Dobrá zna č ka pro místní výrobky. Historie  1998 - vznik Občanského sdružení Tradice Bílých Karpat  Mapování ovocných dřevin v Bílých Karpatech (navazuje.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a Mateřská škola Bystřice pod Lopeníkem
Advertisements

CO VENKOVSKÉ KNIHOVNY UMĚJÍ A MOHOU
PREZENTACE ZNAČEK KLASA A REGIONÁLNÍ POTRAVINA Seminář „Kvalitní a bezpečné potraviny“ , Země živitelka, České.
Daniela Matoušková a Kateřina Staňková
Propagace ve firmách Zlínského kraje – FINCLUB plus, a.s.
Setkání informačních center Zlínského kraje Kroměříž
Komenský by se radoval aneb škola hrou
MAS Krajina srdce …a péče o krajinu.  Fiche č. 3: Zlepšení estetického vzhledu obcí  Podpořeno 23 projektů v intravilánu obcí  Zaměření projektů: -
Spolupráce na venkově a další rozvoj metody LEADER v JMK výstupy setkání zástupců MAS JMK Milotice
Činnost Celostátní sítě pro venkov v České republice.
MEDMORAVIA s.r.o. Včelařská stanice Rajhradice
Členská schůze MAS Krajina srdce Borotín.
Základní škola a Mateřská škola Bystřice pod Lopeníkem.
Tento projekt je spolufinancovaný z Evropského fondu regionálního rozvoje. Akce se koná v rámci Programu cezhraničnej spolupráce SR-ČR pod názvem.
Místní akční skupina LAG Podralsko Místní akční skupina LAG Podralsko Práce na projektu byly zahájeny v únoru 2011 Název a podobu značky schválila Valná.
Miluše Horská KOALICE NEVLÁDEK PARDUBICKA, o.s. Historie.
Projekt UNDP-GEF Název: Zachování biologické rozmanitosti trvalých travních porostů v pohoří Karpat v České republice prostřednictvím cíleného využití.
TÝDNY VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH V LIBERECKÉM KRAJI 2009 GLOBÁLNÍ GRANT PODPORA NABÍDKY DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ 21. srpna 2009.
Projekt UNDP-GEF Název: Zachování biologické rozmanitosti trvalých travních porostů v pohoří Karpat v České republice prostřednictvím cíleného využití.
Práce s mikroregiony na úrovni krajů Zlínský kraj Brno
PRAVÉ VALAŠSKÉ Regionální ochranná známka Ing. Kateřina Sobotková MAS Rožnovsko
HANÁ Systém regionálního značení. Proč podporovat místní produkty? výrobky za to stojí výjimečnost díky vazbě na region (kultura, tradice, příroda) kvalita:
Podpora místní ekonomiky
Občanské sdružení Villa Vallila Založeno v roce 1996 s cílem vybudovat a provozovat komunitní dům v Červeném Újezdě u Votic jako domov pro lidi s postižením.
OBČANSKÉ SDRUŽENÍ PRO SPOLUPRÁCI SE ZAHRANIČÍM DVŮR KRÁLOVÉ NAD LABEM Zuzana ČERMÁKOVÁ
Ing.Martin Ludvík, Ovocnářská unie ČR
VZDĚLÁVÁNÍ ÚČASTNÍKŮ KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB VE SPRÁVNÍCH OBVODECH HL. MĚSTA PRAHY.
Tradiční výrobek Slovácka Region Slovácko Masarykovo nám. 21, Uherské Hradiště
Mikroekonomie I Formování trhu
Praha, 1. června 2012 Ministerstvo zemědělství Regionální potravina tisková konference.
Spolupráce zemědělců a nezemědělců při prodeji výrobků.
Propagace a prodej know-how
RPS/CSF Komunikační plán RPS 2006 Realizované projekty Období: 12 / 2005 – 6/ 2005.
ZNAČENÍ MÍSTNÍCH PRODUKTŮ ve venkovských regionech ČR Iva Dyková, Apus, ARZ Praha,
Metainformační systém METIS na krajských úřadech ČR Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky Praktické.
Setkání informačních center Zlínského kraje Vizovice
7.ročník programu Co je nového ve III.fázi Make a Connection v ČR & výběrové řízení 2008.
C estovní ruch na Šluknovsku - co můžeme nabídnout ? Ing. Eva Hamplová MAS Šluknovsko Tolštejn,
Franchise Days Prague 2012, , Corinthia Hotel Prague Farmářské potraviny v kamenných prodejnách.
VENKOVSKÁ TRŽNICE Informační systém pro zvýšení akceschopnosti venkovanů - 12 partnerských MAS - 2 projekty spolupráce (Opatření IV.2.1., PRV ČR)
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto: „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“ Projekty spolupráce.
Prima A setkání s rodiči 18.června 2007 aula školy.
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto SPL : „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“
Ruce které umí. „BESKYDY originální produkt ® “ Značka je jednou ze tří nejstarších (2005) značek sdružených v Asociaci regionálních značek (sdružuje.
SOLVIT efektivní řešení problémů na vnitřním trhu EU.
MAS Lípa pro venkov z.s.. Složení členské základny v roce zástupců obcí 17 zemědělců 6 podnikatelských subjektů 4 podnikatelé v lesnictví 29 nestátních.
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
Tradiční výrobek Slovácka Region Slovácko Masarykovo nám. 21, Uherské Hradiště
HANÁ regionální produkt ® Přinášíme Vám to pravé z Hané …
ORGANIZACE KRAJSKÉ SOUTĚŽE REGIONÁLNÍ POTRAVINA A ZKUŠENOSTI Z OLOMOUCKÉHO KRAJE Ing. Pavel Stonawský.
Nové produkty na podporu cestovního ruchu a místní ekonomiky v Ústeckém kraji … Poznejte regiony České republiky
Regionální značení v České republice Tomáš Kažmierski Asociace regionálních značek, o.s.
Regionální potravina. Projekt Regionální potravina podpora malých a středních producentů potravin cílem je představit to nejlepší z potravinářské produkce.
Regionální značka Jako ochranná známka Mgr. Ladislav Drobníček.
Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky
 Hrady, zámky, zříceniny ▪ Spolupráce s NPÚ – francouzský rok kultury  Technické památky ▪ Zejména Ještěd – 40 let od otevření ▪ Spolupráce – Hotel.
Celostátní síť pro venkov.  Zřizovatelem je Ministerstvo zemědělství r  Sdílení zkušeností a poznatků a jejich předávání směrem k aktérům venkovského.
Organizace soutěže „Regionální potravina“ Jana Brázdilová Seminář – Význam a propagace regionálních potravin 2010.
Kateřina Čadilová konference Venkov 2016 Význam partnerství pro rozvoj lokální ekonomiky a služeb.
Regionální rozměr podpory zemědělství Ing. Josef Ryšavý Litoměřice.
Projekt Informační a vzdělávací portál Libereckého kraje I CZ.1.07/1.1.00/ I.
Centrum Veronica Hostětín Potravinová soběstačnost
Tel: U Nisy 745/ 6a , Liberec 3 - Jeřáb Tel: 
Přehled preferenčních kritérií
Společnost pro destinační management Broumovska o. p. s.
Praha, 23. března 2017 Alice Štollová Kovandová
Regionální potravina ve Středočeském kraji
Michal Šperling - EUREDIS
Značka „Českosaské Švýcarsko
Regionální centrum podpory sociálního podnikání
Transkript prezentace:

