Smluvní zajištění Pražské integrované dopravy

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
diskomfort cestujících
Advertisements

KOMISE RADY HMP PRO CYKLISTICKOU DOPRAVU 35. jednání Rady HMP dne Koncepce rozvoje cyklistické dopravy a rekreační.
4. železniční balíček 1.
ZPRACOVÁNÍ STŘEDNĚDOBÝCH PLÁNŮ DOPRAVNÍ OBSLUŽNOSTI ÚZEMÍ
Prezentace společnosti B&C Dopravní systémy s.r.o. Společnost se zabývá aplikováním sofistikovaných metod využitelných pro poznávání, řízení a regulaci.
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
NedRailways Nabídková řízení ve veřejné dopravě České republiky Pohled zahraničního uchazeče.
Sjednocení objednávky dopravní obslužnosti Olomouckého kraje.
Studie integrovaných dopravních systémů hromadné přepravy osob
Mezinárodní konference DOPRAVA BEZ BARIÉR
Projekty EOC v ČR v období
Integrovaný dopravní systém
Drážní doprava v České republice Setkání s novináři 3. července 2009.
Elektronické odbavování cestujících v IDS v ČR- příprava národního standardu květen 2013 INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY
Příprava IDS v rámci zajištění dopravní obslužnosti Ústeckého kraje
Patnácté výročí založení společnosti CZECH Consult, spol. s r.o. (1995 – 2010) – patnáct let práce v oblasti dopravy a dopravního inženýrství. Děkujeme.
Dispečerské řízení pražského metra
Charakteristické znaky MHD
Nezávislý regulátor je nutnost, nikoli zbytečný nadstandard! Milan Chovanec, stínový ministr dopravy za ČSSD , Praha.
Celní správa České republiky
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
 Vznik sdružení obcí v polovině 90. let  Iniciativa starosty města Benešov a přednosty Okresního úřadu Benešov  Zapojeno více než 100 obcí Dopravní.
Zavedení MHD zdarma ve Frýdku – Místku 2011
Role ceny zdravotní péče – ekonomický pohled PhDr. Lucie Antošová Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR.
Ú s t e c k ý k r a j Varnsdorf, Odbor dopravy a silničního hospodářství Dopravní obslužnost, oblast Šluknovsko Tisková konference k zahájení.
Z ADÁVACÍ ŘÍZENÍ NA VÝBĚR AUTOBUSOVÝCH DOPRAVCŮ V L IBERECKÉM KRAJI S EMINÁŘ I NTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY, Ž ĎÁR NAD S ÁZAVOU 2013 Jiří Hruboň KORID LK,
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR Ing. Richard Baxa.
„ Nové moderní nástroje práce organizátora veřejné dopravy“ Veřejná doprava je složitý systém zabezpečení dopravních potřeb obyvatel. Jeho efektivní poznávání,
STANDARDIZACE V EOC inTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jiří Matějec Koordinátor pracovní skupiny Platby v dopravě SDT (ITS&S Czech Republic)
Interoperabilita elektronického odbavování cestujících
STRATEGIE SPOLEČNOSTI A JEJÍ ZÁMĚRY V ROCE 2014
Kvalita a úroveň městské dopravy v Praze
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR Ing. Richard Baxa.
Organizátor REgionální DOpravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji
Sledování vozidel v reálném čase a využití pro informování cestujících
Bezkontaktní čipová karta v Pražské integrované dopravě OPENCARD
Společné projekty PID a SID
Změny Tarifu PID od ROPID – Regionální organizátor Pražské integrované dopravy.
Organizátor regionální dopravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji.
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR
SOUČASNÝ STAV A STRATEGIE PROJEKTU OPENCARD OPENCARD v Praze, dne:
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Základy dopravní politiky obce, města, regionu.
SUMP - Plány udržitelné městské mobility Ministerstvo dopravy , Žďár nad Sázavou.
Medzinárodná konferencia 04. a , Hotel pod zámkom, Bojnice.
Způsob financování sociálních služeb v rámci projektu „Služby sociální prevence v Olomouckém kraji“ Ing. Pavel Poles Odbor strategického rozvoje kraje.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Integrované dopravní systémy (IDS) Ing. Tomáš.
Integrované dopravní systémy v době výběrových řízení Zodpovědnost – rozhoduje se o podobě veřejné dopravy na cca 15 let dopředu Výběrová řízení – šance.
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
Zkušenosti s uplatňováním principů veřejné podpory v Královéhradeckém kraji Systém řízení a financování sítě sociálních služeb v Královéhradeckém kraji.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Legislativa v dopravě ČR Ing. Tomáš Matras,
Cena dopravního výkonu v dlouhodobé smlouvě o zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou Kroměříž
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní politika ČR.
NÁKLADY VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK a MOŽNOSTI JEJICH KONTROLY IODA, z.s. ČVUT Fakulta dopravní.
Seminář Svazu měst a obcí České republiky , Praha Úloha architekta při rozvoji města Ing. arch. Marek Janatka, Ph.D.
Odbavování cestujících Českých drah v tarifech IDS Ing. Petr Vychodil.
Snižování podpory z hlediska příjmů projektů – pozice OP Doprava
ITI Pražské metropolitní oblasti. ITI - nový nástroj Evropské komise - Výchozími dokumenty jsou Strategie EU 2020 a návrhy nařízení Evropské komise -
Materiál je určen pro 4. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Setkání s hejtmanem Most, Obsah setkání – aktuální témata  Doprava v Ústeckém kraji – souběhy tratí a řešení  Cestovní ruch v Ústeckém.
Integrovaný dopravní systém pro oblast Českobudějovicka od
Pracovní skupina Dopravní systémy a telematika
Neveklov v Pražské integrované dopravě
Územně analytické podklady IPR – vývoj obyvatel
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
Sortiment poskytovaných služeb v železniční dopravě; dopravní ceniny, tarify, slevy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana.
Bukovany v Pražské integrované dopravě
Nový přístup ŘSD ČR k činnostem pro zajištění údržby
Wien – Baden: integrace tramvaje se železnicí
UZAVÍRÁNÍ SMLUV O VEŘEJNÝCH SLUŽBÁCH V PŘEPRAVĚ CESTUJÍCÍCH
Problematika MHD v městech SR Bojnice 30. září 2010
Transkript prezentace:

