GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA Autor RNDr. Romana Michálková Číslo materiálu10 Datum vytvoření 1. 3.2013 Druh učebního materiáluprezentace Ročník 1., 4. Anotacemechorosty.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
Advertisements

GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271 Autor Mgr. Eva Vojířová Číslo materiálu 6_2_BIO_07 Datum vytvoření Druh učebního materiálu Prezentace Ročník Prima,
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA Autor RNDr. Romana Michálková Číslo materiálu13 Datum vytvoření Druh učebního materiáluprezentace Ročník2.,3 Anotace.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA Autor RNDr. Romana Michálková Číslo materiálu16 Datum vytvoření Druh učebního materiáluprezentace Ročník 2., 3. Anotace.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
Rostliny výtrusné Mechorosty nemají pravé kořeny, stonky, listy
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA Autor RNDr. Romana Michálková Číslo materiálu16 Datum vytvoření Druh učebního materiáluprezentace Ročník 1., 4. Anotace.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271 Autor Mgr. Anna Doubková Číslo materiálu 4_2_CH_05 Datum vytvoření Druh učebního materiálu prezentace Ročník 8.C.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
Rozmanitost přírody Základní společné znaky živých organismů
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
Rostliny výtrusné Mechorosty.
Rostliny podle stavby těla
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
MECHOROSTY Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Autor Mgr. Rudolf Jánošík Číslo materiálu 6_3_ZMP_7 Datum vytvoření Druh učebního materiálu Prezentace k výkladu Ročník 3. Ročník Anotace Česká.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_INOVACE_431.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA Autor RNDr. Romana Michálková Číslo materiálu2 Datum vytvoření Druh učebního materiáluprezentace Ročník 1., 4. Anotace.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Jana Vítková Materiál: VY_52_INOVACE_PV12.10 Téma: Přírodní podmínky ČR.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.C.15 Název pro školu:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_INOVACE_423.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_INOVACE_470.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA Autor RNDr. Romana Michálková Číslo materiálu4 Datum vytvoření Druh učebního materiáluprezentace Ročník 1., 4. Anotace.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
VÝTRUSNÉ ROSTLINY MECHOROSTY a KAPRAĎOROSTY
MECHY Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Rostliny výtrusné Mechorosty.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA Autor RNDr. Romana Michálková Číslo materiálu5 Datum vytvoření Druh učebního materiáluprezentace Ročník2.,3. Anotace.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA Autor RNDr. Romana Michálková Číslo materiálu3 Datum vytvoření Druh učebního materiáluprezentace Ročník2.,3. Anotace.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_INOVACE_475.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA Autor RNDr. Romana Michálková Číslo materiálu2 Datum vytvoření Druh učebního materiáluprezentace Ročník2.,3. Anotace.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA Autor RNDr. Romana Michálková Číslo materiálu15 Datum vytvoření Druh učebního materiáluprezentace Ročník 1., 4. Anotace.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA Autor RNDr. Romana Michálková Číslo materiálu3 Datum vytvoření Druh učebního materiáluprezentace Ročník 1., 4. Anotace.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA Autor RNDr. Romana Michálková Číslo materiálu14 Datum vytvoření Druh učebního materiáluprezentace Ročník 1., 4. Anotace.
Kapradiny 6. třída Mgr. Zuzana Holemá Skřivánková
Stavba těla živočichů Savci
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
Tvůrce: Mgr. Alena Výborná
Mechorosty Vyšší rostliny vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308
MECHOROSTY 28. října 2013 VY_52_INOVACE_210119
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: březen 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VII Vzdělávací.
Mechorosty.
Mechorosty.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_12
AUTOR: Lenka Hrnčířová
Transkript prezentace:

GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA Autor RNDr. Romana Michálková Číslo materiálu10 Datum vytvoření Druh učebního materiáluprezentace Ročník 1., 4. Anotacemechorosty Klíčová slova Mechorosty, nasákavost Vzdělávací oblast Člověk a příroda - Biologie Očekávaný výstup Poznání našich základ a stavby jejich tělaních mechů Zdroje a citace Internetové materiály

MECHOROSTY

Materiál Různé druhy mechorostů, jatrovky 2 druhy mechů na pokus o nasákavosti (od každého druhu mechu nech větší trs cca 2 dny vysychat v bytě na teplém místě, druhý větší trs uchovávej v chladu v igelitovém sáčku)

Úkoly: 1.Pozoruj, zakresli a porovnej mezi sebou různé druhy mechorostů ( porovnej vzhled a stavbu mechového polštáře a pod mikroskopem lístky, štěty a tobolky) 2. Pozoruj a popiš stavbu těla jatrovky 3. Pozoruj a porovnej nasákavost vodou u 2 různých typů mechů (Na začátku praktik zvaž přinesené vzorky mechů. Pak je umísti do vody a po 5 min až do 30 min je vždy vyždímej a zvaž. Urči nasákavost jednotlivých vzorků. Vyhodnoť, jak rychle jednotlivé druhy nasávají vodu. )

Poznej naše nejběžnější mechorosty _svet_mechorostu.pdfhttp:// _svet_mechorostu.pdf

Prostuduj následující článek a odpověz na otázky: phphttp:// php 1. Jaké typy rašelinišť rozeznáváme? Jak se od sebe liší? 2. Jaké mocnosti dosahují naše rašeliniště? 3. Jaké rostliny se vyskytují na rašeliništích nejčastěji? 4. Co je to borkování? Jaké jsou jeho výhody?

POPIŠ ŽIVOTNÍ CYKLUS MECHOROSTŮ Obr. 1

Seznam použitých zdrojů [online]. [cit ]. Dostupné z: [online]. [cit ]. Dostupné z: [online]. [cit ]. Dostupné z: Obr. 1 [online]. [cit ]. Dostupné z: