Příroda v číslech Kristýna Pítrová, 2.B.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
V PRAVOÚHLÉM TROJÚHELNÍKU
Advertisements

Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: Posloupnosti Autor: Mgr. Dagmar Špalová.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
Kompozice, zlatý obdélník a zlatý řez
Teorie čísel Nekonečno
Plošná interpolace (aproximace)
Fakulta životního prostředí Katedra informatiky a geoinformatiky
J - PROUDOVÁ HUSTOTA.
Zlatý řez v kompozici Zpracoval Mgr. Antonín Grafnetter
Kompozice snímku aneb Naučte se vidět kreativně Zdeněk Töpfer
Lineární algebra.
ZLATÝ ŘEZ "Geometrie má dva poklady: Pythagorovu větu a zlatý řez. První má cenu zlata, druhý připomíná spíše drahocenný kámen." Johannes Kepler Rozdělení.
MODEL DVOJBRANU - HYBRIDNÍ PARAMETRY
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
DPS 2008 Didaktika matematiky
Lukáš Kotlár Tercie 2010/2011. Fibonacciho posloupnost.
MATLAB LEKCE 1.
Přednáška 01 Zlatý poměr Začínáme u starých Řeků
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_756.
MODEL DVOJBRANU - ADMITANČNÍ PARAMETRY
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_INF_RO_09 Digitální učební materiál Sada: Úvod do programování.
VYŠŠÍ ROSTLINY II. – zástupci nahosemenné rostliny-jehličnany Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
METODA KONEČNÝCH PRVKŮ
POSLOUPNOSTI Mgr. Hana Križanová Střední škola, Havířov-Šumbark, Sýkorova 1/613, příspěvková organizace Tento výukový materiál byl zpracován v rámci akce.
Název školy: Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století Název šablony:
Fibonacciho posloupnost
VY_52_INOVACE_PŘ.9.36 –MINERÁLY A HORNINY– pracovní list
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
3. Přednáška posloupnosti
R O S T L I N Y N A H O S E M E N N É J E H L I Č N A N Y.
Jehličnany NAHOSEMENNÉ ROSTLINY.
KIV/PRO Cvičení N nejvyšších hodnot Mějme 2D čtvercové pole [1,..., n][1,..., n] – n 2 vzájemně různých kladných celých čísel Zkonstruujte.
Kompozice snímku aneb Naučte se vidět kreativně
Mgr. Andrea Cahelová Cvičení z matematiky
SEMENNÉ ROSTLINY.
Základní zapojení v trojfázové soustavě
SEMENNÉ ROSTLINY NAHOSEMENNÉ ROSTLINY.
Jehličnany Mgr. Helena Roubalová
Atomy, molekuly LC.
Zlatý řez.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_757.
Fibonacciho posloupnost
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Aritmetická posloupnost (3.část)
Geometrická posloupnost (2.část)
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
 Z vajíček vznikají semena  Semena jsou nahá, nejsou v plodech  Neplodí (nevytvářejí plody)
Matematický žebřík – posloupnosti a řady Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno.
2 přirozené konstrukce pravidelného pětiúhelníku
Nekonečná geometrická řada Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských.
Fibonacciho posloupnost Fibonacciho posloupnost je nekonečná řada čísel, ve které je prvním číslem 0, druhým 1 a každé následující číslo je definováno.
UMĚNÍ ŘEŠIT MATEMATICKÉ PROBLÉMY Jan Kopka Stejně jako v záři Slunce blednou všechny hvězdy, tak také učenec může v obecném shromáždění zastínit slávu.
Aritmetická posloupnost Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Václav Zemek. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
MATEMATIKA PRO CHEMIKY II. SYLABUS PŘEDMĚTU Opakování a rozšíření znalostí Reálné funkce a vlastnosti funkcí jedné a dvou proměnných Spojitost a limita.
Aritmetická posloupnost Kristýna Zemková, Václav Zemek
Dělitelnost přirozených čísel
Fibonacciho čísla Kamila Kyzlíková.
úvod a kartografická zobrazení
projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Nahosemenné rostliny I
Věty o podobnosti trojúhelníků
Dělitelnost přirozených čísel
Soustava dvou lineárních rovnic se dvěma neznámými
Aritmetická posloupnost Kristýna Zemková, Václav Zemek
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Druhy kompozic
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Druhy kompozic
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace
KRUŽNICE A VÁLEC Ludolfovo číslo VY_32_INOVACE_VIII-C-02.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Soustava dvou lineárních rovnic se dvěma neznámými
Transkript prezentace:

Příroda v číslech Kristýna Pítrová, 2.B

V následujícím videu uvidíte, že krásné věci v přírodě mohou být i matematicky krásné Toto si uvědomuje i španělský designér a 3D ilustrátor Cristóbal Vila

Fibonacciho posloupnost Videoprojekce začíná čísly Fibonacciho posloupnosti = nekonečná posloupnost přirozených čísel(0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21,…) Každé číslo vznikne jako součet dvou předchozích čísel Z Fibonacciho posloupnosti je odvozena logaritmická spirála, se kterou se v přírodě setkáváme u průřezu ulity hlavonožce Nautila

Zlatý řez Zlatým řezem označujeme poměr o hodnotě zaokrouhlené přibližně na 1,618 V přírodě se setkáváme s F. posloupností a se zlatým řezem při uspořádání listů některých rostlin, uspořádání semen slunečnice nebo smrkové šišky,…

Delaunayova triangulace Často používaná metoda pro vytvoření trojúhelníkové sítě Jejím výsledkem jsou co nejrovnostrannější trojúhelníky

Snad se Vám přiložené video bude líbit Hezkou podívanou!