Krajský rok informatiky České Budějovice 26. –

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
© 2000 VEMA počítače a projektování spol. s r. o..
Advertisements

Spisová služba pro organizace zřízené Olomouckým krajem
Stránka 1, © Vema, a. s.. Stránka 2, © Vema, a. s. Podnikové aplikace  Integrovaný podnikový systém (Integrated Business System):  komplex aplikací.
Informační systém krizového řízení kraje
Výzkumný záměr Kontrolní den prosinec 2006 Vedoucí řešitel projektu: PhDr. Milada Švecová Projekt č.
Koordinační porada informatiků obcí III. typu Spálené Poříčí 14. –
Harmonogram implementace IS v běžné praxi - informatika ZMVS.
Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
Spisová služba a její vazba na datové schránky
Digitalizace krizového plánu kraje Středočeského kraje
Aktivita číslo 5 Název Návrh a zavedení systému centrální administrace a řízení projektů Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadu Plzeňského.
Spisová služba pro organizace zřízené Olomouckým krajem
Dopravní informace Plzeňského kraje Martin Schejbal Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky.
Audit IT procesů ve FNOL
ISO 9001:2000. CONNEX Východní Čechy a.s. 22/6/2004-Seminář PVT Strana:2-Connex Card  Realizace a provoz jednotného platebního a odbavovacího systému.
Popis systému DBMAN. Obecná charakteristika Systém DBMAN vychází ze snahy maximálně zobecnit přístup k datům v jednoduchých databázích. Původním záměrem.
Informační technologie pro IZS a krizové řízení
Analýza dopadu zákona č. 300/2008 Sb. do území JUDr. Kateřina Černá Ing. Václav Koudele.
POV 2008 Navrhovaná podoba Programu obnovy venkova Olomouckého kraje V roce 2008.
Webová aplikace: Publikační systém. Členové týmu Jan Suchan Štěpán Hašek Jakub Hušek Petr Horský Bc. Petr Salač (SI2)
Projekty krajů a Ministerstva vnitra
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Absolventská práce 2002 Aplikace XML rozhraní v prostředí krajského úřadu Autor : Marek Cop Vedoucí : Ing. Petr Pavlinec 2002.
Krajský úřad Plzeňského kraje Václav Koudele Projekt „Malá integrace“
Praktická ukázka použití v podmínkách ZK Krajský rok informatiky Zlín, Pavel Novotný & Pavel Kopecký, Zlínský kraj.
MoodleMoot.cz 2011, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o. 1 Moodle a okolní svět Ing. Marek Kocan.
LiveContent Univerzální Formulářové Řešení Michal Petrtýl, Marek Beneš.
1 Zpráva o výsledcích finančních kontrol ve veřejné správě za rok 2006 – za Liberecký kraj a jím zřízené příspěvkové organizace.
CIS Cizinecký informační systém
ISSS Pavel Kopecký, Zlínský kraj Václav Mařík, Marbes consulting s.r.o.
Portál veřejné správy © 2002 IBM Corporation ISSS 2003 ePUSA – elektronický portál územních samospráv Krajský úřad Plzeňského krajeMinisterstvo vnitra.
Prezentace Internetový portál Plzeňského kraje jako komunikační nástroj Plzeňský kraj Odbor informatiky Ing. Jaroslav Antoš, Ph.D.
Realizační tým ICZ duben 2005
Elektronický registr oznámení Zpracoval(a): Mgr. František Rudecký
organizační struktury Implementace EOS III na Olomouckém kraji Pro:Krajský rok informatiky 2005 Autor:Jan Kadlec Datum:
2 Fučíková Sylvie HR/Win – moderní technologie pro osvědčené aplikace.
DBSZ Databáze Strany zelených (… a jiných politických stran)
2004 KEVIS & HelpDesk Konference ISSS 2004 Autor:Jan Ježek Datum: MARBES CONSULTING s.r.o. Palackého nám. 26.
Krajský úřad Libereckého kraje
Informační systém plzeňského kraje ( principy stavby - zajímavé prvky) Krajský úřad Plzeňského krajePlzeňský holding, a.s. Václav Koudele Martin Vimr.
1 Regionální a municipální informační systém RAMIS PVT, a.s., Kovanecká 30/2124, Praha 9 tel.: , fax:
ISSS 2003 Koncept využitelných stávajících datových zdrojů pro Portál veřejné správy ISSS 2003 Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky Václav Koudele.
KL Free IS Informační systém pro regionální síť KLfree.net.
P R O X I O konfigurovatelné řešení pro veřejnou správu
1 E - S V Ě T S E T O Č Í S T Á L E R Y C H L E J I. S T A Č Í T E M U ? Spisová a archivní služba (SAS) – pořádek v písemnostech a dokumentech.
E-Government Moravskoslezského kraje (II. – VI. část výzvy) Projekt Vnitřní integrace úřadu Odbory informatiky, kancelář ředitele, investiční a majetkový,
Správní a dopravně správní evidence - IISSDE
Systém evidence nemovitého majetku kraje Vysočina
ISSS 2003 ePUSA Elektronický portál územních samospráv – stav projektu Ostrava
Informační systém UNIV 2 Kraje Ing. Marek Kocan , UNIV 2 KRAJE, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o.
Kraj Vysočina Projekty odboru informatiky
ISSS 2003 ePUSA – Elektronický portál územních samospráv – stav projektu ISSS 2003 Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky Václav Koudele.
Protálová řešení Příklady reálných nasazení Tomáš Kutěj System Engineer Microsoft.
Popis systému DBMAN (KEVIS). Obecná charakteristika Systém DBMAN vychází ze snahy maximálně zobecnit přístup k datům v jednoduchých databázích. Původním.
YOUR SYSTEM, spol. s r. o. Ing
Centrum informačních technologií Ostravské Univerzity v Ostravě Čestmír Kantor, říjen 2006.
Helios Orange - Implementace systému
13.přednáška – Elektronické zásobování Ing. Jiří Zmatlík, Ph.D. ČVUT, Fakulta elektrotechnická Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd.
Krajský rok informatiky 2006 Václav Koudele vedoucí projektu.
Spisová služba e-spis LITE máme řešení pro každého Pavel Machánek, ICZ a.s , Ostrava 1.
Dynamica, a.s. Boris Bělousov Intranet MMHK. 6 přínosů pro pracovníky úřadu Projekt implementace Názory z úřadu Mgr. Denisa Netolická, vedoucí odboru.
Katastr nemovitostí na internetu a reálné možnosti jeho využití fyzickými a právnickými osobami Č e s k ý ú ř a d z e m ě m ě ř i c k ý a k a t a s t r.
9 zemí 3 kontinenty 50+ zákazníků uživatelů SAP 90 zaměstnanců
Zvýšení kapacity, dostupnosti a efektivnosti systému SIS II spolufinancovaný z Ročního programu 2013 Fond pro vnější hranice (FVH)
Budování Integrovaného informačního systému Národního památkového ústavu Petr Volfík, NPÚ ÚP
Projekt BOZP Výsledky první části České vysoké učení technické
Facility management jako součást efektivní správy společnosti
Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky Václav Koudele
Helpdesk a jeho využití na KrÚ Vysočina
Transkript prezentace:

