Peníze.CZ - první finanční server pro každého INTERNET A FINANČNÍ INSTITUCE Láska z donucení nebo cesta k prosperitě ? Tomáš Prouza, Peníze.CZ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Právních služeb firmy proMIKRO s.r.o.
Advertisements

Kudy vlastně putují peníze
Rozhodování výrobce a spotřebitele o vhodných bankovních produktech a službách v podmínkách hospodářské krize Ing. Tomáš Krajíček.
Management sportovního klubu © Nymburk 2012
Propagace a reklama na facebooku
Produkty finančního trhu
Vize, Strategie, Cíle.
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
© Oldřich Staněk. 35 let OVB Společnost OVB vznikla roku 1970 a poskytuje klientům obsažné, individuální a objektivní majetkové a finanční poradenství.
Asociace finančních zprostředkovatelů a finančních poradců České republiky, o.s. CIFA forum PRAHA duben 2008 Investiční příležitosti.
Dopad daňových reforem na trh bydlení ing. Tomáš Prouza, MBA, ředitel péče o klienty a ombudsman Stavební fórum, Praha, 22. května 2007.
Benefitní program Odbory Plus. OBSAH 1. Představení - vize a fungování - lidé stojící za programem (Tým Odbory Plus) 2. Současná nabídka a úspěchy - slevy.
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Znalosti prodávají. FINTV – nezávislá internetová finanční televize FinTV je internetovou platformou určenou pro finanční poradce, kteří věří, že vždy.
Stipendijní informační portál - Business Strategie.
MARKETING FINANČNÍCH SLUŽEB E :00 – 13:30.
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
Stipendijní informační portál - Informační Strategie.
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Marketingová komunikace
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy eDoceo Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy Tomáš Hrdonka.
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Vícezdrojové financování Jitka Nesrstová Nadace VIA / Sdružení VIA.
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
AMILO CAR A.S. Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Prodáváme a pronajímáme prémiové vozy Česko a Slovensko pro B2C / EU pro B2B Vize.
Kampaň Sdružení AP pro podporu technického vzdělávání Průhonice, 10. prosince 2008 SDRUŽENÍ AUTOMOBILOVÉHO PRŮMYSLU / AUTOMOTIVE INDUSTRY ASSOCIATION.
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
Teorie propagace 5 základních forem propagace
„5 M“ Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 –
MARKETINGOVÝ MIX.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Shrnutí poznatků ze semináře o půjčování audiovizuálních děl v knihovnách v České republice V Praze 23. března 2007 Aleš Danielis a Ondřej Materna Přílohou.
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Informační systémy Tomáš Maděra. Historie společnosti LCS International, a.s. založeno 1990 česká firma z aložení dceřiné společnosti na Slovensku.
T-Mobile Moje Info Možnosti využití SMS v komunikaci s občany.
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
8. Marketing.
11 Osobní finance a investování. 2 Osobní finanční plánování Smyslem osobního finančního plánování je ujasnit si: budoucí osobní a rodinné.
Vítejte na Marketingu.
PRAXE STUDENTŮ V PORADENSKÉ A BANKOVNÍ POBOČCE PARTNERS MARKET.
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
Firemní bankovnictví a jeho trh – distribuce a odměňování
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Projekty CCRJM v oblasti internetových aplikací Brno Ing. Lukáš Bačík.
 Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Svoboda nad Úpou, okres Trutnov  Autor : Mgr. Irena Nešněrová  Datum.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
© ABB Group November 15, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Steinerová, ABB s.r.o., Workshop,
Benefity. Výhody poskytování benefitů pro zaměstnavatele:  úspora mzdových nákladů s ohledem na daňové úlevy  účinný nástroj personálního managementu.
Zkušenosti s tvorbou a využíváním nového webu v MVK ve Vsetíně
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Strategie.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
PROJEKT "START" - speciální nabídka pro podnikatele
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Bc. Nikol Fišerová, DiS., Bc. Šárka Mrázková
Marketingová komunikace
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Podnikatelské koncepce
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

Peníze.CZ - první finanční server pro každého INTERNET A FINANČNÍ INSTITUCE Láska z donucení nebo cesta k prosperitě ? Tomáš Prouza, Peníze.CZ

Peníze.CZ - první finanční server pro každého Proč by měl finanční instituce zajímat internet? INTERNET = fenomén dneška informační kanál (komunikace směrem k zákazníkům) komunikační kanál (komunikace se zákazníky - oboustranná) distribuční kanál (prodej produktů bez prostředníka) INTERNET dělá cestu k zákazníkům (stávajícím i potenciálním) rychlejší, přímější a levnější

Peníze.CZ - první finanční server pro každého Proč internet ? počet uživatelů internetu roste dnes v České republice okolo 1,8 mil. uživatelů struktura uživatelů internetu je velmi atraktivní mladí, dynamičtí lidé, s nadprůměrnými příjmy decision makers opinion leaders studenti = budoucí elita Již dnes existuje skupina lidí, kterým internet zprostředkovává většinu "neosobní" komunikace - banky, cestovní kanceláře, úřady, …. Tato skupina se bude rozšiřovat a její význam poroste !

