu AdMonitoring - monitoring internetové reklamy hotel Majestic Plaza.
Obchodní činnosti - Kapitola 8 1 VÝZKUM TRHU KAPITOLA 8 Pavlíčková.
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
Budou chodit do knihoven? Průzkumy dospělé populace 1996 – 2007 – 2010 a nová koncepce rozvoje knihoven ČR Národní knihovna ČR.
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Řešení elektronického docházkového systému Vema
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
VZDĚLÁVÁNÍ ÚČASTNÍKŮ KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB VE SPRÁVNÍCH OBVODECH HL. MĚSTA PRAHY.
semestrální práce z předmětu mab
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Dlouhodobé uchovávání a zpřístupňování dokumentů v digitální podobě
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Prezentace VOLNÝ.cz. Internetový portál, který byl založen v roce 1999 jako vstupní brána do internetu pro uživatele dial-up připojení. V současné době.
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Průzkum u uživatelů výrobku Prostenal s PERFECT.
Ovoce a zelenina 4. ročník
1 Sociální a zdravotní centrum Letiny, s. r. o. Pohled zvenčí.
TRUHLÁŘ I.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Lucián Piller Intranet HR.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Využívání služeb e-governmentu jednotlivci ISSS 2007, Hradec Králové Andrej.
1 Tisková konference Newton House, Praha, Prezentace výsledků projektu: Výzkum chování potencionálních zákazníků na digitálním trhu v ČR "Digitalizace.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Šetření o využívání informačních technologií ve veřejné správě Konference ISSS 2006.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
TECHNIKY SBĚRU DAT KVANTITATIVNÍ KVALITATIVNÍ VÝZKUM VÝZKUM
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor Výsledky za březen 2010.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 POČÍTAČE A INTERNET V ČESKÉ SPOLEČNOSTI DOMÁCNOSTI A JEDNOTLIVCI Využívání informačních.
Jak si stojí měření českého internetu v mezinárodním srování?
Tomáš Búřil, předseda Výkonné rady SPIR
průběžná zpráva z 2. etapy sběru dat
Transkript prezentace:

1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008

2 © Mediaresearch, a.s., Výsledky NetMonitoru 2Výsledky AdMonitoringu 3Kontinuální výzkum (SEKV)

3 © Mediaresearch, a.s., Výsledky NetMonitoru říjen 2008

4 © Mediaresearch, a.s., 2008 TOP 10 SERVERŮ PODLE MĚSÍČNÍCH ABSOLUTNÍCH POČTŮ RU Z ČR Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, říjen 2008

5 © Mediaresearch, a.s., 2008 VÝVOJ POČTU RU Z ČR NA JEDNOTLIVÝCH SERVERECH leden 07 – říjen 08

6 © Mediaresearch, a.s., 2008 TOP 10 SERVERŮ PODLE MĚSÍČNÍCH POČTŮ ZOBRAZENÍ Z ČR Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, říjen 2008

7 © Mediaresearch, a.s., 2008 VÝVOJ POČTU ZOBRAZENÍ Z ČR NA JEDNOTLIVÝCH SERVERECH leden 07 – říjen 08

8 © Mediaresearch, a.s., 2008 TOP 10 SERVERŮ PODLE RU Z ČR V PRŮMĚRNÉM DNI Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, říjen 2008

9 © Mediaresearch, a.s., 2008 POČTY RU Z ČR PRO NETMONITOR ZA MĚSÍC, PRŮMĚRNÝ TÝDEN A PRŮMĚRNÝ DEN Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, říjen 2008

10 © Mediaresearch, a.s., 2008 VÝVOJ DENNÍ NÁVŠTĚVNOSTI PODLE RU Z ČR Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, říjen 2008

11 © Mediaresearch, a.s., 2008 KATEGORIZACE MÉDIÍ (RU Z ČR) Ekonomika, finance, právo Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, říjen 2008

12 © Mediaresearch, a.s., 2008 KATEGORIZACE MÉDIÍ (RU Z ČR) Obchod, prodej, inzerce Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, říjen 2008

13 © Mediaresearch, a.s., Výsledky Admonitoringu říjen 2008

14 © Mediaresearch, a.s., 2008 VÝDAJE DO INTERNETOVÉ REKLAMY PO MĚSÍCÍCH ZA OBDOBÍ PROJEKTU ADMONITORING Zdroj: AdMonitoring – SPIR/Mediaresearch

