PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Advertisements

Mobilní služby a reklama
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Nový přístup k aplikacím Vema
Kterak jsou PPC systémy vpravdě platbou za zobrazení Dušan Janovský.
VSTUPNÍ ANALÝZY A PRŮZKUM CÍLOVÝCH SKUPIN 1 Projekt HC 198/10 Sledování krátkodobých trendů v poptávce po pracovní síle.
Přednáška č. 3 Normalizace dat, Datová a funkční analýza
SEO pro novou firmu Bartošová Lenka 3MA
Interim project - SSME Research varianta
CrossFire (Beilstein on-line) Jan Šarek, katedra organické chemie, UP, PřF, web: Motto: Sekundární chemická.
Výpočetní technika Akademický rok 2008/2009 Letní semestr Mgr. Petr Novák Katedra informatiky a geoinformatiky FŽP UJEP
ZAČÍNÁME PRACOVAT S WORDEM 2007
 Search engine optimization  Jeden z prvních kroků při tvorbě obsahu webových stránek  Výrazně ovlivňuje dohledatelnost, návštěvnost a tím i úspěšnost.
Nadpis prezentace – písmo „Calibri“ varianta Bold, velikost 28bodů, zarovnání na střed Jméno Autora Citát vázající se k projektu, není povinný. Písmo „Calibri“,
Veřejná správa bez bariér – služba všem občanům Michal Rada (Iniciativa informatiky pro občana)
Praha6.cz Nové trendy v e-publishingu Statické stránky, mapa stránek, menu a fulltextové vyhledávání.
MS OFFICE - WORD TITULNÍ STRANA A OBSAH Ing. Petr Hanáček
Online nástroje pro Váš lepší web Helena Šimková.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
1 | Kaspersky Endpoint Security Přehled. 2 | Kaspersky Endpoint Security Kaspersky Endpoint Security for Windows Kaspersky Endpoint Security for Mac Kaspersky.
Efektivní internetový marketing David Špinar, H1.cz s.r.o.
Úvod. školní: příprava na předmět Databázové systémy praktický: webové aplikace databázové systémy základy vývoje webových aplikací od návrhu databáze.
Click Fraud & Web Analytics
Manažerské informační systémy Ing. Dagmar Řešetková
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
SubjektSpeciální ZŠ a MŠ AdresaU Červeného kostela 110, TEPLICE Číslo op. programuCZ Název op. programuOP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Budování mini webů pro získávání nových klientů CK je tak snadné.
Rozšíření IQ sestav v RZ Jak zobrazovat data na 100% ? Ing. Robert Naar Skalský Dvůr
Nové funkce v novém Skliku
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Analýza informačního systému. Podrobně zdokumentovaný cílový stav Paramentry spojené s provozem systému – Cena – Přínosy – Náklady a úspory – …
Vzdálená správa Tomáš Kalný.
… najdu tam, co neznám !. … najdu tam, co neznám ! Historie vývoje Leden 2009 první kroky k vývoji nového systému Duben 2009.
Jak psát grantovou žádost Vědecká komunikace - PSY475 Mgr. Michaela Širůčková.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
Univerzita třetího věku kurz Pokročilý Tabulkový procesor 4.
Březnová všehochuť Zadání práce pro 1.březnovou hodinu.
SEO – optimalizace pro vyhledávače Tereza Balabánová
Verze 22 systému Aleph školení klienta 1. Struktura systému Typy bází: Bibliografická – obsahuje bibliografické záznamy – KNA01 ostrá báze Administrativní.
Nadpis prezentace – písmo „Calibri“ varianta Bold, velikost 28bodů, zarovnání na střed Jméno Autora Citát vázající se k projektu, není povinný. Písmo „Calibri“,
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
PPC reklama pro začátečníky Soňa Petruželová, H1.cz.
Školení PPC aneb, jak se neztratit v moři internetu Trojanová Jana,
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Nejdostupnější – INZERÁT V DENNÍM TISKU VÝHODY:* poměrně rychlý a finančně nenáročný * směřuje k velkému okruhu adresátů NEVÝHODY:* oslovuje se široká.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
Algoritmizace a programování Algoritmy 5 – Myšlenkové mapy.
Název školy Střední škola hotelová a služeb Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Ing. Zdenek Laski Název šablonyVY_32_INOVACE INF Název.
Import dat Access (16). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Centrum informatizace a výpočetní techniky, Západočeská univerzita v Plznihttp:// Ukázky použití šablony a problémy s jednotným vzhledem.
Kapitola 5: Úvod do analytických technologií Webu Vítězslav Šimon (SIM0047) Adaptivní webové systémy (AWS)
BEZPEČNOSTNÍ TECHNOLOGIE I Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt: Vzdělávání pro bezpečnostní systém státu (reg. č.: CZ.1.01/2.2.00/ )
Tribuna českého obchodu TZB
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové služby – Redakční systém Číslo DUM: III/2/VT/2/2/40 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika.
Vyhledávání v Internetu
Vysoká škola technická a ekonomická
Inf Bezpečný počítač.
Oborová informační brána Musica
Jak na PR (absolutní základ)
Nástroje podpory uživatelů
NOVINKY GOOGLE A SEZNAM – 2017
Návod na tvorbu vzoru 1. Jak si upravit blok..
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Transkript prezentace:

PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com

PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování celkového stavu kampaní

Vnitřní audit Vzájemná kontrola kampaní nebo jejich částí

AdWords, Sklik Jeden audit funguje na oba systémy

Nejčastější chyby Neznalost Nedostatek zdrojů

Kampaně by měly kopírovat strukturu webu či nabídky Brand odděleně (!) Speciální nabídky a akce odděleně Velké množství sestav s několika málo slovy Špatná struktura účtu

Je třeba oddělovat kampaně ve vyhledávání a v obsahové síti Lepší optimalizace, lepší výsledky Lepší reporting Neoddělené vyhledávání a obsah

Úpravy textů Vypínání neúspěšných textů Přidávání nových klíčových slov Přidávání nových typů shody Úpravy cen podle dnů Spouštění reklam jen v určitých hodinách Statisticky významná data! Neoptimalizujete kampaně

Zpočátku alespoň 3 varianty Nastavit kampaň na rovnoměrné střídání reklam Hlídat výsledky Ponechat nejlepší inzerát Testovat i dále, sledovat historii Netestujete inzeráty

V každé sestavě by mělo být několik málo velmi příbuzných slov K těmto slovům je třeba napsat texty reklam a slova použít hlavně v titulku a prvním řádku V inzerátech je možné použít tu nejrelevantnější cílovou stránku CTR poroste Mnoho slov v jedné sestavě

Malá souvislost slov, reklamy a cílové stránky Spouštěcí slovo – slovo v inzerátu – slovo v nadpisu na stránce Slovo v titulku inzerátu = výrazně vyšší CTR

Volnou shodu je třeba používat tehdy, když víte, proč to děláte Např. když opravdu vydělává Typicky při startu kampaně (a poté v přehledu slov zjistit, co lidé opravdu hledají) Bezdůvodné používání volné shody

Vylučující shoda brání zobrazení na nerelevantní slova Jejím použitím lze výrazně ušetřit Analýza potřebnosti v každé sestavě Žádná vylučující shoda

Stránka, na kterou vede odkaz z PPC reklamy Stránka musí být konverzní Musí nabízet to, co inzeruje reklama Musí to nabízet přesvědčivě Cílovou stránku upravujte a testujte! Zapomínáte na cílovou stránku

Admin přístup je základ! Měli byste být vlastníky účtu, ne pouze uživatelé s právem k prohlížení Přístup k reálným datům Žádné problémy při opouštění či změně agentury Nemáte administrátorský přístup

Děkuji za pozornost