Krajský rok informatiky České Budějovice 26. – 27.10.2006 HelpDesk 2006 Krajský rok informatiky České Budějovice 26. – 27.10.2006

Cíle projektu Co je HelpDesk v pojetí této konkrétní aplikace Současný stav Co je nového za uplynulý rok Jak je HelpDesk využíván

vyvinout, implementovat, provozovat a podporovat systém pro elektronické hlášení a vyřizování požadavků uživatelů ( s důrazem na IT procesy) vytvořit podmínky pro jediné kontaktní místo k nahlášení požadavku v určených oblastech (IT, metodická pomoc, hospodářská správa, ...) vytvořit bázi znalostí na základě zkušeností získaných z řešení požadavků realizovat uživatelské i administrátorské rozhraní přístupné přes webový prohlížeč úspěšně realizovat společný projekt krajů ČR a MVČR Cíle projektu

TECHNICKY OBSAHOVĚ třívrstvá architektura aplikační server s podporou webových služeb dotazování na data jazykem XPath databáze SQL (MSSQL/MySQL/ORACLE) webový server s podporou PHP (MS IIS/Apache) libovolný webový prohlížeč s podporou JavaScriptu Co je HelpDesk v pojetí této konkrétní aplikace OBSAHOVĚ základní modul HelpDesku evidence HW evidence SW spotřební materiál síťové prvky znalostní báze řešených problémů

Současný stav rutinní provoz na 12 krajích ČR a MDČR neustálý rozvoj systému dodavatelem podle požadavků krajských úřadů krajské úřady rozšiřují systém o vlastní specifické moduly (rozpis z telefonní ústředny, grafické rozmístění IT techniky, monitorování tisku) úřady využívají systém pro komunikaci s externími uživateli (příspěvkové organizace, obce) systém je připraven pro nasazení na další orgány či organizace (zejména obce, města, magistráty a jimi řízené organizace) Současný stav

Co je nového za uplynulý rok HelpDesk pro ORACLE Byl umožněn provoz aplikace pod databázovým serverem ORACLE DB jako alternativy k stávajícím platformám dokončeno evidence školení Vytvořen nový modul evidence školení umožňující evidovat účast na školeních včetně samostatného přihlašování na konkrétní termín evidence software Kompletní přepracování modulu evidence software v realizaci správa dokumentů Nový modul pro bezpečnou a přehlednou evidenci dokumentů a jejich verzí (DMS) projektové řízení Nový modul umožňující řízení projektů - prezentace projektu, členění úkolu na aktivity, zadávání úkolů další drobný vývoj Neustále probíhají úpravy stávajících modulů podle požadavků zákazníků probíhá implementace pro externí uživatele Dochází k postupnému využití aplikace pro externí uživatele ze zřizovaných organizací (znalostní báze, metodická pomoc) rezervace zdrojů Modul, který umožní rezervace objektů (kapacita uživatele, místnost, technika, auto) doporučeno Co je nového za uplynulý rok

Nový vedoucí projektu HelpDesk za kraje Bc. Pavel Kopecký Kontaktní osoba řešitele Václav Mařík Marbes consulting s.r.o. Brojova 16, 326 00 Plzeň telefon:     +420 378 121 523      mobil:     +420 724 238 429     email:     marik@marbes.cz     homepage:    http://www.marbes.cz   Co je nového za uplynulý rok

Jak je HelpDesk využíván VÝCHOZÍ STAV data z 5 krajů zhruba za období 01 – 10/2006 rozdílné typy hlášení sjednoceny manuálně do 9 kategorií Jak je HelpDesk využíván

Jak je HelpDesk využíván Celkový počet hlášení: 13 000 - 5 krajů za 10 měsíců (získané hodnoty) 12 krajů za 12 měsíců: 37 000 požadavků (vypočteno) 1 kraj za den: 13 požadavků Jak je HelpDesk využíván

Děkuji za pozornost Jiří Šafránek vedoucí odboru informačních technologií Krajský úřad Olomouckého kraje   Jeremenkova 40a 779 11 Olomouc +420 585 508 140 +420 724 248 778 j.safranek@kr-olomoucky.cz www.kr-olomoucky.cz