Výklad uměleckého díla Podívejte se na ta dokonalá těla: ona je půvabná a štíhlá, on atletický mladík…. Nepochybuji o tom, že se jedná o dva Němce!

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tipy Audrey Hepburnové na krásu
Advertisements

Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ 1. 07/ /21
Čínská filozofie Konfucianismus, Taoismus, nauka o Jin a Jang
Zdraví a krása Chlapci i děvčata 8. ročníků o tom něco vědí. V rodinné výchově na toto téma tvořili koláž a komentovali svoje dílo.
Nejprve stvořil Bůh muže... Potom si řekl: ”Něco k němu chybí” !
VY_ 32_INOVACE_Čj.Žá.18.
Matematika Poměr.
Občanská výchova Milan Šimek
TYPOLOGIE OSOBNOSTI.
Anekdoty A countryman came up to London to visit some relatives and see the sights. He remained until patience on the part of his hosts, a newly married.
Posuvky Posuvky posouvají tón o něco výš nebo ho naopak snižují .
Tipy Audrey Hepburnové na krásu
České země, sochařství, malířství
Ateliér Příroda aneb Land Art v Českém ráji. Co je Land Art  Land art vznikl jako umělecký směr ve druhé polovině 60. let v USA.  Termín, vytvořený.
OSCAR WILDE.
Galerie optických klamů
Výtvarná interpretace
Jaké národnosti byl Adam a Eva (podle uměleckého díla)
Benátská malířská škola
Co je to komunikace Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis
5.
Kulturní dějiny 23. března 2011 Mgr. Ondřej Kunc.
Zdravotnický asistent, první ročník Komunikace Autor: Mgr. Lenka Březíková Vytvořeno: jaro 2012 SZŠ a VOŠZ Zlín ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha.
Skládání sil. NNa většinu těles působí více než jedna síla. PPůsobení více sil na těleso se dá nahradit jedinou silou, jejíž účinek je stejný jako.
Bukovina Pyžamový den.
Hendiadys - z řečtiny : „ hen dia dyoin“ = jedno dvěma - patří mezi nejčastější básnické figury latinské poezie - dvěma souřadně spojenými slovy, z nichž.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_152 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Daniela Kemrová PředmětBiologie.
Obecná charakteristika literatury Mgr. Michal Oblouk
Termiti (všekazi) - společnský hmyz - pohlavní a nepohlavní kasty
Severní Amerika Obyvatelstvo a sídla.
…aneb jak jsme pokročili v našem projektu (tentokrát hledáme způsoby, pomocí kterých klesne spotřeba vody v domácnosti)
IMPRESIONISMUS 4 Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Kodexy Výtvarná dílaSochy & plastiky Věda & vynálezy ČLOVĚK - VYNÁLEZCE - GÉNIUS „Mezi malířstvím a sochařstvím neshledávám jiný rozdíl, nežli že sochař.
Vliv společenského prostředí na utváření osobnosti, sociální prostředí, komunikace a socializace.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Magda Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Josef Kajetán Tyl „Kde domov můj“. Josef Kajetán Tyl „Kde domov můj“ VY_32_Inovace_18 MJ-3 PaedDr.Jitka Mužíková ZŠ a MŠ Nedašov.
Stavba látek Základy elektrotechniky 1 Stavba látek Ing. Jaroslav Bernkopf.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Škola: P11 ZŠ A MŠ, BRNO, HORNÍKOVA 1 Autor: JARMIL MULLER Předmět: VLASTIVĚDA Anotace: DUM je určen k seznámení.
DM - ODPISY DM je pořizován na delší dobu DM nespotřebován jednorázově, ale postupně Postupné opotřebovávání se vyjadřuje prostřednictvím ODPISŮ.
KULTURA OSOBNÍHO PROJEVU Střední škola obchodně technická s. r. o. Mgr. Marta Fojtíková.
Název školy: Svobodná základní škola,o.p.s. Autor: Ivana Makovičková Název materiálu: VY_32_INOVACE_6_HUDEBNÍ VÝCHOVA_Z ČEHO SE SKLÁDÁ HUDBA? Název: Z.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
CVIČENÍ k SJ – fasetová analýza
POPIS Mgr. Michal Oblouk.
Žlázy s vnitřní sekrecí I.
JACKSON POLLOCK – Jedna: číslo 31
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Krásný sloh /gotika/.
Vzdělávací oblast: Teoretické vzdělávání Tematická oblast:
Řecké antické sochařství – archaické období
SUBJEKTIVNĚ ZABARVENÝ POPIS
polykleitos SOCHAŘSké osobnosti KLASICKÉ OBDOBÍ
autor: RNDr. Jiří Kocourek
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Jiří.
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
SOCHAŘSTVÍ KLASICKÉ OBDOBÍ 5. st. př. n. l.
Soužití Čechů a Němců Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_32_INOVACE_07_12_Česká historie.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
Škola: SŠ, ZŠ a MŠ Karviná Autor: Bc.Balonová Soňa
Hra ke zopakování nebo procvičování učiva
EDVARD MUNCHA 7.B Vojtěch Tomáš. EDVARD MUNCHA  Edvard Munch byl norský malíř a grafik. V roce 1879 se Edvard zapsal na polytechniku, kde sice vynikal.
Člověk a technika – TEPELNÉ STROJE
MECHANIKA TUHÉHO TĚLESA
Česká hymna - více výukových souborů najdete na této adrese: emagister.eu
Transkript prezentace:

Výklad uměleckého díla Podívejte se na ta dokonalá těla: ona je půvabná a štíhlá, on atletický mladík…. Nepochybuji o tom, že se jedná o dva Němce!

Výklad uměleckého díla Určitě ne! V obou postavách je jasné erotično, ona je svůdně krásná, on tak mužný… oba cítí pokušení… To mohou být jedině Francouzi.

Výklad uměleckého díla Of course not! Podívejte se pozorněji… ty oduševnělé obličeje, důstojný postoj, kultivovaná gesta... No doubt - oba jsou Angličané.

Výklad uměleckého díla ROZHODNĚ NESOUHLASÍM! Podívejte se dobře: nemají co na sebe, nemají kde bydlet, k jídlu jen pár jablek a navíc si oba myslí, že jsou v ráji. Není pochyb – JSOU TO ČEŠI !!!