15 © Mediaresearch, a.s., 2008 SKUPINY MÉDIÍ PODLE CELKOVÝCH REKLAMNÍCH VÝKONŮ V ŘÍJNU 2008 Zdroj: AdMonitoring – SPIR/Mediaresearch, říjen 2008 Miliony

16 © Mediaresearch, a.s., 2008 TOP 10 ZADAVATELŮ V ŘÍJNU 2008 Zdroj: AdMonitoring – SPIR/Mediaresearch, říjen 2008 Miliony

17 © Mediaresearch, a.s., 2008 TOP 10 PRODUKTOVÝCH KATEGORIÍ V ŘÍJNU 2008 Zdroj: AdMonitoring – SPIR/Mediaresearch, říjen 2008 Miliony

18 © Mediaresearch, a.s., Vybrané výsledky Kontinuálního výzkumu (SEKV)

19 © Mediaresearch, a.s., 2008 Zadání projektu  Zadavatel: Sdružení pro Internetovou reklamu (SPIR) v rámci výzkumu sociodemografie návštěvníků Internetu a návštěvnosti Internetu v České republice (NETMONITOR).  Realizátor NetMonitoru: společnost Mediaresearch (spolu s GEMIUS, S. A.). Hlavní cíle projektu  Popsat strukturu a chování Internetových uživatelů na Internetu.  Poskytnout data pro kontrolu reprezentativity panelu Internetových jednotlivců.  Vytvořit datovou základnu pro novou metodiku konstrukce a správy panelu. Obsah projektu:  Znalosti práce s počítačem  Přístup na internet, fekvence přístupu, nejčastějí místa přístupu…  Vlastnosti počítače (operační systém)…  Čas věnovaný internetu  Pravidelné činnosti na internetu

20 © Mediaresearch, a.s., 2008 Vzorek respondentů Metoda projektu  Kvantitativní výzkum metodou osobního dotazování se standardizovaným dotazníkem. 5 mil. Internetová populace 10+ v ČR Reprezentována jednotlivci 10+ s přístupem na Internet alespoň 1 měsíčně Z 1.9 mil. internetových domácností v ČR Domácností - Reprezentativní vzorek METODIKA A PARAMETRY PROJEKTU Vybrané výsledky KV v ČR 2008

21 © Mediaresearch, a.s., 2008 UKÁZKA VÝSTUPŮ 1 - ZNALOSTI PRÁCE S POČÍTAČEM

22 © Mediaresearch, a.s., 2008  Internetově zaměření uživatelé (24 %) – PC využívají převážně k ování a vyhledávání informací na www, velmi zřídka k jiným účelům než návštěva Internetu.  Uživatelé se základními počítačovými znalostmi (33 %) - kromě využívání PC k přístupu na Internet dovedou vytvářet a ukládat soubory, pracují s textem a ve velké míře také s tabulkami.  Mediální uživatelé počítače (17 %) – využívají počítač k přístupu na Internet, práci s textem, obrázky, videem a hudbou.  Pokročilejší uživatelé (17 %) - kromě znalostí využívaných předchozími skupinami vytváří prezentace, mění sami hardware a software a mají pod kontrolou chod PC.  Profesionální uživatelé počítače (8 %) - využívají pokročilejších znalostí na počítači a často se starají o počítače jiným lidem. UKÁZKA VÝSTUPŮ 2 -ZNALOSTI PRÁCE S POČÍTAČEM SHLUKOVÁ ANALÝZA POČÍTAČOVÝCH DOVEDNOSTÍ

23 © Mediaresearch, a.s., 2008 UKÁZKA VÝSTUPŮ 3 - VLASTNOSTI POČÍTAČE

24 © Mediaresearch, a.s., 2008 ZÁVĚR  Získání širokého přehledu o struktuře Internetových domácností a uživatelů Internetu starších 10 let.  Kromě popisu chování Internetových uživatelů na Internetu získání kvalitního datového zdroje pro analýzu faktorů ovlivňujících návštěvnost Internetu.  Data budou využita pro kontrolu reprezentativity panelu Internetových jednotlivců.  V dalších fázích kontinuálního výzkumu bude možné sledovat vývoj chování Internetových uživatelů v čase a také provádět srovnání mezi jednotlivými vlnami. Vybrané výsledky kontinuálního výzkumu 2008 Výzkum návštěvnosti Internetu v ČR

25 © Mediaresearch, a.s., 2008