Peníze.CZ - první finanční server pro každého Pokud si finanční instituce nevšimnou změn životního stylu a investičního rozhodování: budou ztrácet zákazníky Dnes již nestačí jen reagovat, je třeba předvídat !

Peníze.CZ - první finanční server pro každého Finanční produkty problém: jsou v zásadě zaměnitelné efektivní využití potenciálu internetu může být konkurenční výhodou internet = "jazýček na vahách" při rozhodování kdo není na internetu, jako by nebyl !

Peníze.CZ - první finanční server pro každého Cesty finančních institucí na internet dnes = informační kanál budoucnost = distribuční kanál AKTIVNÍ, ZISKOVÉ PASIVNÍ, ZTRÁTOVÉ

Peníze.CZ - první finanční server pro každého Stav českého finančního internetu skončena fáze IMAGE I jednoduché weby "hlavně aby něco bylo, protože to mají i ostatní“ dnes fáze IMAGE II rozsáhlé weby, hodně barev, hodně animací stále především na image co bude dál ?

Peníze.CZ - první finanční server pro každého První pokusy o fázi TRANSAKCE I často ještě kombinace online a papírové transakce minimální integrace uvnitř finančních skupin chybí větší motivace k využití (slevy, bonusy) pokusy o první integrátory internet není prioritou Problém změny myšlení: dělat reklamu a dělat byznys = dvě různé věci!!!

Peníze.CZ - první finanční server pro každého ALE ! INTERNET = FIREMNÍ WEB FIREMNÍ WEB téměř nikdy není místo, kde se dochází k rozhodnutí Cíl finanční instituce = PRODAT maximum lidí zná mé služby a mou nabídku využijí ji, protože je kvalitnější, levnější, lépe zabalená, je in, ….. nebo proto, že je ve správný čas na správném místě

Peníze.CZ - první finanční server pro každého První přikázání internetu: KOALICE Stránky finančních institucí: Návštěvnost Image nezávislého poradce Schopnost oslovit nerozhodnuté Podrobné informace Transakční nástroje 2 možnosti řešení MAJÍ CHYBÍ JIM REKLAMA INTENZIVNÍ A DRAHÁ KOALICE ÚČINNÉ A EFEKTIVNÍ

Peníze.CZ - první finanční server pro každého Koalice? Ale s kým? obecné portály velká návštěvnost široká cílová skupina ideální pro první oslovení a komunikaci značky lifestyle servery konkrétní zacílení nabídka řešení pro konkrétní životní situaci retailové finanční portály využití image nezávislého poradce možnost ovlivnit klienta v okamžiku výběru outsourcing transakcí

Peníze.CZ - první finanční server pro každého Banky DNES : především pasivní informace BRZY: větší důraz na přímé komunikační kanály, především prostřednictvím poplatků SNAD JEDNOU : integrace nabídky s dceřinými společnostmi či jinými firmami Možné koalice: finanční servery: propagace produktů, přenesení transakcí, komunikace odborných témat portály: komunikace značky a nových masových produktů lifestyle: konkrétní produkt podle zaměření serveru

Peníze.CZ - první finanční server pro každého Pojišťovny DNES : především pasivní informace nesourodé kvality a objednání agenta BRZY: online prodej některých typů pojištění, interaktivní pomocníci SNAD JEDNOU : závazné online nabídky Možné koalice: finanční servery: snížení nákladů na prodej, kvalitní komparace portály: komunikace značky, reklama lifestyle: cestovní/majetková pojištění, reklama i předání klienta

Peníze.CZ - první finanční server pro každého Investiční společnosti DNES : informace BRZY: více služeb, první pokusy o transakce SNAD JEDNOU : integrace nabídky s bankami, transakce, rozsáhlá informační podpora Možné koalice: finanční servery: transakce, informační podpora, oslovení klientů, kteří si právě vybírají portály: reklama, propagace produktu lifestyle: reklama, propagace produktu, předání klienta

Peníze.CZ - první finanční server pro každého Leasing DNES : kvalitní, ale pasivní prezentace, katalogy ojetých vozů BRZY: nástroje na podporu rozhodování, reálnější informace SNAD JEDNOU : online předjednání smluv, rezervace zabavených vozů, sledování splátkového kalendáře, integrace s pojišťovnami Možné koalice: finanční servery: srovnání nabídek a jejich zprostředkování, předání zájemcůs portály: reklama, aktuální nabídky a slevy lifestyle: spojení se servery o automobilech - reklama, aktuální nabídky, předávání kontaktů

Peníze.CZ - první finanční server pro každého Penzijní fondy DNES : pasivní informace, objednání agenta BRZY: online smlouvy, informační podpora SNAD JEDNOU : integrace nabídky s bankami a pojišťovnami, kvalitní podpora pro rozhodování, online sledování zhodnocení vložených prostředků Možné koalice: finanční servery: komunikace produktu, transakce portály: představení produktu lifestyle: představení produktu a jeho výhod

Peníze.CZ - první finanční server pro každého Vítězem bude integrátor Ale kdo to bude? servery velkých finančních skupin? servery malých progresivních bank? velké portály? finanční servery?

Peníze.CZ - první finanční server pro každého Děkuji za pozornost Prostor pro Vaše otázky... Tomáš Prouza ředitel Peníze.CZ tel: 02 /