Dobrá zna č ka pro místní výrobky

Historie  vznik Občanského sdružení Tradice Bílých Karpat  Mapování ovocných dřevin v Bílých Karpatech (navazuje na mapování na Horňácku)  2000 – vznik moštárny v Hostětíně  Regionální produkt – jablečný mošt

Regionální značka TBK 2003 seskládala se paleta regionálních produktů 2006 sestavena pravidla, registrace značky Ochranná známka Pečujeme o tradice

® Tradice Bílých Karpat První přeshraniční značka 64 obcí v České republice 40 obcí na Slovensku

První uživatelé červen 2007 – předávání prvních certifikátů Dnes 60 držitelů řemeslníci, zemědělci, výrobci potravin a nápojů, poskytovatelé služeb

Propagace značky web facebook katalog výrobků prodej v obchůdku stánek na jarmarcích, veletrzích, slavnostech

Jablečná slavnost, Hostětín, září

Činnost TBK řízení regionální značky, certifikace, vyhledávání nových držitelů práce s držiteli školení pro držitele a místní výrobce Dny otevřených dveří, exkurze, setkání jednání se Zlínským krajem – 5 značek rauty z regionálních výrobků při Hejtmanských dnech dárky z regionální produkce

Propagace místní produkce: kampaň na facebooku TBK letáček manuál pro obce - jak podpořit místní ekonomiku (zájemci se hlaste) ekomapa

Ekomapa a seznam místních producentů

Občanské sdružení Tradice Bílých Karpat Hostětín 4 | Bojkovice | tel: