Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Deník veřejné knihovny na rok 2009 Změny v evidenci činnosti knihoven.
Multiplex veřejné služby 2008 – Digimedia 2008 Ing.Pavel Hanuš Manažer programu digitalizace ČT.
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
Města ČR – orientace na mapě
Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
na EDUCE – Střední odborné škole, s.r.o.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Adoptuj panenku a zachráníš dítě! Agáta 1 Ája 2.
Magnetohydrodynamický (MHD) generátor
PROGRAM PRO VÝUKU T ČLÁNKU
Personální managament
Téma 3 ODM, analýza prutové soustavy, řešení nosníků
Projekty Olomouckého kraje a jeho příspěvkových organizací
Dynamické rozvozní úlohy
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Vzdělávací materiál / DUMVY_32_INOVACE_02B14 Příkazový řádek: obsah souborů PŘÍKLADY AutorIng. Petr Haman Období vytvořeníLeden 2013 Ročník / věková kategorie3.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
Komunikace o evropských fondech Názory široké veřejnosti Tisková konference Ministerstva pro místní rozvoj
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Animace Demo Animace - Úvodní animace 1. celé najednou.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST I
ZOHO OFFICE Vypracovala: Iva Ptáčková, A11B0605P 1.
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Vlastnosti sčítání a odčítání
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
pit – CAD 2011 Nové funkce a rozšíření Strana: 1www.pitsoftware.cz /

Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Rozvojový plán statutárního města České Budějovice v oblasti sociálních služeb na období Ing. Martina Kučerová.
Hmyz s proměnou nedokonalou + Brouci
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Nový trend ve slunolamech Radek Pelz, ALARIS Czech Republic s.r.o.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Prezentace 1 Kontaktní centrum Statutárního města Ostravy provozované společností OVANET a.s. červen 2009.
MS PowerPoint Příloha - šablony.
Konference SI Praha Ladislav Přívozník is:energy czech a.s.
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Technické kreslení.
Úkoly nejen pro holky.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
END 1.Přítelem 2.Druhem 3.Milencem 4.Bratrem 5.Otcem 6.Učitelem 7.Vychovatelem 8.Kuchařem 9.Elektrikářem 10.Instalatérem 11.Mechanikem 12.Návrhářem 13.Stylistou.
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
TRUHLÁŘ I.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Lucián Piller Intranet HR.
Digitalizace v ČR ISSS, Hradec Králové, duben 2005.
Transkript prezentace:

Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.

2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.

DVB-T MHP Platforma Českého Telecomu, a.s. Tomáš Dratva

4 DVB-T platforma

5 DVB-T platforma - hlasování

6 DVB-T platforma - xHTML

7 DVB-T platforma-komunikace

DVB-T MHP ČTc – jednotlivé aplikace

9 Portál – aktivace dalších aplikací

10 Portál – aktivace dalších aplikací

11 EPG – Elektronický programový průvodce

12 EPG – Elektronický programový průvodce

13 EPG – Elektronický programový průvodce

14 EPG – Elektronický programový průvodce

15 Zpravodajství – informace na přání

16 Zpravodajství – informace na přání

17 Zpravodajství – informace na přání

18 Zpravodajství – informace na přání

19 Zpravodajství – rozšířené funkce Dynamický obsah Informace jsou dynamicky propojeny na WWW / RSS(RDF) např. novinky z regionu Výběr témat – Pojmenovaný PROFIL Uživatel si sestaví a uloží vlastní profil informací Varovné zprávy Automatické zobrazení varovných zpráv (IZS) Dopravní informace Různé módy zobrazení Uživatelem volitelný způsob zobrazení

20 Hlasování – Názor

21 Hlasování – Volba

22 Hlasování – Volba 2

23 Hlasování – výsledky / statistika

24 Hlasování – rozšířené funkce Diskusní pořady Průběžně zobrazované výsledky otázky / ankety Minireferenda Interaktivní reklama Rychlý nákup během reklamního vysílání Rychlé zjištění prvních reakcí na regionální akce Quiz show Další program Volitelný další regionální program, Volitelné téma příštího regionálního příspěvku

25 Informační servis – xHTML Browser

26 Informační servis – xHTML Browser

27 Informační servis – xHTML Browser

28 Informační servis – xHTML Browser

29 Interaktivní hry

30 Komunikační aplikace

31 Komunikační aplikace - Seznam

32 Komunikační aplikace - MMS

33 Komunikační aplikace - pošta

34 Další plánované MHP aplikace Výukové programy Rekvalifikační kurzy Jazykové a jiné kurzy Virtuální úřad práce Nabídka pracovních míst s uvedením kontaktů Nákupní portál Platba přes obrazovku – poplatky za komunální odpad apod. Vyúčtování přes telefonní účet TV magazín Televizní magazín se zaměřením na zvolené téma – krajské periodikum TV Bankovnictví Telekomunikační služby Zobrazení čísla volajícího na obrazovce Ovládání telefonních služeb

Shrnutí a cíle společnosti Český Telecom, a.s. Tomáš Dratva

36 Cíle DVB-T projektu Základní cíl: Stát se do roku 2008 klíčovým dodavatelem infrastruktury DVB-T a platformy pro MHP/ IPTV interaktivní služby. Zahájit provoz jednoho z multiplexů určených pro pravidelné digitální vysílání. Vybudovat vlastní síť vysílačů pro sekundární distribuci DVB-T. Zajistit primární distribuci. Poskytnout platformu pro využití zpětných komunikačních kanálů a interaktivní služby DVB-T.

37 DVB-T – nabídka služeb Nabídka ČTc pro zadavatele služeb: Přenos programu DVB-T multiplexem Vývoj příslušné aplikace/aplikací pro interaktivní služby (MHP) Provozování interaktivních služeb na platformě multiplexu Služba zpětného datové komunikace Služby doplňkové infrastruktury platformy (účtování, vyhodnocení zpětných vazeb, zajištění podmíněného přístupu apod.)

38 Seznam vhodných fondů a programů EU eContentplus Preparing for eContentplus eTen 6. Rámcový program – program IST EUREKA Celtic Strukturální fondy Kontakt: Viktor Filip CONFIDENTIAL

39 Shrnutí Přechod na digitální vysílání je blízkou realitou Nejde jen o technologickou transformaci, ale také o transformaci mediálního trhu, trhu reklamy a komunikačního chování populace Přechod na digitální vysílání vytvoří nové podnikatelské příležitosti

40 Český TELECOM, a.s. Děkuji za pozornost.