Smluvní zajištění Pražské integrované dopravy 2010 - 2019

Požadavky a cíle Nutnost reagovat na novou evropskou legislativu (nařízení EP č. 1370) Posílení role objednatele dopravy (zejména hl. m. Prahy) – vyšší kontrola nad dodržováním kvality poskytovaných služeb Efektivnější chování dopravců - rozumnější plánování nákupu nových vozidel Posílení konkurenčního prostředí (postupné vyhlašování výběrových řízení = vyšší kvalita za nižší cenu)

Smlouvy na linky PID 2010-2019 1) Smlouva s DPP na městské linky (metro, tramvaje, autobusy MHD) určuje konkrétní plán rozsahu dopravy na 10 let s možností vypisování výběrových řízení na autobusové linky 2) Smlouvy s ostatními dopravci na městské linky (autobusy MHD) otevírá možnost vypisování výběrových řízení až do objemu 100% kontraktu (zadavatel hl. m. Praha) 3) Smlouvy se všemi dopravci na příměstské autobusové linky (linky 300, 400) (včetně DPP) otevírá možnost vypisování výběrových řízení až do objemu 100% kontraktu (společný zadavatel ROPID + Středočeský kraj + obce) 4) Smlouva s ČD, a.s., (železnice v Praze) řeší rozsah dopravy i uznávání Tarifu PID ve vlacích (dosud na toto 2 samostatné smlouvy) linky 100-299 linky 300-499

Smlouva s DPP na městské linky doba platnosti: 2010 – 2019 celkový objem zakázky: ……… vozokm (………. Kč) ročně rozbor ceny za dopravní výkon podle jednotlivých trakcí (metro, tramvaje, autobusy) – uváděno ve vozových km možné úpravy celkového objemu dopravních výkonů (+/-) 5% autobusových výkonů v letech 2010-2013 je navrženo pro výběrová řízení Standardy kvality PID – nedílnou součástí smlouvy veškeré peníze na provoz PID půjdou přes jeden účet hl. m. Prahy spravovaný ROPIDem (stejně jako u dnešních smluv s ostatními dopravci)

Ostatní smlouvy PID (příměstské autobusy, železnice, městské autobusy mimo DPP) u všech smluv platnost 10 let (2010-2019) výhoda pro objednatele (města, obce): větší kontrola nad plněním smluv jednotné měřítko pro kontrolu kvality možnost nastavit přísnější pravidla díky výběrovým řízením výhoda pro dopravce: větší jistota oproti jednoletým smlouvám rozumnější plánování nákupu nových vozidel spravedlivější přístup od objednatelů (jednotné standardy kvality, výběrová řízení s jasnými kritérii) + součástí budou opět Standardy kvality PID (autobusy, vlaky) + autobusová doprava je díky novým smlouvám připravena na postupné vyhlašování výběrových řízení

Standardy kvality PID Stanovují jednotnou úroveň kvality pro všechny dopravce PID Určují jednotný způsob měření a porovnávání dopravců mezi sebou Definují kvalitu přepravy z hlediska cestujícího Jsou základem pro budoucí výběrová řízení Základní kritéria při výběrových řízeních: cena dopravního výkonu kvalita poskytovaných služeb